 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU |
Autor |
Wiadomość |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 01-07-2014, 20:49
|
|
|
ustawienie rozrzadu w 24 wcale nie jest takie łatwe jak się moze wydawać,nawet serwisy mają problem |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 01-07-2014, 23:30
|
|
|
Jak pierwszy raz zobaczyłem rozrząd po ściągnięciu osłon też sobie pomyślałem, że lekko nie będzie a poszło bardzo sprawnie. Jedynie co mnie irytuje to rozbieżność znaku na kole pasowym. Koło wygląda na całe, zero luzów guma cała a znak przesunięty o jakieś 120 stopni. |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-07-2014, 19:49
|
|
|
kolo zepsute tez mozna naprawic a rozrząd na jednej głowicy musi byc cofnięty o ząb(na drugiej)potem przy naciągu paska się wyrównuje,inaczej może być za luzny i przeskoczyć |
|
|
|
 |
|
|