Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebny Pajero Sport 2.5 na testy
Autor Wiadomość
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 16-08-2014, 19:44   potrzebny Pajero Sport 2.5 na testy

Cześć

Potrzebuje podjechać do kogoś kto ma sporta 2.5 po 1999r porównać kilka elementów - Warszawa i okolice
Mam problemy z mocą w swoim Sporcie i przed wyjęciem pompy kilka elementów mam do porównania.
Później już tylko doktorat z tematu pozostaje napisać:)


Pozdrawiam
 
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 16-08-2014, 21:37   

Siemka mam pajero ale mysle ze moc ta sama co u Ciebie 85 kw,jak chcesz to na chwile obecna w ta srode jestem w domu.Jak nie jest za daleko to zapraszam.
_________________

 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 16-08-2014, 21:55   

chętnie podjadę, skorzystam. U mnie problem z mocą bardzo ogólnie opisałem. Problem jest taki że auto nie zawsze się wkręca - nieraz dojdzie do 3tys obrotów i koniec. A innym razem idzie do końca. W jakich godzinach można podjechać - pracuję w Wawie do 17
 
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 19-08-2014, 09:22   

Witaj troche mi sie pozmienialo z wolnym czasem bo wyskoczyly mie 2 pilne roboty(studnie).Podaje num telefonu 691494010 to zdwonimy sie moze na piatek lub sobote.Pozdrawiam.
_________________

 
 
PIWO 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2014, 14:25   

Marcinchojnacki napisał/a:
chętnie podjadę, skorzystam. U mnie problem z mocą bardzo ogólnie opisałem. Problem jest taki że auto nie zawsze się wkręca - nieraz dojdzie do 3tys obrotów i koniec. A innym razem idzie do końca. W jakich godzinach można podjechać - pracuję w Wawie do 17


Jestem z Wawy i chętnie się spotkam. Nie ukrywam, że czasem mam podobne kłopoty. Jednak mam wrażenie, że tam jest jakiś układ, który się uczy stylu jazdy i się dopasowuje. Jak cisnę go cały czas, to nie ma zamulenia, natomiast jak się toczę wolno, z obrotami 2 do 2500 rpm, to faktycznie, nagłe przyspieszenie bywa kłopotliwe i przy około 3000 rpm chęć do współpracy się kończy. Pisz na PW to się umówimy.

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 19-08-2014, 21:28   

PIWO napisał/a:
Jednak mam wrażenie, że tam jest jakiś układ, który się uczy stylu jazdy i się dopasowuje.

Aż tak inteligentne to to auto nie jest.Nie ma tam żadnego takiego ustrojstwa. Tam jest najzwyklejsza pompa z elektronicznym sterowaniem.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-08-2014, 21:50   

tam chyba zyxel ze sterownikiem siedzi
czy te pompy mają jakieś stałe problemy?
 
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 20-08-2014, 22:17   

Z tego co mi pompiarz mowil, to wymienil tylko jakies gumeczki tloszki i po prostu ja uszczelnil.Objawy jakie ja miałem,to jak podlaczylem banke pod sama pompe to z powrotu szlo powietrze z paliwem banki.Przed remontem jak pompawalem reczna pompka , to było slyczac syczenie,takie jak uciekajaca kompresja.Jesli nie masz tych objawow ,to wydaje mi się ze problem może być gzie indziej,moze kolektor dolotowy jest trochę zasyfialy.
_________________

 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 15-10-2014, 19:28   

U mnie problem rozwiązany, dzięki
 
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15-10-2014, 19:50   

gratulacje ;) , napisał byś co mu było ....
 
 
Marcinchojnacki 
Mitsumaniak
Marcin

Auto: Pajero Sport 2.5 td 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 67
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 16-10-2014, 13:22   

Coś z pompą, auto jeszcze stoi u fachowca. Udało się bez jej wyciągania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.