 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:40 |
[MSS ALL] ELEKTRONIKA Wada immobilisera ??? |
Autor |
Wiadomość |
wokulsky [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 21:59 [MSS ALL] ELEKTRONIKA Wada immobilisera ???
|
|
|
Czesc,
Mam problem z autem. MSS rp. 2001 przejechane 120 000 praktycznie caly czas serwisowany w ASO- auto generalnie zadbane, ale od jakiegos czasu (kilkanascie miesiecy) mam problem z zapalaniem- rozrusznik kreci, ale auto nie zapala... i wtedy ja wylaczam stacyjke, wyjmuje kluczyk, obracam go i auto jak za dotnieciem czarodziejskiej rozdzki zapala zawsze i od razu. Takie zdarzenie wystepuje co 2-10 uruchomien silnika.
Elektryk powiedzial, ze to na 90 % jest uszkodzony immobiliser i dlatego nie weryfikuje uzytkownika pozytywnie co 2-10 razy i traktuje go jak potencjalnego zlodzieja (moje auto ma mnie za zlodzieja- fajne nie...:-)) ) Panowie w ASO wzruszaja ramionami, a jak pytam o naprawe bo mnie to ... (niezle wk...) troche denerwuje to nabieraja wody w usta.
Elektryk cos przebakiwal, zeby ominac immobiliser jakims kablem i go w ogole wylaczyc, ale ja nie wiem jak auto na to zareaguje- gdyby ktos mial podobny problem, refleksje na ten temat lub jakas ciekawa opinie, ktora chcialby sie podzielic to cierpliwie czekam i uwaznie slucham...
Pozdrawiam Miskowcow- Klubowicz |
Ostatnio zmieniony przez cns80 11-02-2009, 13:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 13-03-2007, 23:07
|
|
|
U kliku osób też to występuje, m.in. u mnie, jednak częstotliwość znacznie mniejsza. Nie wiem, trudno określić jak często (co 100 uruchomień ). Zdarzyło mi się chyba w ub. tygodniu. Poprzednio - nie pamiętam kiedy.
2-10 - faktycznie może wkurzać
Tylko tam chyba nie ma co naprawiać w immo. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2007, 23:33
|
|
|
wokulsky, na obydwu kluczykach tak samo ??? Bo jeśli tak to musi być uszkodzony czytnik w stacyjce a jeśli tylko na jednym to klucz
z kluczem wystarczy zmienić kość i zakodować a z ztacyjką może się tylko czujnik od drgań odsunoł lub zabrudził mocno jeśli ominiesz IMO to mogą być z tym kłopoty i tracisz zabezpieczenie |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
wokulsky [Usunięty]
|
Wysłany: 15-03-2007, 22:20
|
|
|
Czesc,
No dzieki- mądre to jest co piszecie, ale niestety nie jest to nadajnik w kluczyku, bo awaria wyst. na obydwu kluczykach. Jeden gość z pytanych przeze mnie podjął sie naprawy- ma mi to zrobić w sobotę- powiedział, że spróbuje ominąć immo i jakoś uda się to załatwić, a przy okazji zamontuje mi dodatkowe zabezpieczenie, żeby autko nie było bezbronne. Jest to jedna z częstszych awarii w tym aucie z tego co wiem, ale niewiele osób sie do tego przyznaje- mnie juz nawala i wkurzam się, więc nie mam wyjścia i muszę działać- dzięki za uwagi- podzielę się wnioskami z naprawy- 3mta się- W. |
|
|
|
 |
dlugiad [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2007, 12:23
|
|
|
Cytat: | Jest to jedna z częstszych awarii w tym aucie z tego co wiem, ale niewiele osób sie do tego przyznaje |
Troche czasu przegladam juz to forum i powiem szczerze, że nie spotkałem sie z problemem "częstych awarii w tym aucie". Ciekawe na jakiej podstawie pan elektryk wyciagnal takie wnioski. Hej Koledzy czy na prawde jest to nagminna usterka?
Tobie wokulsky zyczę szybiej i taniej naprawy i oby jak najmniej usterek w naszych Miskach. |
|
|
|
 |
wokulsky [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2007, 11:45 Częste awarie- no niestety tak...
|
|
|
Może na forum nikt się jeszcze z takim problemem nie pojawił, ale auto naprawdę dalekie jest od ideału i mimo, iż darze je naprawdę bardzo dużą sympatią to jednak awarie takie jak uszkodzone sworznie zawieszenia, pękające wahacze, wady immobilisera, zużyte akumulatory, przyspieszone zyżycie klocków hamulcowych, wady skrzyni biegów są częstymi przypadościami w tym aucie. Nie wspominając już o trzeszczących plastikach, skrzypiących szybach i drzwiach przy przejeżdzaniu nierówności, rozpadających się fotelach, a od roku 2003 szybko rdzewiejących tylnych klapach i elementach nośnych karoserii. Każdy produkt ma jakieś wady- rzecz w tym żeby je jak najszybciej usuwać i nie mieć z autem większych problemów.
Pozdrawiam użytkowników kultowego modelu rodziny Mitsubishi- SpaceStar'owiec amator- Wokulsky |
|
|
|
 |
arturlip [Usunięty]
|
Wysłany: 20-03-2007, 13:40
|
|
|
Sprawdz czy masy sa prawidlowe. Czy nie ma gdzies spadku napiecia.
U mnie poprawa masy rozwiazala problem z odpalaniem. Raz chcial odpalic, a raz nie!! Co prawda nie bylo reguly, ale ... strasznie wnerwialo tym bardziej, ze wystepowalo losowo, no i moja polowa czesto jedzi autkiem. |
|
|
|
 |
|
|