BMW 325CI Carbonschwarz |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 02-09-2014, 23:18
|
|
|
To przez te felgi
Ładna i zadbana sztuka.
No i wyposażenie też zacne.
Od możliwości konfiguracji "wyposażenia" BMW może się zakręcić w głowie
Więcej fot! |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-09-2014, 10:38
|
|
|
Kolego, mógłbyś napisać coś więcej o eksploatacji? Ten silnik ma VANOS? ile to Ci pali? Na co zwróciłbyś uwagę przy kupnie, mając już jakieś doświadczenie? W mojej rodzinie niegługo pojawi się BMW, zastanawiamy się między 325 i 328 lub inwestycją w klasyka (zdrowe E30 z motorem 2.8). Auto będzie DD, samo miasto, okazyjnie krótka trasa... |
_________________ Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0
był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107
był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM
Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM |
|
|
|
 |
keleron
Mitsumaniak sie gra sie ma

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 249 Skąd: Warszawa-Bielany
|
Wysłany: 03-09-2014, 14:19 :)
|
|
|
Tak to M54B25 czyli podwójny VANOS silnik spisuje się bardzo dobrze jak narazie i nie mam jakichkolwiek problemów
Olej wiadomo AMSOIL full saps
Spalanie oleju duże jak na mój gust i to raczej cecha tego silnika jakiś litr na 4 tyś km
Spalanie na 100km to 11.3/12.7L wiec umiarkowane
Nie wiem co mam napisać na temat zachęcenia do kupna ...ogólnie fajny samochód z super zawieszeniem i mocnym jak na 2,5 l silnikiem
Jeśli szukasz E46 to tylko M52 lub M54 masz do wyboru
Gdybym mógł wybierać to wskoczył by u mnie silnik 2,8 z E36 podobno najlepsza jednostka i bardzo wychwalana
Wracając do mojej w sumie z wyposażenia ma wszystko oprócz szyberdachu którego mi nie brakuje
A uwagi dla kupującego
Grunt do zdrowa buda co by nie miała nic wspólnego z przystankiem autobusowym oraz silnik co by 1 na 1000 nie opierdzielił oleju bo i o takich słyszałem...napisz jaki model Cię interesuje może wtedy cos wiecej bedę mógł napisać
mkm....felgi to nie fszystko |
_________________ ...02051/KMM
 |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 03-09-2014, 20:06
|
|
|
demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy ogolnie sam polecam silnik m54 (nowszy od m52) bo kultura pracy jest o wiele lepsza
keleron, to ladnie Ci zre tego oleju moje m54b22 je ok. 100ml/1000km ) sprawdz odme. Moze zapchana jest |
|
|
|
 |
keleron
Mitsumaniak sie gra sie ma

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 249 Skąd: Warszawa-Bielany
|
Wysłany: 03-09-2014, 20:21
|
|
|
Galancior94 napisał/a: | demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy ogolnie sam polecam silnik m54 (nowszy od m52) bo kultura pracy jest o wiele lepsza
keleron, to ladnie Ci zre tego oleju moje m54b22 je ok. 100ml/1000km ) sprawdz odme. Moze zapchana jest |
Ale dlaczego tak mówisz że ładnie...? miałeś taki silnik jeździłeś takim autem wiecej niż 20 tyś km?
Nie ukrywam że czewone pole ten silnik kilka razy widział
Taka natura i taki mamy klimat ale żeby cos powiedzieć to trzeba trochę pojeździć... |
_________________ ...02051/KMM
 |
|
|
|
 |
keleron
Mitsumaniak sie gra sie ma

