Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpalaniem pajero sport 1999rok 2,5 td
Autor Wiadomość
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 27-04-2014, 22:57   problem z odpalaniem pajero sport 1999rok 2,5 td

witam
mam problem z odpalaniem.raz odpala na pol obrotu a innym razem oko 2-3 sekundy trzeba krecic.wymienilem filtr paliwa bo byl ze 4 lata temu wymieniany przez poprzedniego wlasciciela.zauwazylem ze przy wymianie nie bylo paliwa w wezykach dochodzacych do filtra.jak zmienialem w terrano czy sorento zawsze cos polecialo a tutaj susza.druga obserwacja pompka na filtrze nie pompuje ale to nie ma chyba nic wspolnego z odpalaniem.ostatnia rzecz jest taka ze jak odrecam kurek wlewowy paliwa to slychac jak go zasysa tak jak by bylo podcisnienie w zbioniku.nie wiem ale na prosty rozum moze to byc przyczyna wyciagania paliwa z filtra?jak go odpale chwile po zgaszeniu pali na pol obrotu czyli tak jak by nie zdazylo paliwo zleciec.
ktos podpowiedzial ze odpowietrzenie zbiornika jest zatkane.gdzie to jest?
prosze o pomoc i porady dziekuje z gory

[ Dodano: 29-04-2014, 09:55 ]
halo jest jakies zycie na tym forum?
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 29-04-2014, 11:45   

Świece żarowe sprawdzone ?
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 29-04-2014, 18:21   

swiece nowe sprawdzone nawet zamontowany system dluzszego grzania
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 29-04-2014, 21:32   

No więc - jak sam zauważyłeś - masz ewidentne podciśnienie w ciągu: zbiornik - przewód paliwowy - filtr - pompa wtryskowa. Ze względu na charakter pracy zaworów dopowietrzających montowanych przy zbiorniku, niewielkie podciśnienie w układzie zasilania jest dopuszczalne. Natomiast podciśnienie znaczne, przy najmniejszej nieszczelności w układzie zasilania może powodować zapowietrzanie (w Twoim przypadku w okolicy pompy wtryskowej) i dawać opisane objawy.
Aby wyeliminować wpływ podciśnienia na problemy z uruchamianiem, pojeździj kilka dni z niedokręconym korkiem paliwa w zbiorniku i zobacz czy coś się zmieni, jeśli tak - "to jesteś w domu".
- Pozdrawiam :wink:
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 29-04-2014, 21:38   

dzieki za podpowiedz zastosuje sie do wskazowek zobaczymy co bedzie.dam znac o postepach ale to dopiero za dwa tyg bede mial okazje.

[ Dodano: 02-05-2014, 07:10 ]
ktos podpowie jeszcze cos jaka moze byc przyczyna moich problemow?jakies slabe te forum albo nikt tu nie zaglada albo nie bylo podobnych problemow w co ciezko uwierzyc

[ Dodano: 05-05-2014, 18:31 ]
hello jest ktos na tym forum kto posiada pajero sport bo slabo z uzyskaniem informacji jakos tak widze
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-05-2014, 12:49   

Cześć,
bardzo mozliwe, ze pompa paliwa niedomaga. Objawy opisane wskazują na nierownomierne dawki paliwa. Przyczyn moze być kilka; od wspomnianej nieszczelności przewodów paliwowych, przez zanieczyszczenia w paliwie, ktore gdzieś przytykaja doplyw. Wiesz cztery lata na jednym filtrze to mistrzostwo swiata. Znajac jakośc ropy w naszym kraju warto zmieniać znacznie cześciej. Myśle, ze nie obedzie sie bez wizyty w serwisie. Wiem, ze czasami koledzy potrafia pomoc, nawet zreperować przez internet ale w Twoim przypadkubedzie ciezko ocenić.

p.s. Co do forum to Ty także rejestrujac sie dołaczyleś do niego. Wiem, wiem chcialeś tylko zapytać. Gorzej ja wiekszość "wpadnie" tylko po porade. Wtedy masz przyczyne slabości tego forum.
Powodzenia!
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 23-05-2014, 13:07   

witam po dluzszej przerwie
usterka znaleziona i usunieta
po sprawdzenie praktycznie wszystkiego bylem zdecydowany na demontaz pompy ale zauwazylem ze zbiornik paliwa jest lekko mokry od gory.po demontazu okazalo sie ze przerdzewiala rurka ktore idzie od smoka i wychodzi na zewnatrz zbiornika.
zasysal wiec powietrze tak zwane lewe i byl problem;)teraz po temacie naprawione przy okazji konserwacja calego podwozia.autko pali na pol strzala i zapominamy
dziekuje wszystkim za porady

ps.jednak warto tankowac pod korek bo inaczej ciezko by bylo to zdiagnozaowac;)
pozdrawiam

[ Dodano: 15-08-2014, 10:33 ]
witam ponownie
myslałem że już mam spokój z tym problem ale sie myliłem.mianowicie zaobserwowałem że keidy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa to podczas jazdy po nierównych drogach leśnych autko gaśnie.napompuje ręczną pompką zapali ujade 400 metrów i to samo.powyżej poziomu ok 1/4 zbiornika nie ma ma tematu.testowałem trzy razy ta sama trasa i to samo sie dzieje.może jakieś przegrody są w zbiorniku albo smok za wysoko?ma widział ktoś zbiornik od wewnątrz?bo ja nie zwociłłem uwagi.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 19-08-2014, 11:28   

Witaj podobne problemy byly opisywane na forum pajero2.Trzeba odkrecic caly smok z zbiornika i sprawdzic wizualnie czy rurka nie przerdzewiala.W ostatecznosci mozna podpiac banke pod pompe ale raczej to odpada skoro jak tylko masz 1/4 w zbiorniku i zaczyna sie problem.Przy okazji mozna sprawdzic przewody od zbiornika do pompy czy sa cale.Pozdrawiam.

[ Dodano: 19-08-2014, 11:30 ]
P.s.mam ciotke w swiebodzinie i mysle kiedy ja odwiedzic,tylko czas jest tutaj wyznacznikiemmozna by sie kiedy zgadac na male piwko.
_________________

 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 20-08-2014, 08:26   

rurki sprawdzałem i powymieniałem tak samo przewody.smok może warto zobaczyć.poki co tankuje po beret i jak mam 1/2 to traktuje jako rezerwe;)zapraszam do świebodzinka łatwo mnie znajdziesz bo jest tylko jedno pajero sport w tym mieście;).mamy zajefajny tor na starej piaskowni mozna latać każdym autem i wszyscy znajda coś dla siebie.szczerze mowiac moze nie powinienem tego pisac ale jak jezdze tam z zona ja sportem a ona sorento 1 to słabo wypadam przy niej miskiem;) .a piwko mozna wypić zawsze.zapraszam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.