 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mam Sigmę 3.0 24v 92r. po uderzeniu brak prądu na świecach |
Autor |
Wiadomość |
knemi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 18:01 Mam Sigmę 3.0 24v 92r. po uderzeniu brak prądu na świecach
|
|
|
Najlepiej aby odp. dotarła na e-mail: kamcie00914@o2.pl
lub gg 4991122 |
|
|
|
 |
bartek67a [Usunięty]
|
Wysłany: 08-03-2007, 21:41
|
|
|
jest opcja ze ma wylacznik wstrzasowy ktory podczas udezenia wyskakuje. nie jestem pewien ale obejrzyj przod auta czy gdzies go nie umiescili. renault japonskie niektore i inne tez maja napewno niewiem jak sigma. warto popatrzec. |
|
|
|
 |
Slaw
Forumowicz Śmigma

Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 25 Lut 2007 Posty: 343 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 09-03-2007, 20:40
|
|
|
niestety ale zepsuł Ci się komputer od silnika przez to nie ma iskry |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2007, 21:24
|
|
|
Przyczyn może być tyle ile kabli w mitsubishi, najważniejsze jak sie zachowuje kontrolka CE ? Jeżeli jest tak jak piszesz i brakuje mu tylko iskry to albo cewka albo aparat zapłonowy. Jeżeli po przekręceniu kluczyka CE wcale się nie zapala to padło ECU albo jego zasilanie, jeżeli zapala się i nie gaśnie po około 15-20s to trzeba odczytać błędy i sprawa się wyjaśni. Jeżeli zachowuje się normalnie (zapala się po przekręceniu kluczyka na on i gaśnie po około 20 s.) i zapala się podczas kręcenia rozrusznikiem to znaczy, że dostał aparat. Nie wiem jak mocno została udeżona ale zarówno aparat jak i ecu są na tyle daleko, że nie powinny oberwać. Możliwe, że wyrwało jakieś kable. Co do wyłącznika bezwładnościowego to nie wiem czy występuje w Sigmie ale on przede wszystkim odcina dopływ paliwa, przez odłączenie zasilania pompy. |
|
|
|
 |
|
|