 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-11-2014, 11:13
|
|
|
Tomek napisał/a: | Marcino napisał/a:
No idzie kupić i co dalej?
i masz gotowe |
No ale trzeba dalej rzeźbić, swapować albo spwać grodzie.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-11-2014, 11:35
|
|
|
drexvs napisał/a: | Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni. |
Zwróć uwagę na moment. Z fabrycznych 178Nm na prawie 250Nm. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 17-11-2014, 14:38
|
|
|
Darowałbym sobie lekturę tego blogu. Może tylko w kategoriach humorystycznych.
1. Wyniki Galant V6: 178 HP na zamachu, 106 na kołach i 72 HP strat To od kiedy straty napędu FWD w Galancie są ponad 50% ???
Przypomnę, że jedyną prawidłową wielkość jaką hamownia mierzy to jest moc na kołach
Kalibracja i ustawienia hamowni sie kłaniają.
2. Galant "turbo" 2.0.
Moc na zamachu 152, na kołach zmierzona 118 i... straty tylko 34 HP. Nagle straty napędu w tej samiej budzie sie zredukowały o połowę!
Jak widać wyniki z hamowni są tak samo miarodajne jak relacja Rosjan z misji załogowej na Marsa.
Na koniec kilka ciekawostek z zakresu wiedzy fachowej:
- pokaźne stuki pojawiające się od 3000 rpm, pod koniec ecu już nie daje rady i przechodzi w tryb awaryjny cofając zapłon, lejąc paliwem, itd.
- rzekomy brak stuków na drodze, a na hamowni ich pojawienie się. Ha ha ha, to właśnie na hamowni występuja rzeczywiste warunki obciążenia silnika, i to właśnie na hamowni sie robi profesjonalne strojenie map.
- "przelane paliwo" i "bardzo bogato" - określenia na afr w okolicy 12:1 pod pełnym obciążeniem silnika. No... bez komentarza.
IMO, projekt ciekawy jeśli sie nie ma co robić z pieniędzmi, choć lepszym pomysłem byłaby jakaś darowizna na hospicjum albo co innego... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|