Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
LEON1
[Usunięty]

  Wysłany: 16-03-2007, 18:47   problem na wysokich obrotach

Witam wszystkich maniakow tszech diamento. Mam problem z moim coltem :? mianowicie przerywa na duzych obr. gdy wciskam do konca gaz. moze to byc zapchany filtr paliwa ? (martwie sie o mojego coltaska)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 19:40   

LEON1 napisał/a:
moze to byc zapchany filtr paliwa ?
Może. Poza tym: filtr powietrza, świece, kable WN, aparat zapłonowy, ECU, nieszczelności w układzie dolotowym...itd. Zaczynamy od rzeczy najprostszych i najtańszych.
 
 
LEON1
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 19:58   

problem wystapil od momendy gdy wyjezdzilem praktycznie cale paliwo.. ale fakt faktem w wilgotne dni odczowalem rowniez przerywanko juz na nizszych obrotach. czyscilem ostatnio kopulke. Byla silnie zabrudzona a na koncowkach kabli byla sniedz..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-03-2007, 20:36   

LEON1 napisał/a:
problem wystapil od momendy gdy wyjezdzilem praktycznie cale paliwo..
To może być zbieg okoliczności. Zostawmy to na razie.
LEON1 napisał/a:
w wilgotne dni odczowalem rowniez przerywanko juz na nizszych obrotach. czyscilem ostatnio kopulke. Byla silnie zabrudzona a na koncowkach kabli byla sniedz..
Proponuje ją wymienić. Kosztuje kilkadziesiąt pln (przy okazji kup palec rozdzielacza-koszt kilkanaście pln) i zobacz czy będzie poprawa. Na razie tyle. Możesz jeszcze sprawdzić w nocy czy kable WN "nie świecą". Czyli czy nie mają przebić.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-03-2007, 20:37   

W Gdyni z kolega prowadze mini-warsztat. Mozemy sprobowac zajac sie Twoim Coltem.
 
 
LEON1
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2007, 21:02   

Jestem ponownie. Musiałem zmienić mniejsce(zerwać się z pracy) :badgrin: Dzisiaj jest dobra okazja żeby sprawdzić kabelki. Mam nadzieje że to w tym zalega problem. Przed chwilą zrobiłem rundkę misiem i teraz było wszystko elegancko - muszę chyba z nim pogadać :D Kolego z Gdyni.. Gdzie znajdę wasz warsztat?? Rozumie ze tuningem rowniez sie zajmujecie? a moze jakies czesci??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.