Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amortyzatorów przód (zwykłe czy na trudne warunki?)
Autor Wiadomość
LukTT 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd: internet
Wysłany: 27-09-2014, 20:30   Wymiana amortyzatorów przód (zwykłe czy na trudne warunki?)

Witam Wszystkich :)

Mój pierwszy post tutaj :) ale do rzeczy.

Grandis to fajne auto ale miałem zastrzeżenia do prowadzenia i trakcji. Myślałem, że to norma (duże auto itd...). Okazało się na przeglądzie, że nie mam wogóle (sic!) łączników stabilizatorów z tyłu. Zamontowałem nowe i tył jeździ bardziej po sznurku :-)

Druga sprawa to fatalna trakcja przy ruszaniu (nowe opony Pirelli a mimo to jest słabo - na mokrym masakra). Autko ma swoje lata i jeden amorek z przodu się poci. Na testach wyszło wszystko w normie. Pomimo to zdecydowałem się wymienić amorki na nowe. I tutaj mam pytanie. Na forum znalazłem wpis, że ktoś wymienił amorki na te przeznaczone na trudne warunki drogowe i auto prowadzi się lepiej i sztywniej.

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78935

Pierwsza wersja:
KYB Excel-G 334456 i 334457 (L/P)

Druga wersja (na trudne warunki):
KYB Excel-G 334458 i 334459 (L/P

Skłaniam się tu ku drugiej patrząc na doświadczenia Kolegi z forum, chciałbym jednak się upewnić, że to na pewno dobra droga :-) . Nie wiem czym się różnia Grandisy na trudne warunki drogowe (tylko amorkami właśnie?).

Sorki za przydługi post ;-) .

Liczę na Waszą pomoc i będę wdzięczny za komentarze.
 
 
kcn 
Mitsumaniak
Mitsatsubiszi


Auto: Grandis 2,4 mivec + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 183
Skąd: Błonie
Wysłany: 27-09-2014, 21:45   

Że zacytuję "...ja Ci nie pomogę, bo w tą samą stronę jadę..."

ale żebyś nie czuł się osamotniony to wspieram moralnie i duchowo w problemie hehe ;)
 
 
LukTT 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd: internet
Wysłany: 27-09-2014, 22:04   

To z trakcją też słabiutko? Może nie warto nic robić bo to coś tak ma?
 
 
kcn 
Mitsumaniak
Mitsatsubiszi


Auto: Grandis 2,4 mivec + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2014
Posty: 183
Skąd: Błonie
Wysłany: 27-09-2014, 22:25   

LukTT napisał/a:
To z trakcją też słabiutko? Może nie warto nic robić bo to coś tak ma?


tzn. Ja Ci powiem że na prowadzenie nie narzekam i ładnie się trzyma na zakrętach.
W porównaniu do innych vanów typu sharan to rajdówka bez przechyłów :)
Ja na prowadzenie nie narzekam, mogłoby być ciut ciszej w środku a ogólnie bajka
 
 
LukTT 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd: internet
Wysłany: 28-09-2014, 07:49   

a samo ruszanie? np. jak chcesz szybciej ruszyć to da radę czy buksuje kołami?

[ Dodano: 28-09-2014, 09:20 ]
Przy dieslu po chipie to na pewno nie ma szansy na trakcję ;-)

Moja benzynka buksuje według mnie bez powodu. Nie daję do dechy przy ruszaniu tylko chcę trochę sprawnie ruszyć. No i mam żabkę zazwyczaj na mokrym.

Wiesz może, czy te amorki do 4x4 są twardsze po prostu (tak bym zgadywał).

Dzięki :-)
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 28-09-2014, 09:21   

Śmiało zakładać wzmocnione i zasuwać. Zakręty 70km/h można pokonywać 2 razy szybciej😏.
Nokian zg2 - to mój wybór. Radzą sobie dobrze z trakcją.
 
 
LukTT 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd: internet
Wysłany: 28-09-2014, 09:22   

no to założę te wzmocnione i zdam realcję po.

co do opon to nabyłem nowe zimówki Alpin 5 trochę jako eksperyment, zobaczymy jak będą się sprawowały

[ Dodano: 29-09-2014, 23:40 ]
Amorki zamówione. Gdzie najlepiej w Wawie założyć? Macie jakieś dobre namiary?
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 02-10-2014, 08:07   

Jeszcze dodam że w ASO można kupic komplet sprężyn obniżających za ok 1000 PLN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.