[Cari 1.8 GDI] Problem z osłoną przegubu |
Autor |
Wiadomość |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 24-09-2014, 19:05 [Cari 1.8 GDI] Problem z osłoną przegubu
|
|
|
Kupiłem osłonę przegubu LOBRO 303911. Według katalogu pasuje do Carismy. Średnica to 83,41mm a osłona do Carismy ma teoretycznie 83mm. Problem polega na tym, że drugi raz zsunęła mi sie opaska z osłony ;/ Czy wina leży po stronie mechanika czy osłony? nie wiem czy mam kupić drugą osłonę... |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 24-09-2014, 19:25
|
|
|
ja od siebie powiem że jak założyłem opaskę z kulką na oryginalną manszetę bo oryginalna puściła i nie trzymała, a nie wyczyściłem dokładnie z smaru przegubu to zeszła po tyg., zdaje mi się że jak będzie przegub dobrze oczyszczony i dobrze zaciśnięta opaska to zlatywać nie powinna, nawet na trochę luźno wchodzącą manszete |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-09-2014, 19:46
|
|
|
Jezeli osłona jest z termoplastu (tak niby wynika z karty produktu dla GKN LOBRO 303911) i nachodzi luźno na przegub to znaczy że jest źle dobrana, termoplast musi być pasowny |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 24-09-2014, 21:36
|
|
|
Z kulkami opaski to są do że tak sie wyrażę miałem ten sam problem bo w angli dostępne były tylko z kulkami i co i rusz zakładałem nową problem rozwiazałem poprzez zastosowanie cybantu - pierścień zaciskowy nierdzewny miałem jedynie obawy czy śruba zaciskowa zmieści się w tą przestrzeń pomiędzy wahaczem a przegubem ale było idealnie |
|
|
|
 |
adrian3232
Forumowicz :)
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 24-09-2014, 21:49
|
|
|
Miałem ten sam problem, zsuwającą się manszetę. Gumowa wytrzyma mniej a te plastikowe są za duże. Ja poradzilem sobie poprzez założenie opaski skręcanej i wtedy da radę ją stabilnie umocować. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 25-09-2014, 05:47
|
|
|
Właśnie o tym samym mówimy u mnie patent działał by pewnie do dziś |
|
|
|
 |
adrian3232
Forumowicz :)
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 SOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 68 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 25-09-2014, 09:08
|
|
|
tylko ja podłorzyłem pod miejsce tej śruby kawałek ucięty innej opaski żeby nie było ostrej krawędzi która przy dokręcaniu mogła by zrobić dziure |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-09-2014, 15:07
|
|
|
Kupiłem osłonę Pascal'a G5R016PC (innej w IC nie mieli :/), średnica 83mm, wysokość 145mm wykonana z gumy. Zastanawiam się czy ta będzie lepsza i czy będzie lepiej pasować... |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 26-09-2014, 18:05
|
|
|
jak będziesz zakładał gumę musisz przegub wyciągnąć ze zwrotnicy to przy okazji poproś żeby ci go przeczyścili i przesmarowali u mnie wymienili gałgany i nie dali smaru załączonego do opakowania efekt był taki że po pół roku pracowania na sucho przegub nadawał się do wymiany takich mamy "mechaników" w polsce |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 26-09-2014, 20:04
|
|
|
Juz jeden przegub mi tak zalatwili ile to cyrku też było bo musiałem drugi przegub kupić, bo pierwszy wypadł :O ale poszedl na reklamacje i uznali |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
|