 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS 1.6] Problem z odpaleniem MSS 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 17-09-2014, 20:29
|
|
|
No faktycznie po glebszej lekturze macie racje, a ja caly czas myslalem ze w cari 1.6 i ss 1.6 to te same silniki siedzą
Widze ze nie tylko ja mialem z tym problem na allegro handlarze tez sa w bledzie
OT zamykam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kisian
Mitsumaniak kisian 00537
Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 546 Skąd: Wola Dębińska
|
Wysłany: 18-09-2014, 10:46
|
|
|
eve1988 napisał/a: | 4g18 byl montowany w ss, czym on sie rozni od 4g92? |
Moc 98KM. Różnice? zapewne pojemność, różnią się "wysokością" 4G18 ma krótsze fajki świec, więc kable od Carismy wystają ok 0,5 - 1cm nad otwór w pokrywie zaworów. W większości katalogów jest namieszane z tymi silnikami, więc najprostszą metodą szukania np. kabli WN jest brać te od MSS 1,3 lub od Colta 1,3. 4G18 był też montowany w Lancerach CSO i Protonach Waja. Swoją drogą to do dzisiaj nie mogę zrozumieć po co było tworzyć kolejny silnik 1,6 mając już 4G92????
Więcej na Wiki:
http://en.wikipedia.org/w...ion_engine#4G18
http://en.wikipedia.org/w...4G9_engine#4G92
Oczywiście pamiętamy że dane te mogą być błędne jak to bywa w Wikipedii. |
|
|
|
 |
radocha44
Nowy Forumowicz
Auto: space star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2013 Posty: 17 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 21-09-2014, 10:14
|
|
|
No i dzisiaj na pych odpalalem. Nie było wyjścia bo w trasie. Zamówie nowy rozrusznik, nie chce mi się kombinowac. Mechanik zeszmacił.
[ Dodano: 25-09-2014, 17:24 ]
Autko dziś odebrane od mechanika... poszedłem do innego bo tamten stracił poje zaufanie. Zamówiłem rozrusznik - z dostawą 200 zeta... wymiana - robocizna 80 zeta.. znośnie. Uszkodzone do wymiany osłony przegubów mam jeszcze. Orientuje się ktoś jaki będzie tego koszt? |
|
|
|
 |
wrocek
Forumowicz
Auto: MSS 1,6 Family 2003-4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2008 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-06-2016, 10:43
|
|
|
Dopisuję się do tematu: Wymiana rozrusznika. Zaciekawiła mnie również informacja dostępu od strony filtra powietrza. Za pierwszym razem nawet nie znalazłem rozrusznika po zdemontowaniu filtra. Podjechałem do mechanika i dopiero mnie oświecił Rozrusznik od spodu to gimnastyka jakiej na lewarku lepiej nie próbować. Raz jeszcze zdemontuję filtr powietrza i stamtąd postaram się podejść. Pytanie jednak mam: Czy trzeba jeszcze coś dosmarować czy zaoleić przy wymianie ?
Znalazłem rozrusznik i nic więcej z nim nie zrobię. Od filtra powietrza nawet nie widać co się robi, z lewej strony widać tylko kopułkę, od dołu osłona, rura i wiele, wiele przewodów które trzeba poprzestawiać żeby się do tego dostać. Nie jest dobrze. Jadę do serwisu. |
|
|
|
 |
szczupak
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2016 Posty: 1 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-08-2016, 17:07
|
|
|
Ja miałem te same objawy w swoim miśku, rozebrałem rozrusznik był cały upaprany brudem ze zużytych szczotek i kurzu, wymieniłem nowy szczotko trzymacz dałem nowe szczotki, dokładnie wyczyściłem i przesmarowałem i jest wszystko ok, pali za pierwszym razem. |
|
|
|
 |
|
|