 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pajero 3 2.5 diesel krótki |
Autor |
Wiadomość |
tomasztomasz
Forumowicz
Auto: pajero3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-11-2014, 19:52 pajero 3 2.5 diesel krótki
|
|
|
Witam,
poszukuje opinii uzytkownikow pajero 3 (krótki) 2.5 w dieslu.
Jak auto sie sprawuje w terenie i w trasie?
Czytalem, ze nie ma dwumasy i wystepuje w manualu.
A jak z osprzetem (pompa)? czy zbiornik i caly uklad zasialania ma podobne przypadlosci co 3.2 did? malowanie luszczaca sie powloka, problemy z syfem w pompie...
Czy warto wchodzic w p3 2.5 diesel czy lepiej ograniczyc sie do p2 w dieslu?
pzdr |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 24-11-2014, 11:52
|
|
|
PIII 2,5 nie ma przypadłości znanych z 3,2 DID.
Nie ma dwumasy, nie ma problemów z pompą. Ale szukaj wersji po 09.2001 z ELEKTRONICZNĄ pompą paliwa. One miały już 115 km. Mniejsze spalanie, możliwość zwiększenia mocy do 136 km. Nie pchaj się w wersje starsze z pompą na linkę. Uważaj również, żeby miało na pokładzie SuperSelect. Choć to rzadkość, zdarzały się wersje EasySelect.
PIII 2,5 to świetne auto. Zapomnij o PII.
Jedyny mankament, to dosyć mała dostępność na rynku wtórnym części osprzętu silnika i innych elementów nie stosowanych w 3,2DiD czy 3,5 GDI. A i części nowe to często tylko oryginały. |
|
|
|
 |
|
|