Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż turbo do Lancera VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 13
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-08-2014, 14:58   

Widzę że każdy idzie na łatwiznę tylko wymiana na inny silnik gdzie chęci :axe:
Gabriel0992 zobacz ten temat co Marcino wkleił i tym tropem możesz iść
krzychu napisał/a:
Pewnie skrzynia tego nie wytrzyma, nie mówiąc o sprzęgle.

Zobacz budowe skrzyni lancera i lancera evo :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2014, 15:02   

milo napisał/a:
Widzę że każdy idzie na łatwiznę tylko wymiana na inny silnik gdzie chęci

Chęci są, wiedzy brak i tu jest kłopot.
Zrobić się da, jeździć bezawaryjnie już nie.
Wymiana silnika jest jedyna bezawaryjną i rozsądną cenową opcją oprócz starej, znanej maksymy - chcesz mieć szybkie auto? To je kup. A przy przewidywanych przeze mnie realnych kosztach uturbiania oraz czasie trwania takiej operacji oraz kosztach usuwania wszelkich awarii bo o czymś się nie pomyślało (Allegro pełne jest niedokończonych projektów) taniej będzie sprzedać Lancera i kupić coś szybszego niż pchac się w to co planuje.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 27-08-2014, 17:52   

milo napisał/a:
Widzę że każdy idzie na łatwiznę tylko wymiana na inny silnik gdzie chęci

Temat upgrade-u swojej fury, przeszedł chyba każdemu przez głowę w mniejszym lub większym stopniu. No risk no fun. Ale drogi są przynajmniej dwie: Albo chcemy mieć potwora do przemieszczania się, albo do zabawy. Jeśli chodzi o zabawę to każda technika jest dozwolona (dalej mówimy o podnoszeniu mocy) bo jak się zesra to mamy czym wozić cztery litery, a na zabawę trzeba zakasać rękawki. Natomiast auto do codziennej eksploatacji to zupełnie inna bajka, mod ma być trwały i odporny na warunki wszelakie. Tutaj nie można zjeść i nadal mieć ciastka (no może przez klika pierwszych upalań bo później jest ciągle mało).
I pytanie po co te 200 koni? Jak do upalania to można i dwie dychy wepchnąć i chwała za chęci i pracę się należy. By pokazać że mam? Bez sęsu ( jak mawiał klasyk). Najlepsza jest odpowiedź: bo czasem przy wyprzedzaniu brakuje mocy, podtlenek i heja.
A teraz na ziemię.
Gabriel0992 napisał/a:
Typek mi tam powiedział ze jak nie odpreze silnika to max 200KM , jak bym odprezyl to mogę liczyć na pełna moc z evo

Chyba mówił o zakuwaniu. Pełnej mocy Evo chyba nawet dodmuchany silnik turbo z Outka nie wytrzyma na dłuższą metę, a wolnossak wypluje korby już przy hamowaniu.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Gabriel0992 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: facebook
Wysłany: 27-08-2014, 20:10   

Wiesz napisałem to co się dowiedziałem w warsztacie , a wole się upewnić co i jak za nim cokolwiek kupie i zamontuję . Chcę po prostu zwiększyć moc tego autka do max 200KM bo po prostu chcę mięć większy zapas mocy , nie chcę robić żadnych przekładek silnika , ani zmieniać auta bo je lubię , jak by mnie było stać to bym kupił Evo .
Przeglądałem ten temat z tym galantem turbo .

[ Dodano: 27-08-2014, 20:12 ]
A tutaj na forum ktoś w ogóle montował turbo pod ten motor ?
 
 
Seiji 
Mitsumaniak
WRRRR PSSST


Auto: CN9A 4G63T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 387
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 28-08-2014, 00:23   

krzychu napisał/a:

A do Lancera ciężko zmieścić opony większe niż 205/50/16... Nadkola jakoś takie małe i wąskie :(


u mnie w generacji wstecz są 225/45/17 a pojemność obu błotników mam taką samą jak zwykły lancer :D

milo napisał/a:
Widzę że każdy idzie na łatwiznę tylko wymiana na inny silnik gdzie chęci :axe:


nie chodzi o to że na łatwiznę, tylko że jest to po prostu lepsze / tańsze / bardziej wytrzymałe rozwiązanie

niby jedno to 4G63 i drugie to 4G63 ale różnią się taką ilością rzeczy że z jednego drugiego się zrobić nie da
_________________
Lancer Evolution IV
 
