 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co myslicie? 2,4 Mivec+LPG. Ocena po zdjeciach. |
Autor |
Wiadomość |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 06-08-2014, 11:32 Co myslicie? 2,4 Mivec+LPG. Ocena po zdjeciach.
|
|
|
po paru latach przerwy wracam do Mitsubishi (wczeniej Carisma 1.8 SOHC) to byl najlepszy samochod jaki mialem:) Bezawaryjny.
Teraz chce cos wyzszego ale tez nie wielka landare- mialem wielka ochote na Dodge Caliber (silnik 2.4 z mitsubishi..) ale to auto nie jezdzi
Choc wyglada super..:)
Wpadl mi w oko outlander..
Wczoraj nawet nim jezdzilem:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C33523258.html
co myslicie?
PS
dodam, ze nie jest idealny lakierniczo, ryska tu ryska tam- do spolerowania- klosze maja ryski/pekniecia, nie wyglada na przetracony, szpary rowne, drzwi zamykaja sie elegancko, nie trzeba dobijac etc.
Ponoc "u niemca" stal 2 lata nieuzywany. Wymienione nadkole od strony kierowcy.
Rdzy nie ma. Srodek ok, moglobym powiedziec, ze potwierdza stan licznika (no chyba, ze wymieniony;).
Gaz Renzi Lovato zdaje sie, wzmocnione wtryski (KME?)
Niestety ogladajac auto na zywo nie da rady zapamietac i ogarnac wszystkiego. Czesc rzeczy umyka.
To auto to dla mnie nowum dlatego zapytuje- o Carismie moglbym powiedziec sporo- jako, ze uzytkowalem 6lat. |
_________________
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 06-08-2014, 22:28
|
|
|
Samochód wg mnie odpicowany i z burzliwą historią:
- zderzaki przednie są malowane albo pochodzą z wersji turbo. W zwykłych Outlanderach spody zderzaków są szare a góra w kolorze auta. W wersji turbo zderzaki są całe w kolorze auta,
- te belki w grilu przednim są chromowane albo srebrne, powinny być w oryginale czarne,
- na błotnikach przednich nie ma dokładek a na tylnych są, albo są wszystkie albo wcale więc też coś kombinowane,
- wydaje mi się, że w wersji po lifcie lampy tylne są bardziej czerwone a nie LEXUS STYLE, więc znowu coś, ale ręki nie dam uciąć bo to temat do przedyskutowania,
- przebieg 132 tys. - hehehe za dużo ktoś cofnął,
- wydaje mi się, że lewe lusterko jest ciemniejsze(bardziej czarne) niż prawe,
- gaz założony w beznadziejnym miejscu, ale to kwestia gustu.
Dla mnie to samochód bezwypadkowy to nie jest, miał w jakimś celu robione lub wymienione zderzaki oraz dodane bajery aby ukryć wady auta. Cena trochę wysoka jak na tyle wizualnych uchybień, rozrządu i tak nie będziesz rozbierał aby zobaczyć czy wymienił, po kupnie więc trzeba będzie go zrobić, dodatkowo trzeba wsłuchać się w silnik, zobacz ile czasu gaz jest już w aucie i czy przerzuca się kiedy powinien, jak wsiądziesz to powrzucaj jedynkę i wsteczny i puść trochę szybciej sprzęgło, jak usłyszysz pukanie z tyłu to most tylny ma luzy, jak ma duże to puknięcie głośniejsze. Jak puka to możesz powiedzieć gościowi, że auto nie ma 132tys. km:) tylko więcej.
To wszystko ode mnie. Nie chcę Cię zniechęcić do auta bo być może ma ono bardzo mały przebieg i jest zadbane a ktoś zmienił zderzaki bo w kolorze dla niego były ładniejsze ale sprawdź to na miejscu:) Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 07-08-2014, 09:59
|
|
|
ok, dzieki za odpowiedz.
Tak grill jest chromowany, byc moze faktycznie zostal zamieniony z turbo, nie wiem.
On taki przywiozl 2 lata temu do PL. Wszystko jest na 95% spasowane, zderzaki nie wisza, nie odstaja etc. Co do malowania.. nie sadze, a na bank nie na sprzedaz bo- sa zwyczajnie porysowane. O plot czy o cos. Takich mankamentow jest pare na calosci auta. Np pod klamkami slady po pazurach- wiec drzwi tez raczej nie malowane.
