Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] [Hamulce] Przewody hamulcowe elastyczne
Autor Wiadomość
cakp 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 347
Skąd: Mazury
Wysłany: 05-05-2013, 01:58   

http://www.autocentrum.pl...5/strona-2/#art

""....Mitsubishi Space Star jest mocno krytykowane przez Dekra - awaryjność auta okazała się znacznie wyższa od średniej dla segmentu vanów.....Najbardziej problematyczny okazał się układ hamulcowy. Przy przebiegach 100-150 tys. km. wymaga naprawy w blisko 40% Space Starów. Specjaliści Dekra najczęściej wykrywali zużyte klocki oraz sparciałe przewody hamulcowe...."""

klocki jak klocki każde się zużywają ale widać problem z przewodami jest znany. Aż jutro pójdę i obejrzę swoje dokładnie , bo widzę że wątek nie schodzi z 1 strony forum.
 
 
bonnie77 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.6 2003 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 20
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 17-06-2014, 21:27   Przewody hamulcowe Potrzebna szybka pomoc

Witam
Wjechałem dziś na pewniaka na stację kontroli pojazdu i zonk ( diagnosta wjechał na rolki i pedał hamulca wpadł do podłogi).
Prawy gumowy przewód hamulcowy skończył swój żywot i teraz generuje mi się sterta pytań:
- Jakie kupić ( dobry stosunek jakości do ceny, wiem że na allegro mogę kupić szajs )
- Wymienić tylko pęknięty, czy iść za ciosem i dla bezpieczeństwa wymienić wszystkie
- rozumiem że należy odpowietrzyć układ, ale co z pompą od ABS jakieś specjalne zabiegi ???
- wymieniamy płyn hamulcowy ???
- Powinienem spodziewać się jakichś komplikacji, czy raczej swobodnie zabrać się do tematu ???
Szanowni koledzy i koleżanki proszę o poważne podejście i pomoc, ponieważ czas mi się mocno kurczy

Edit by MOD.
Proszę używać szukajki.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Bizi78 17-06-2014, 23:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21020
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-06-2014, 23:15   

Najlepiej wymień wszystkie + płyn.
Odpowietrzenie: prawy tył - lewy przód - lewy tył - prawy przód.
Co do firmy to bierz jakieś markowe: np. TRW, ATE itp.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wrocek 
Forumowicz

Auto: MSS 1,6 Family 2003-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-06-2014, 21:55   

Witam
Właśnie ręczny zaczął reagować w połowie podnoszenia czyli duuuużo poza 3-4 stuknięciem rączki. Proszę o poradę czy to tylko linka, jak to sprawdzić, na co zwrócić uwagę.
 
 
cakp 
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 347
Skąd: Mazury
Wysłany: 25-06-2014, 10:07   

U mnie hamował tylko na 1 koło przy ręcznym. Także i u mnie brał jakoś tak w połowie. Byłem u mechanika wymienił gumki w zacisku, przeczyścił i działa ale nadal bierze na tej samej wysokości. Stojąc na wzniesieniu raczej muszę prawie pod samą górę zaciągnać by się nie stoczył. Nie wiem jak powinno być poprawnie. Może inni koledzy niech podpowiedzą.
 
 
wrocek 
Forumowicz

Auto: MSS 1,6 Family 2003-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-06-2014, 18:13   

I po kłopocie :) Sprawdziłem dźwignię przy kole: jedna zaciągała, druga nie. efekt brudu :) Warto sprawdzić przy sprężynie czy ręczny a raczej jej linka wraca do końca. Pomógł WD 40. Teraz normalnie dźwignia w kabinie trzyma się podstawy, ręczny zaciąga na 3-5 stuknięciu. Dzięki za porady :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.