 
Gabriel0992 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: facebook
Wysłany: 28-08-2014, 01:21   

może i się nie da ale zawsze się da zrobić żeby to działało , tak jak wcześniej było napisane ze jak to zrobię to rozwalę silnik , to się zgodzę ale tylko wtedy kiedy będę go katować jak będzie zimny , strzelać ze sprzęgła co chwilę albo brać udziały w sprintach jakiś cały czas ,jak bym chciał po to samochód to bym kupił evo .Albo bym się bawił w przełożenie całego silnika ,skrzyni ,napędu 4x4 i zawieszenia do budy od kombiaka . Samochód ma mi służyć na co dzień ,że lubię ten samochód to już wole włoży w usprawnienie trochę tego silnika , niż teraz szukać innego samochodu lub drugiego silnika ,wiem że bym mógł kupić silnik z evo pod który bym nie miał problemu
wsadzić turbo , ale po co mi teraz tyle mocy , to pewniej będą plany na przyszłość .
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2014, 07:08   

Gabriel0992 napisał/a:
to się zgodzę ale tylko wtedy kiedy będę go katować


A czemu ma korba nie wyjść bokiem jak np. będziesz wyprzedzał kolumnę TIR-ów lewym pasem? Albo podczas strojenia na hamowni?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-08-2014, 08:41   

Ja działam, w skrzyniach bbiegów, i na pozór dwie takie sam różnią się czesciami w środku.... te słąbsze mają poprostu słabsze bebechy nie utwardzane tak..... przypuszczam ze tak sammo jest z silnikami, każda złotówka się liczy, i jak można coś taniej i szybciej (szybciej bo np bez kolejnego procesu ) zrobić to to robia,

Z bata gówna nie ukręcisz, można się bawić w tunig... ale... po co...

Moj szwagier (20l) miał golfa 3, z tunigowanym silnikiem 2.0 TDI na pompowtryskach z turbiną od 2.5, wieksze wtryski itp.... ponoć ponad 200 koni, i palił kapcie nawet na 3ce, i co..... i nie wiem czy zrobił z 1500 km i już jest rozebrany na czesci.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Gabriel0992 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: facebook
Wysłany: 28-08-2014, 14:18   

Zawsze jeszcze jeszcze mogę poszukać skasowanego evo tak aby silnik był na chodzie i po przekładać graty, lub poszukać w jakies rozsądnej cenie i kupić na drugie auto

[ Dodano: 28-08-2014, 15:09 ]
Sie właśnie dowiedziałem ze uturbienie tego silnika jest możliwe , samemu nie robiąc jest to koszt zedu 20000zl może nawet mniej dokładniej bede wiedział we wtorek co i jak , jaka moc można uzyskać mniej więcej . I napewno bez zakucia sie nie obejdzie . Na temat skrzyni sie dowiem we wtorek czy wytrzyma .
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2014, 16:14   

No ale za 20 tys to kupujesz 3 kompletne silnik od EVO? Nie kumam tego...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-08-2014, 16:15   

a jedank zakucie.....
+hamulce
+usztywnienie zawiasu
+...:)
Fajna zabawa w sumie jak sie ma kase to dlaczego nie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2014, 16:18   

Gabriel0992 napisał/a:

Sie właśnie dowiedziałem ze uturbienie tego silnika jest możliwe(...)bez zakucia sie nie obejdzie


Tego też nie kumam. Skoro zakujesz silnik to przecież będziesz miał jak zakuty silnik z EVO. Jeszcze głowica z EVO VII i możesz mieć nawet ponad 300KM i 400Nm... Tylko pytanie po co kuć coś co można kupić, za 1/3 ceny...
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 28-08-2014, 16:29   

krzychu napisał/a:
Tylko pytanie po co kuć coś co można kupić, za 1/3 ceny...

Kupując silnik z Evo kupujesz kota w worku, trzeba go przed pierwszym odpaleniem rozebrać i zweryfikować czy tłoki nie nadpalone, gładzie nie zorane, panewki całe, pompa oleju sprawna, wał nie wytarty, za darmo nikt tego nie zrobi. A jak się trafi parch to remont może przekroczyć te dwie dychy.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-08-2014, 16:32   

Gdzieś tam na allegro widzę nawet z gwarancją rozruchową... Można tez pewnie dostać takie, które są jeszcze przed wyciągnięciem z jakiego angola itd..
 
 
Gabriel0992 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 16V Sport 135KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Skąd: facebook
Wysłany: 28-08-2014, 22:20   

jeszcze się zastanowię jaką decyzje podjąć czy robić ten ,czy może zebrać trochę więcej kasy i kupić evo . Chociaż kupując to kolejne koszty za naprawy ,ubezpieczenie . A przy tym to wiem co mam porobione i co pewnie będę miał niedługo do zrobienia .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.