[II 2.2 DID] 2,2 problem z odpalaniem w zimie |
Autor |
Wiadomość |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-12-2014, 11:20
|
|
|
Zwykle najbardziej oczywista przyczyna jest prawidłowa. Nie wiem w jakim wieku kolega ma akumulator, ale jeżeli około 5 lat, to nie szukałbym żadnych innych przyczyn, tylko po prostu go wymienił. W Outlanderze jest wbrew pozorom dość duża (pojemność, prąd) bateria, mnie odpalało na urlopach zimowych nawet przy -20 bez większych problemów.
Niezależnie od tego - filtr paliwa jest dość mały, wymieniam co max 30 tys., na pewno poprawia rozruch zimą.
bonito |
|
|
|
 |
pogan04
Nowy Forumowicz pogan04

Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 30 Skąd: W-WA
|
Wysłany: 01-12-2014, 23:34
|
|
|
akumulator Varta - nówka
ładowanie sprawdzone , filtr paliwa wymieniony 5 tyś temu, co sie więc dzieje że ten rozrusznik ledwo ledwo.... z rana
w ciagu dnia już lepiej kręci ale rano słabiutko |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yzedef
Nowy Forumowicz Yzedef
Auto: C-Crosser
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 01-12-2014, 23:48
|
|
|
pogan04 napisał/a: | akumulator Varta - nówka
ładowanie sprawdzone , filtr paliwa wymieniony 5 tyś temu, co sie więc dzieje że ten rozrusznik ledwo ledwo.... z rana
w ciagu dnia już lepiej kręci ale rano słabiutko |
A kolega ma porownanie z inny dieslem ?, bo ja mam też drugie auto służbowe z dieslem i jest to samo... co w Outku, po odpaleniu tak mu ciężko więc raczej to typowe w dieslach że jak mróz to klekoczą . |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-12-2014, 08:51
|
|
|
bez przesady - po to w dieslach są większe akumulatory, żeby dobrze kręcił. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-12-2014, 09:07
|
|
|
pogan04 napisał/a: | akumulator Varta - nówka |
Hmm, faktycznie dziwna sprawa. Czy przy wymianie akumulatora sprzedawca sprawdził prąd ładowania? - powinien być jakieś 13,5 V, jeżeli jest mniejszy może wskazywać na niesprawność alternatora. Klemy pewnie przetarłeś papierem ściernym? Nie słyszałem nigdy o takim przypadku, ale akumulator może być uszkodzony.
bonito |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21021 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 02-12-2014, 09:30
|
|
|
bonito napisał/a: | Czy przy wymianie akumulatora sprzedawca sprawdził prąd ładowania? - powinien być jakieś 13,5 V |
Chyba napięcie . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-12-2014, 10:12
|
|
|
W rzeczy samej - napięcie , w każdym razie dobrze sprawdzić.
bonito |
|
|
|
 |
pogan04
Nowy Forumowicz pogan04

Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014 Posty: 30 Skąd: W-WA
|
Wysłany: 02-12-2014, 10:33
|
|
|
napiecie jest ok
podmienię rozrusznik na inny w warsztacie
zobaczę czy pomoże
mam vito 13 letnie pali z pierwszego i aż chce mu sie kręcić a outlander 2 lata i udaje że zdycha cos tu nie tak |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yzedef
Nowy Forumowicz Yzedef
Auto: C-Crosser
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 07-12-2014, 15:21
|
|
|
Trochę z innej beczki... chcę wymienić filtr paliwa u siebie, jest to co prawda cytryna ale wszyscy wiedzą że to Outlander 2.2. Mam tylko problem gdzie jest ten filtr ? wczoraj szukałem go i nie wypatrzyłem... nie zdejmowałem co prawda filtra powietrza bo troche tym roboty ale czy on jest przykręcony obok filtra z boku do silnika czy za filtrem jak jest podszybie ?, Dodatkowo jaki filtr polecacie ? bo popatrzyłem po producentach i są z dwoma średnicami dolotowych rurek 2 x 10mm oraz wersja z 1 x 8mm i 1 x 10mm. Wstępnie wytypowałem sobie knechta KL 581. Mann WK 12001 teoretycznie według katalogu manna nie pasuje do mojego vinu. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 07-12-2014, 19:25
|
|
|
Yzedef napisał/a: | Trochę z innej beczki... chcę wymienić filtr paliwa u siebie, jest to co prawda cytryna ale wszyscy wiedzą że to Outlander 2.2. Mam tylko problem gdzie jest ten filtr ? wczoraj szukałem go i nie wypatrzyłem... nie zdejmowałem co prawda filtra powietrza bo troche tym roboty ale czy on jest przykręcony obok filtra z boku do silnika czy za filtrem jak jest podszybie ?, Dodatkowo jaki filtr polecacie ? bo popatrzyłem po producentach i są z dwoma średnicami dolotowych rurek 2 x 10mm oraz wersja z 1 x 8mm i 1 x 10mm. Wstępnie wytypowałem sobie knechta KL 581. Mann WK 12001 teoretycznie według katalogu manna nie pasuje do mojego vinu. |
Filtr jest slabo widoczny bo znajduje sie za obudowa filtra powietrza. Zeby sie do niego dostac nalezy zdemontowac cala obudowe filtra powietrza i rure dolotowa wraz z przeplywomierzem. Ja bym montowal oryginal PURFLUX. Sprawdz w salonie Cytryny nr katalogowy i zakup np na Alledrogo. Ja kilka lat temu dalem na Allegro chyba 190zeta za nuffke. W ASO zdzieraja cos pod 300zl za sam filterek. Z wymiana 500 zyla. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 10-12-2014, 15:52
|
|
|
Purflux obecnie 120-130 zł, man jest ok 10 tańszy. |
|
|
|
 |
Yzedef
Nowy Forumowicz Yzedef
Auto: C-Crosser
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 10-12-2014, 21:00
|
|
|
paweldm napisał/a: | Purflux obecnie 120-130 zł, man jest ok 10 tańszy. |
Kupiłem na alledrogo oryginał Mitsubishi, mam nadzieje że będzie dobry. Nie ma to jak samemu serwisowanie samochodu, miesiąc temu wymieniałem filtr powietrza i byłem w szoku!
Auto z przebiegiem 60 tys, co roku serwisowane w ASO i z oryginalnym jeszcze filtrem... tak był brudny że aż masakra, tyle razy w ASO i nikomu nie chciało się zajrzeć i go wymienić. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 10-12-2014, 21:09
|
|
|
Yzedef napisał/a: | oryginał Mitsubishi | Na bank z logo PURFLUX na filtrze |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Yzedef
Nowy Forumowicz Yzedef
Auto: C-Crosser
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 10-12-2014, 22:01
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Yzedef napisał/a: | oryginał Mitsubishi | Na bank z logo PURFLUX na filtrze |
Zobacze jak dojedzie , za 100zł i tak to okazja w sumie |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-12-2014, 13:53
|
|
|
Yzedef napisał/a: | . tak był brudny że aż masakra, tyle razy w ASO i nikomu nie chciało się zajrzeć i go wymienić. | zgodnie z listą wymiana jest co 60kkm, częściej tylko sprawdzenie i ew. wymiana |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|