Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
snorkel w pajero III
Autor Wiadomość
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2014, 19:18   

TangoKK napisał/a:
Wszystko zależy do czego używasz samochód. Jeżeli tylko lansik w mieście względnie wypad do lasu na grzybki to faktycznie możesz się dziwić. Natomiast jeżeli chcesz jechać w troszkę poważniejszy teren to musisz brać pod uwagę mniejsze lub większe topienie. :mrgreen:


Tez bym moze i potopil ale jednak-tak na zdrowy rozsadek-troche szkoda zdzierac autko
za ponad 10 000 $ ? No chyba ,ze tu wszystcy szastaja kaska.. )))
I nie o lansik tu chodzi ale o mozliwosc np. wyjechania na wakacje w teren, w ktorym normalnym
np. kombiakiem urwalbym zawieszenie.
W sensie, ze nie czuje potrzeby napinki na total offrołd ale jezdzac do BG przez UKR, RO, HU etc.
b.czesto robie skroty jakimis dziwnymi drogami i wtedy taki czolg sie sprawdza.
No przeciez tuningowanym Chevy Orlando nie bede tego robil??
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-09-2014, 20:02   

Każdy więc może znaleźć inne przeznaczenie dla swojego auta. Szczególnie gdy jest to auto terenowe nie ma co się dziwić, że ktoś chce wykorzystać jego możliwości właśnie w cięższym terenie.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-09-2014, 08:14   

TangoKK napisał/a:
Każdy więc może znaleźć inne przeznaczenie dla swojego auta. Szczególnie gdy jest to auto terenowe nie ma co się dziwić, że ktoś chce wykorzystać jego możliwości właśnie w cięższym terenie.


Ejmen.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
PiotrGdynia 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 15
Skąd: Ostrzyce
Wysłany: 22-09-2014, 20:11   

Snorkel zamontowany i dziala i sie trzyma :) Dzięki alfik bo za cholere bym sie nie domyslil ze bedzie trzeba przesunac filtr powietrza i ze właśnie do tego dostarczone sa owe blaszki
_________________
Galant 81r.,Pajero I 2,6benz+gaz88r.,Pajero III 3,2 DID Aut.04r.
 
 
Czajnik 
Nowy Forumowicz
czajnik

Auto: Pajero III 3.2 DiD V78
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Podgórzyn
Wysłany: 05-10-2014, 01:09   snorkel

Piotr to może podeślesz mi więcej informacji i tym jak ci poszło i czy kupił byś raz jeszcze tą chińszczyznę czy może twoim zdaniem np plastik za twardy i zimą roztrzaska się o gałąź, jak szedł montaż itp. Mam zamiar zamontowaś kominek bo lubię czasem przez bród przelecieć. 70cm to nie tak mało. Domyślam się że to dane producenta ciekawe jaką to ma tolerancję.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.