[CJ1A 1.3] Colt gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
set07
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Warsawa
|
Wysłany: 09-10-2014, 13:50 [CJ1A 1.3] Colt gaśnie
|
|
|
Cześć, jestem tu nowa i nie znalazłam tematu podchodzącego pod mój. Mianowicie samochód od jakiegoś czasu szwankuje. Odpala bez problemu, ale gdy tylko noga dotknie gazu natychmiast gaśnie. Wymienialiśmy już chyba wszystko. Od pompy po świece i kable. A on dalej gaśnie. Czy ktoś miał już podobny problem i wie co może być przyczyną? Błagam o pomoc!
[ Dodano: 09-10-2014, 15:43 ]
Zapomniałam dodać, że jak się delikatnie wciaska gaz, to wchodzi w obroty, jednak tylko na "luzie" na biegu nie rusza. Było wymienione już: już świece, kable, kopułka, palec, komputer, wkład pompy paliwa. Nie mam już do niego sił. |
_________________ Syl |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 09-10-2014, 19:10
|
|
|
Witamy plec piekna
A czy check sie swieci? Przepustnica byla czyszczona? O filtrze paliwa tez nic nie wspomnialas czy byl wymieniany. |
_________________
 |
|
|
|
 |
set07
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Warsawa
|
Wysłany: 09-10-2014, 21:08
|
|
|
No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic. |
_________________ Syl |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-10-2014, 06:09
|
|
|
A czy wolne obroty są równe? Może spróbujcie zdjąć z zaworu EGR podciśnienie sterujące i zaślepcie przewód podciśnieniowy od strony kolektora ssącego lub w ogóle na próbę zaślepcie całkiem EGR. |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 10-10-2014, 08:06
|
|
|
W Warszawie jest całkiem sprawny serwis Mitsumaniakowy - polecam tam zawitać.
Ja bym sprawdził czujnik położenia przepustnicy - tak proforma tylko, bo uważam, że problem leży w aparacie zapłonowym. Cewka zdechła prawdopodobnie. Ew. komputer wtrysku. |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 20-10-2014, 21:43
|
|
|
Jesli colcik dalej nie jezdzi, to ja bym sprawdzil luzy zaworowe. Regulacje zaworow wykona kazdy srednio rozgarniety mechanic. Tylko chocby nie wiem jaki byl madry powinien je regulowac na cieplym silniku! Jesli sie nie myle to luzy powinny byc ssace 0,20mm, a wydechowe 0,25 (na rozgrzanym silniku) do sprawdzenia w manualu. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
oko_81
Mitsumaniak

Auto: Colt 4G13 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2005 Posty: 83 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26-10-2014, 17:43
|
|
|
Cewka w aparacie wymieniana była ?
Podobne objawy daje padnięta cewka |
_________________
 |
|
|
|
 |
Aras8428
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 10 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 03-11-2014, 19:22 Colt się dławi
|
|
|
Witam
Mam problem z zapłonem, colt nie wchodzi na obroty, dławi się i strzela, jak chce mu się depnąć na gaz to nie wchodzi dalej niż 5 tyś obrotów.
Katu wyprzedzenia nie da się ustawić, bo jak trafiłem w punkt to w ogóle nie wchodzi na obroty.
Ma ktoś namiar na dobry warsztat, z rejonu Wałbrzycha lub Lubina, ewentualnie Kalisza? |
|
|
|
 |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-11-2014, 16:29
|
|
|
set07 napisał/a: | No właśnie nie świeci, błędów nie wykryto, przepustnica czyszczona, filtr wymieniony. Dalej nic. | temat aktualny? kto sprawdzał błędy i w jaki sposób? . masz immobilaiser? |
|
|
|
 |
set07
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Warsawa
|
Wysłany: 17-11-2014, 13:20
|
|
|
Aparat zapłonowy wymieniony i dalej nic, oprócz tego doszło jakieś "walenie" spod maski i brak elektroniki. Już nie mam do tego sił. |
_________________ Syl |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 17-11-2014, 14:10
|
|
|
"walenie" można dość prosto zlokalizować - niektórzy nawet dodatkowo posiłkują się stetoskopem
może rozrząd przeskoczył, może panewki już się kończą - naprawdę to tylko gdybanie
czy byłaś w serwisie MM w Warszawie? |
|
|
|
 |
set07
Nowy Forumowicz
Auto: colt 1.3 97
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 09 Paź 2014 Posty: 4 Skąd: Warsawa
|
Wysłany: 17-11-2014, 14:25
|
|
|
Jeszcze nie, ale prawdopodobnie czas najwyzszy... |
_________________ Syl |
|
|
|
 |
Aras8428
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma Comfort
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 10 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 20-11-2014, 18:35
|
|
|
Witam
Temat aktualny, wymieniłem aparat zapłonowy na zregenerowany problem z obrotami i strzelaniem znikł.
Ale pojawił się nowy i to dziwny. Auto po dłuższym postoju odpala normalnie ale pochodzi około 2-3 minut, i spadają obroty i załączają, się dwa wentylatory i świeci się check engine.
Po zgaszeniu i odpaleniu jest ok, myślę że to ma związek z temperaturą silnika, termostat?
Macie jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
Kristover086
Forumowicz

Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 36 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 21-11-2014, 17:05
|
|
|
A silnik krokowy sprawdzałeś i czy jest masa na karoserii,mi gasną z powodu że auto nie dostawało masy i na silnik też,i filtr paliwa był zapchany oraz może być przepustnica do czyszczenia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 14-12-2014, 22:57
|
|
|
Sprawdz luzy zaworowe! Nie jest to droga usluga, producent zaleca taka regulacje co kilkadziesiat tys km. Kiedy ostatnio byly regulowane? Zawory moga byc zbyt luzne lub zbyt ciasne, czasem jest efekt "klepania" pod maska. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
|