Ogolnie jezdzi spoko choc bija kola- pewnie tarcze, podobnie bylo w carismie.. problem rozwiazalo zalozenie ATE.
Rozrzad robiony w ub. roku ale oczywiscie to sa slowa i nie jestem w stanie zweryfikowac.
Jednak to nie jest az tak duzy koszt jak zdolalem sie zorientowac.
To nie jest wersja po lifcie zdaje sie- stad biale lampy na tyle.
Po liftowa miala tez zmienione boczki drzwi w srodku/podlokietniki- w tym sa jeszcze te mocno odstajace.
Silnik chodzi rowno, temperatura w normie, choc jak stal na wolnych obrotach to czesto sie dmuchawa odpalala.
Ogolnie wsiadlem do auta i poczulem sie jak w domu;) czytaj: w carismie.
[ Dodano: 07-08-2014, 10:01 ]
aha! i po sprawdzeniu VIN- na jakims checke'rze.. wyszlo, ze jest to wersja SPORT.
Byly takie wogole?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 07-08-2014, 10:17
|
|
|
Moj O1 2,4 MIVEC jest z grudnia 2004r i mam inne lampy przednie (z soczewką + spryskiwacze), inne tylne lampy (czerwone), zderzaki na bank były wynieniane bo normalnie są szare, a można to poznać po dokładce bocznej progowej (widac że jest koloru szarego) ona nie była wymnieniona
[ Dodano: 07-08-2014, 10:23 ]
brakuje mi tu jeszcze tego odkurzacza do fitra powietrza. Tej rury zasysającej powietrze |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 07-08-2014, 11:56
|
|
|
fakt- tej tuby nie ma.. widac nawet otwor w komorze filtra, widac gazownikowi przeszkadzala i ja wywalil.. a chyba tak nie moze byc, zwlaszcza gdy chodzi na LPG. |
_________________
 |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 07-08-2014, 12:54
|
|
|
mogę się mylić ale takie lampy nie były czasem tylko w wersjach 2.0 ?? |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 07-08-2014, 12:56
|
|
|
a ten?
http://otomoto.pl/mitsubi...-C34022434.html
naped przedni tylko.
[ Dodano: 07-08-2014, 13:01 ]
zdaje sie, ze Outlander I byl produkowany do 2006?
wiec nie moze byc 2007 choc gosc twierdzi, ze na bank 2007. |
_________________
 |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 07-08-2014, 16:41
|
|
|
może za to być np z grudnia 2006 i wtedy to juz jest modelowy 2007. U siebie tak mam z grudnia 2004 a modelowy 2005
[ Dodano: 07-08-2014, 16:46 ]
nie powinny być przy lampach z soczewką spryskiwacze??
wg mnie warto rozejrzeć się za napędem AWD |
|
|
|
 |
heer75
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0+Vialle LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 244 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 07-08-2014, 16:56
|
|
|
wiesz, ja w sumie nie jezdze "w terenie", chce zwyczajnie wieksze auto a to mi sie podoba.
Na poczatku celowalem w dodge'a calibra ale odpuscilem ze wzgledu na jego brak wlasciwosci jezdnych.. Czy powinny byc spryski- tego nie wiem. W sumie patrzac po ogloszeniach to zazwyczaj sa w wersjach turbo. Czyli najdrozszych.
Ja wychodze z zalozenia, ze kazde takie auto bylo pacniete. Pytanie tylko jak mocno.
Zderzak mogl byc wymieniony na "ubozszy"- wazniejsze dla mnie czy nie bylo klepane i kitowane w srodku. |
_________________
 |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 07-08-2014, 17:22
|
|
|
dolicz 400zł na roletę tylną bagażnika:) warto zwracać uwagę na pierdoły bo później kosztują. |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 07-08-2014, 18:45
|
|
|
wiadomo stłuczki się zdarzają ważne żeby było dobrze zrobione.
Jeśli chodzi Ci o właściwości jezdne to jak najbardziej celuj w AWD Te auto nie jest do terenu, ewentualnie zjechac z drogi w na szuter. Właściwości jezdne lepsze od napedu na jedna os |
|
|
|
 |
|
|