Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
27-09-2006, 08:17
Lancer 95 1,6 nowa instalacja - świeci się check engine
Autor Wiadomość
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 27-09-2006, 07:47   Lancer 95 1,6 nowa instalacja - świeci się check engine

Posiadam lancera '95 1,6 16V ... miesiac temu wlozylem do niego gaz, na gazie zaczela swiecic i gasnac dioda CHECK ENGINE zapalala sie i gasla jak jej sie podobalo bez zauwazalnej czestotliwosci. Bylem w piatek na pierwszym przegladzie i regulacji, poruszylem problem ww diody, koles meczyl sie i meczyl ustawial i ustawial. Dzien po zajsciu dioda CHECK ENGINE zapalona jest nontoper nie gasnie ani na gazie ani na benzynie. Nie wiem co jest grane, pomozcie co trzeba z tym zrobic , co sie dzieje ? Moze jakos wykasowac bledy, ktos gdzies kiedys pisal zeby wyciagnac bezpiecznic z ECI i przestanie swiecic,.. nie wiem czy w miom przypadku tez sie to sprawdzi i czy tak generalnie ma to jakies powiazanie z gazem i jego regulacja.
Pozdrawiam i licze na little help
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 27-09-2006, 08:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 27-09-2006, 07:54   

Nie wiem jak to się odnosi do tego silnika ale kłania się stronka Krzyżaka (sprawdzić błędy jakie wyrzuca ECU. )
 
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 08:02   

jedź do gazowników i niech założą PRAWIDŁOWY!!!! emulator wtryskiwaczy - bo o to z reguły chodzi (ew. emulator sondy lambda)
to ich brocha - ma być dobrze i już, inaczej niech oddają kasę
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-09-2006, 08:20   

puntspusy, to jest ostrzeżenie przed ostrzeżeniem - wyraźnie napisano w nagłówku tematów technicznych - Hilfe ! Help ! Pomocy !- to nie jest opis problemu :!:

A przyczyną Twoich kłopotów są źle dobrane parametry emulatora. Tak jak pisze Krzyżak - jedź do gaziarza a zanim pojedziesz kliknij szukaj na forum i wpisz słowo emulator.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 27-09-2006, 09:03   

no dobrze sprawa rozwiazana ale powiedzcie czy te zle ustawienia moga byc przyczyna swiecenia CE rowniez na benzynie ? oczywiscie kontrolka zaczela swiecic w tym samym czasie wiec wydaje mi sie ze nalezalo by tu polaczyc fakty... wyprowadzcie mnie z bledu lub potwierdzcie
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 09:07   

to sprawdź błędy i będziesz wiedział
sprawdzisz podłączając pin 1 z 4 w złączu diangostycznym, potem zapłon na ON i CE wymruga kody błędów
być może gaziarze wpinając się w elektrykę spowodowali zwarcie lub przerwę, zły styk itp. - stąd problemy na każdym paliwie
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-09-2006, 18:06   

puntspusy napisał/a:
no dobrze sprawa rozwiazana ale powiedzcie czy te zle ustawienia moga byc przyczyna swiecenia CE rowniez na benzynie ? oczywiscie kontrolka zaczela swiecic w tym samym czasie wiec wydaje mi sie ze nalezalo by tu polaczyc fakty... wyprowadzcie mnie z bledu lub potwierdzcie

jesli objawia sie to tylko tym ze przez jakis czas po przelaczeniu na benzyne sie swieci, gasnie i pozniej jest OK to jest to nadal wina emulatura, bo komp sie jakis czas przestawia.
_________________
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 02-10-2006, 12:09   

bylem w piatek u gazownika, okazalo sie ze niemoga i niechca grzebac w elektornice, zamowili wiec specjalny emulator do aut japonskich ktory ma kilka opornosci, czekam teraz na wymiane, mam nadzieje ze potem bedzie tylko lepiej !

[ Dodano: 18-10-2006, 08:06 ]
koncze temat dobrymi wiesciami, otoz gazownik wymienil mi emulator wtryskiwaczy, ze standartowego na taki do aut japonskich - 56 Ohm, check engine sie nie zapala - wogole, obroty nie jezdza jak wczesniej, trzyma troche wyzsze (850-850 na wolnych) ale przynajmniej tapicerka w srodku nie drzy, jestem naprawde zadowolony. Gazownicy nie chcieli kombinowac z lutowaniem opornikow ze wzgedu na to ze jesli ta czesc zepsulaby sie niemieli by szans na reklamowanie tejze elektroniki, pisze o tym zeby powiedziec ze jest jeszcze drugie wyjscie niekoniecznie trzeba lutowac mozna wymienic emulator wtryskiwaczy(na gwarancji usluga darmowa).
_________________
too much of my life is spend on the weekend
byly:Trabant 601 kabrio homemade malowany sprayem, Trabant 601 od inwalidy z przyspawanym pretem do pedalu sprzegla, Wartburg 353 Kombi wlasnorecznie malowany, Wartburg 353 z szyberdachem, Biała Łada 2103 z wadliwa instalacja elektryczna, Mitsubishi Colt A150 z tylnym nadkolem przebitym przez amortyzator, VW Passat B2 Kombi diesel pieknie chodzil na oranzadzie, Mitsubishi Colt C50 dojechal i wrocil z UK, Laguna I RHD przerobiona na LHD, Fiat Uno z najglosniejszym tlumikiem swiata sprzedany osobie gluchoniemej, Mitsubishi Lancer CBO 4G92 -kompresor z mercedesa M62, Honda Civic EG5- zawor spotkal sie z tłokiem, Seiceto 900 sciagnalem opone z felgi bez zdejmowania kola, Nissan Almera 2,2 di, Lancer CSO -do teraz,Mitsubishi Colt 2008 do teraz
 
 
Xiff 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 1995 Kombi
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 156
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-03-2007, 21:02   

U mnie chlopaki kombinowali z opornikami... Ale tak milo przekombinowali ze na trasie 600km spalilem prawie dwa zbiorniki gazu i pol zbiornika benzyny... okazalo sie ze nie odcianalo mi wtryskiwaczy i lecialem na dwoch paliwach na raz. Pojechalem do kolesi i ustawili juz w porzadku, ale check mi sie dalej czasami zapala.
_________________
Bo wypadek to dziwna rzecz.
Nigdy go nie ma,
Dopóki się nie wydarzy.

K. P.
 
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-03-2007, 22:51   

W maździe mi założyli i nigdy check się nie zapalił, a w lancerze niby wszystko jest ok ale czasami się zapali żeby przy na stępnym odpaleniu zgasł - po prostu jest bardzo czuły na zmiany składu mieszanki - podobno nie da się tak wyregulować żeby zawsze było dobrze - i żaden emulator nie pomaga za bardzo
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.