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 249 Skąd: Warszawa-Bielany
|
Wysłany: 03-09-2014, 20:42
|
|
|
07.06.2014 152300km Wymiana Oleju AMSOIL EFM 5W40 FULL SAPS 7 Litrów 260.00zł
Filtr oleju MANN HU925/4x1 28.00zł Wymiana 30zł Piwor
23.06.2014 153 450km przebieg
03.07.2014 154 160km przebieg
20.07.2014 154 910km
W miedzy czasie zakupiłem nowy lewy klosz kierunkowskazu przedniego Depo + 2 szt żarówki pozycyjne razem 50zł
22.07.2014 155 000km dolewka oleju około 600ml na max stan bagnetu
31.07.2014 155 555km przebieg
2.07.2014 155 745km przebieg
7.08.2014 155 900km przebieg zakup lamp Depo tylna klapa retrofit na całe czerwone koszt za 2szt 160zł
zakup Gliptone cleaner + konserwator skóry 130zł
20.08.2014 156 600 km przebieg
26.08.2014 156 781 km przebieg
W Chwili obecnej przebieg wynosi 157 500 km stan oleju 3/4 |
_________________ ...02051/KMM
 |
|
|
|
 |
demoniszcze
Mitsumaniak

Auto: Skoda Yeti 4x4 1.8TSI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 260 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 03-09-2014, 22:05
|
|
|
Galancior94 napisał/a: | demoniszcze, kazdy 6 cyl silnik w bmw jest rzedowy |
Ano, wtopa sorry Znajomy w Superbie z 2013 1.8 TSI dolewa koło 1l na 5 tys, dla mnie masakra w nowym aucie coś takiego... |
_________________ Był: Lancer 2.0 135 KM http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0
był: Galant 2,5 V6 AVANCE Wagon http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85107
był: Subaru Legacy 2.5 GT US Spec 250KM
Jest: SKODA Yeti 4x4 1.8 TSI 160KM |
Ostatnio zmieniony przez demoniszcze 04-09-2014, 15:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 03-09-2014, 22:19
|
|
|
keleron napisał/a: | Spalanie oleju duże jak na mój gust i to raczej cecha tego silnika jakiś litr na 4 tyś km | Lubi się w tych silnikach sączyć olej spod dekla na kolektor, przy takiej ilości i umiejscowieniu silnika, wraz z jego obudowaniem trzeba szukać by to dostrzec. Se kapnie raz na jakiś czas w czasie jazdy i nawet się nie zauważy a nie jest siena tyle zboczonym by leżeć się pod autem i gapić czy aby gdzie się kropelka nie zbiera. Oleju nie ubywa na tyle dużo by nie spać po nocach i zaglądać pod maskę na każdym postoju. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 06-09-2014, 19:05
|
|
|
keleron, tu Ci nie pykł hejt w mą stronę, ponieważ nadal mam to auto i od zakupu zrobiłem 18tyś km Castrola żarł mi jakieś 400ml/1000km, teraz valvoline żre mi max 100ml/1000km Więc jeśli ten Twój olej z najwyższej półki jest na prawde taki dobry, to masz problem z silnikiem Bądź odma zapchana |
|
|
|
 |
keleron
Mitsumaniak sie gra sie ma

Auto: Galant 2,5 V6 SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 249 Skąd: Warszawa-Bielany
|
Wysłany: 07-09-2014, 17:11
|
|
|
Galancior94 napisał/a: | keleron, tu Ci nie pykł hejt w mą stronę, ponieważ nadal mam to auto i od zakupu zrobiłem 18tyś km Castrola żarł mi jakieś 400ml/1000km, teraz valvoline żre mi max 100ml/1000km Więc jeśli ten Twój olej z najwyższej półki jest na prawde taki dobry, to masz problem z silnikiem Bądź odma zapchana |
Tak z pewnością mam problem z silnikiem...a Ty spbie dalej myśl że samym olejem ograniczyłeś jego zużycie z 4L na 10tyś na 1L na 10 tyś
Ogólnie hejt to słowo którego nie używam i nie miałem nic złego na mysli zwracając Tobie uwagę iż możesz sie mylić ... |
_________________ ...02051/KMM
 |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-09-2014, 20:10
|
|
|
keleron, nie miałeś świecidełek, ledów i nie miałeś CARBONU na masce. Jak chciałeś walczyć? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|