Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-11-2014, 11:13   

Tomek napisał/a:
Marcino napisał/a:
No idzie kupić i co dalej?


i masz gotowe


No ale trzeba dalej rzeźbić, swapować albo spwać grodzie..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-11-2014, 11:35   

drexvs napisał/a:
Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni.

Zwróć uwagę na moment. Z fabrycznych 178Nm na prawie 250Nm.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 17-11-2014, 14:38   

Darowałbym sobie lekturę tego blogu. Może tylko w kategoriach humorystycznych. :doubt:

1. Wyniki Galant V6: 178 HP na zamachu, 106 na kołach i 72 HP strat :shock: To od kiedy straty napędu FWD w Galancie są ponad 50% ???
Przypomnę, że jedyną prawidłową wielkość jaką hamownia mierzy to jest moc na kołach :wink:
Kalibracja i ustawienia hamowni sie kłaniają.
2. Galant "turbo" 2.0.
Moc na zamachu 152, na kołach zmierzona 118 i... straty tylko 34 HP. Nagle straty napędu w tej samiej budzie sie zredukowały o połowę!
Jak widać wyniki z hamowni są tak samo miarodajne jak relacja Rosjan z misji załogowej na Marsa.

Na koniec kilka ciekawostek z zakresu wiedzy fachowej:
- pokaźne stuki pojawiające się od 3000 rpm, pod koniec ecu już nie daje rady i przechodzi w tryb awaryjny cofając zapłon, lejąc paliwem, itd.
- rzekomy brak stuków na drodze, a na hamowni ich pojawienie się. Ha ha ha, to właśnie na hamowni występuja rzeczywiste warunki obciążenia silnika, i to właśnie na hamowni sie robi profesjonalne strojenie map.
- "przelane paliwo" i "bardzo bogato" - określenia na afr w okolicy 12:1 pod pełnym obciążeniem silnika. No... bez komentarza.

IMO, projekt ciekawy jeśli sie nie ma co robić z pieniędzmi, choć lepszym pomysłem byłaby jakaś darowizna na hospicjum albo co innego... :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.