Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 diesel] auto hamuje przy ustawieniu 4h
Autor Wiadomość
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-08-2014, 19:58   [2.5 diesel] auto hamuje przy ustawieniu 4h

Witam,
raz na jakiś czas sprawdzam napędy, mala próba w terenie.

Przy ustawieniu na 4h i puszczeniu auta na luz samoczynnie nie wytracił prędkości a zdecydowanie wyczuwalne było hamowanie auta. I tu jest moje pytanie: co się dzieje, nigdy tak nie było, gdzie zacząć sprawdzać?

wielkie dzięki za pomoc
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-08-2014, 21:59   

Opisz jak było, a jak jest teraz. Bo, mimo szczerych chęci nie jestem w stanie dojść co jest nie tak.
Pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-08-2014, 00:44   

A koła masz te same co zwykle ? Takie same opony z przodu i z tyłu ? Jeśli nie, to jest więcej niż pewne, że mają różne średnice i efekt będzie jak opisujesz. Jeśli koła są takie same, to nie wiem.

Opisz może jak dokładnie przebiegł test, tzn. czy na prostym zapiąłeś napęd i wyluzowałeś, czy może przed lub w trakcie gdy auto było na luzie zrobiłeś jakiś skręt - wtedy układ mógł się nieco "naprężyć" z powodu braku centralnego dyfra i stawia większy niż zwykle opór toczenia.

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-08-2014, 14:54   

napęd zapięty( 4H) na równym terenie gdy auto stało w miejscu silnik był na na luzie, chodził bez obciążenia - sprzęgło nie wciśnięte, kola( felgi i opony) ten sam rozmiar.

To co się dzieje i mnie denerwuje to gdy auto rozpędzone do 40 km/h wyraźnie szybciej wytraca prędkość- odczuwalne jest hamowanie na kolach. Do tej pory nie było takiego problemy auto puszczone na luz toczyło się aż do samoistnego zatrzymania
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-08-2014, 14:57   

Sprawdź zaciski hamulcowe.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-08-2014, 15:13   

przy ustawieniu napęd na tył wszystko jest ok, turla się bez większych oporów.
wymienię na początek olej w przednim moście, w jednym z postów czytałem ze z powodu malej jego ilości to chyba siłownik nie był w stanie się poruszyć bo wszystko przyschło z powodu braku smarowania. Może się uda to naprawić to w ten prosty sposób

olej to ma być 75W90 gl4 czy gl5?
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-08-2014, 18:07   

krzyżaki przedniego wału nie stawiają oporu? Może są zastane.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 20-08-2014, 20:38   

ja miałem podobny problem w nissanie terrano też na 4h odczuwalnie hamował.okazało się że krzyżaki walu były padnięte.polecam wyjąć zmierzyć średnice i kupić w sklepie z częściami rolniczymi.w serwisie wołali za krzyżak prawie 300zl a ja kupiłem od ciągnika new holland identyczny i do tego z kalamitką za 69zl.nie sadze żeby był mniej trwalszy bo zrobilem na nich 60 tys.sprzedalem auto i pewnie dalej lata na tym;)
 
 
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-08-2014, 13:37   

o, wielkie dzięki muszę sprawdzić w wolnej chwili,
pozdrawiam
PS. dam znać co się okaże.
_________________
Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.