Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne
Autor Wiadomość
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 19-11-2011, 23:47   

dopiero rozpocząłem swoją przygodę z lancerem 2.0, ale po zapoznaniu się z wykresem mocy i momentu nachodzi mnie pewna wątpliwość - do tej pory nie zweryfikowana empirycznie: po co silnik ma się kręcić ponad 7tyś skoro maksymalna moc jest przy 5750, a powyżej już tylko spada?
_________________
02705/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-11-2011, 10:21   

Kręci się do 7600 (tam jest odcięcie), a czemu? Ponieważ optymalne przyśpieszenie nie jest do obrotów mocy maksymalnej. Na pierwszych 2-3 biegach niekiedy nawet do odcięcia się ciągnie. Swoją drogą to jest fajne na 2-jce masz przy 7 tys 100km/h, na 3-jce - 140km/h...
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 20-11-2011, 11:00   

Fajnie, że na 2-jce jest 100km/h, ale z moich dotychczasowych informacji wynika, że silnik najefektywniej pracuje w skali obrotów pomiędzy maksymalnym momentem obrotowym, a maksymalną mocą. Przekraczając te wartości auto dalej przyspiesza, ale z efektywnością jaką można uzyskać przy niższych obrotach.
_________________
02705/KMM
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-11-2011, 11:04   

Ale jak dasz następny bieg to masz gorsze przełożenie, dlatego (szczególnie na niższych biegach) ciągnie się powyżej mocy maksymalnej, aby najskuteczniej przyspieszać... Z drugiej strony to się przydaje przy wyprzedzaniu ciągniesz np. do 6 tys i wiesz, że masz jeszcze ponad 1000 obrotów zapasu i nie musisz zmieniać biegu, a hamowanie silnikiem będzie bardzo skuteczne po odpuszczeniu gazu. Swoją drogą ten silnik bardzo chętnie i przyjemnie osiąga takie obroty :mrgreen:
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 20-11-2011, 11:55   

To prawda, lubi obroty :)
_________________
02705/KMM
 
 
Arktic 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 4g63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 106
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-03-2012, 12:00   

Witam, podepnę się pod temat może ktoś mi pomoże. Koledzy ostatnio wymieniałem u siebie filtr powietrza i z gapiostwa nie zauważyłem w jaki sposób był wsadzony poprzedni. Czy mógł by ktoś wrzucić fotkę filtra zamontowanego u siebie w 2.0? A może nie ma to znaczenia bo filtr ma kształt kwadratu więc może nie być różnicy. Z góry dzięki
Pozdrawiam. 8)
 
 
Maiky1987 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer sport 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-02-2013, 20:38   

Panowie odświeżę nieco temat i co z tym filtrem paliwa przy wersji 2.0? występuję w zamienniku czy nie?
 
 
SQ 
Mitsumaniak


Auto: Lancer '07 2.0 Sport Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2011
Posty: 89
Skąd: Ostrołęka/Przasnysz
Wysłany: 19-02-2013, 22:12   

z moich ustaleń wynika, że tego się nie wymienia. jest chyba koło pompy w baku. i pewnie nie ma zamienika.
_________________
02705/KMM
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 26-02-2013, 16:55   

Podobno zamiennika nie ma a ori to spory wydatek w aso.
_________________

 
 
 
mirek38 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0 Intense 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 21
Skąd: Gorlice
Wysłany: 12-11-2013, 20:34   Re: Dane techniczne oraz elementy eksploatacyjne

silnik 2,0:
Oleju: MANN W 811/80, KNECHT OC230

Przymierzam się do wymiany oleju, miałem zamówić filtry Knech-ta (w tym oleju), podpowie ktoś czemu jest różnica w wymiarach pomiędzy MANN-em W811/80 a KNECH-tem OC230?

Knecht OC230:
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Średnica wewnętrzna [mm]: 59,7
Wysokość [mm]: 65,6
Rodzaj gwintu: M20x1,5

MANN W811/80:
Średnica zewnętrzna [mm]: 80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 57
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 65
Wymiar gwintu: M 20 X 1.5
Wysokość [mm]: 75
Dodatkowe Elementy oraz Informacje: z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1

Ma to jakieś uzasadnienie, jak z dopasowaniem? Na jakich filtrach jeździcie i co polecacie :?:
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-11-2013, 07:18   

Ja mam chyba 5-ty OC230... Silnik ma miodowy odcień w środku więc jestem zadowolony... MANN-a dużo hurtowni nie ma po prostu np. IC.
 
 
yaru23 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport Kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-06-2014, 20:22   Ładowność bagażnika w kombi 1.6

Koledzy

jaka jest w kg ładownośc bagażnika w kombi?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-06-2014, 20:25   

400litrów przy złożonych siedzeniach, 1200litrów przy rozłozonych siedzeniach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-06-2014, 20:51   

DMC 1750kg
Masa Lancera 1,6 ~ 1185kg
Ładowność 565kg łącznie z kierowcą/pasażerami.
 
 
yaru23 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport Kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-06-2014, 19:08   

krzychu napisał/a:
DMC 1750kg
Masa Lancera 1,6 ~ 1185kg
Ładowność 565kg łącznie z kierowcą/pasażerami.


Krzychu jestes pewien tych liczb? 565kg to sporo, Mondeo kombi III ma 560kg, Vecctra combi ok 520. Lancer jest mniejszy i delikatniejszy, jak dla mnie to ma ok 400kg ale szukam pewnego info.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.