Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAX 92-96] Kolejny GTIK na tapecie
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-11-2014, 10:59   

Ale co tu oglądać? :roll:
Wygłupił się sprzedający i tyle. :wink:
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-11-2014, 21:35   

Ciekawe dlaczego ma szare fotele i chyba deskę też? Czyżby swap silnika? Czy może miał tak zmęczone wnętrze że założył od 1.6??
_________________


 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
  Wysłany: 16-11-2014, 12:04   

Dla kogoś kto Gtika nie miał, i na oczy nie widział, nie jest to takie oczywiste ;]
Czy wobec tego swapy nie są warte uwagi???
mam 1,6 stock, jest fajnie, ale takie 1,8 albo 2,0 byłoby mega zabawką, nie mówiąc już o awd, więc zaczynam przeglądać oferty
cc5a ostatnie widziano w 2005, ca5a przewijają się dwa w roku ?
czy lepiej samemu sobie swapa ogarnąć?
czy może jakiegoś kjsa 1,6 ?
a co myślicie o takim:
http://olx.pl/oferta/mits...html#73d7f99bd7
...tu jest dobre:
Po kilku padniętych silnikach 1.8 GTi wrzuciłem jednostkę 1.6 16V na osprzęcie z GTi, jest o wiele mniej awaryjna a spadek mocy jest słabo zauważalny.

http://olx.pl/oferta/colt...html#73d7f99bd7


Doradzicie??
pzdr
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2014, 15:52   

Ja uważam, że robienie samemu SWAP jest lepsze, poniważ wiesz czym jeździsz. Ja bym tak do końca nie odrzucał już zrobionych, ale trzeba uważać, co jest przełożone w jaki sposób (Druciarstwo itp, czy fachowe), czy hamulce, zawias są zmienione... W GTI masz tylny stabilizator co jest wg mnie dużym plusem. Auto oprócz mocy/momentu powinno przenieść to na ulicę, utrzymać się na drodze i wyhamować.
Ja robiąc SWAP i nie mając stojącego u mnie GTI wkładał bym 2,0 4G63 N/A. Były wersje 145-150 kucyków. Prawie P&P pasują silniki z Galanta E3 oraz Eclipse 1G. Pamiętaj, ze robiąc SWAP o wiele szybciej, łatwiej i taniej wykonasz wymiany/mody w aucie jak np. mody głowicy, wymiana rozrządu itp...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-11-2014, 17:00   

Dziex Misiek
Taki też pomysł siedział mi w głowie (po przeczytaniu paru historii na forum oczywiście)
4G63 w colcie powinno robic bardzo dobrze :D i jeśli jest opcja podmianki prawie p&p to brzmi zachęcajaco ;P
Ale to już off topic,
.. wracając do GTI
Waszym zdaniem jest sens szukać oryginała w PL, czy raczej DE czy szwajcaria??
W niemczech są jakieś oferty za 10 ooo pln, ale to zdecydowanie za dużo jak dla mnie
Jest szansa wyrwać dobry egzemplarz taniej? Czy raczej słaba?
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-11-2014, 17:11   

najmłodsze GTi ma już prawie 20 lat, najstarsze ok 23, w tak starym aucie chyba nie ma co ustalać jakiś reguł, tylko dobrze oglądnąć konkretny egzemplarz.
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-11-2014, 17:31   

W Niemczech, Szwajcarii itp. raczej się nie oszczędza na serwisie oraz jest inna jakość serwisów, paliwa, dróg...
Z drugiej strony tanie auto GTI będzie tak samo upalane niezależnie od kraju. W wymienionych krajach znają wartość aut, i umieją je dobrze wycenić, więc zadbane auto nieraz będzie kosztowało więcej niż w pl, plus do tego import i inne opłaty...
Ja bym szukał w tych autach zdrowej budy, a resztę można stosunkowo łatwo ogarnąć.
Jeśli zależy na młodszym roczniku, to można szukać CJ0 GTI (w Japonii raczej nie będzie, ale okoliczne kraje mogły importować) lub szukać Protona GTI. Protony w Polsce nie trzymają wartości w porównaniu do Niemiec... Ale tam będą raczej w lepszym stanie...
Ewentualnie jak zależy na młodzym roczniku, to do CJ0 wstawiać 2,0 4G63 i po kłopocie...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-11-2014, 13:44   

karolgt napisał/a:
najmłodsze GTi ma już prawie 20 lat, najstarsze ok 23, w tak starym aucie chyba nie ma co ustalać jakiś reguł, tylko dobrze oglądnąć konkretny egzemplarz.

I wszystko w temacie.

Za granicą też już nie jest różowo.
Ceny za które można kupić egzemplarz w niezłym stanie (na nasze warunki, bo kupowane będą na zachodnim szrocie) to 1000Euro, plus ściągnięcie, plus opłaty i cena robi się zaporowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.