Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki w okolicach prawego koła.
Autor Wiadomość
yaru23 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sport Kombi 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-12-2014, 11:27   

Ale kto robi zawieszenie w ASO???

2 tygodnie temu wymieniłem 2 łączniki z przodu + gumy stabilizatora z tyłu.

Koszt całkowity 350 zł (robocizna 170 + części 180 zł). Mechanik z Warszawy, chłopaki się narobili z tyłu bo śruby poszły i trzeba było wiercić.

Gdybym robił poza Warszawą to mam mechanika który za całość wziął by ze 250.
 
 
mariotd 
Mitsumaniak
03230/KMM


Auto: Lancer 2.0 WAGON 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 71
Skąd: Polska
Wysłany: 05-12-2014, 11:37   

yaru23 napisał/a:
Ale kto robi zawieszenie w ASO???

2 tygodnie temu wymieniłem 2 łączniki z przodu + gumy stabilizatora z tyłu.

Koszt całkowity 350 zł (robocizna 170 + części 180 zł). Mechanik z Warszawy, chłopaki się narobili z tyłu bo śruby poszły i trzeba było wiercić.

Gdybym robił poza Warszawą to mam mechanika który za całość wziął by ze 250.


Z tego co patrzę to cenowo nie odbiega to zbytnio od tego, co mi w ASO zaproponowali.. ;)

Mnie zależy tylko na jednym - aby było zrobione dobrze :D

Co do śrub - właśnie o tym wspominał mi serwisant, może być większy koszt ze względu na to, iż te śruby nie były tykane, prawdopodobnie od nowości.. nie trudno o to, aby się zerwały przy odkręcaniu.
_________________
Lancer 2.0 WAGON 2003
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 12-12-2014, 08:41   

Szkoda że samemu się nie podejmujecie naprawy bo to nie jest skomplikowane wystarczą zwykłe klucze. Mogą być 2 problemy: wspominane zapieczone śruby no w taką pogodę nie chcę się robić ;-) ale zawsze prawie 200 zostaje w kieszeni.
 
 
mariotd 
Mitsumaniak
03230/KMM


Auto: Lancer 2.0 WAGON 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 71
Skąd: Polska
Wysłany: 12-12-2014, 09:01   

p_k napisał/a:
Szkoda że samemu się nie podejmujecie naprawy bo to nie jest skomplikowane wystarczą zwykłe klucze. Mogą być 2 problemy: wspominane zapieczone śruby no w taką pogodę nie chcę się robić ;-) ale zawsze prawie 200 zostaje w kieszeni.


Tyle co mogę, to sobie sam zrobię.. Na Peugeocie troszkę nerwów straciłem, ale co łatwiejsze udało się zrobić. Tutaj, niestety, raczej pomoże wiedza bardziej fachowa, niż na zasadzie "a se przekręce śrubki i będzie taniej" ;)
_________________
Lancer 2.0 WAGON 2003
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 16-12-2014, 18:45   

W zawieszeniu są śruby gdzie delikatność nie jest potrzebna. Rozumiem dokręcanie głowicy to co innego. W zawieszeniu nie da się nic popsuć a szczególnie w łączniku stabilizatorów :-)
 
 
kater83 
Forumowicz

Auto: lancer kombi 2003 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-12-2014, 14:11   

pytalem kilku forumowiczów prywatnie zeby nie zaśmiecać forum. Ale ze temat odżył to się przyłącze.
Coś mi stuka przy większych nierównościach prawy przód. Jak sie przysłuchać to chyba rowniez lewa strona coś produkuje w temacie hałasu. Sa to takie nieprzyjemne stuki i chciałem sie tym zając. Lubię jak wszystko w aucie się zgadza. Stuki nie występują przy leżących policjantach i małych prędkościach. Wrażenie jest takie ze jak jedno koło trafi na dziurę to jest wspomniany stuk. Przy czym nie zawsze i nie wiem od czego to zależy.

Co zostało wymienione. Drążek kier. Oyodo, obie koncówki trw, tuleje tylne na wahaczAch febi. Tu były jaja z wyciąganiem. Była cięta ramą pomocnicza. Nowe łączniki oyodo, nie wyglądały źle ale jak patrzę jak mechanicy chcą to ratować to przywożę zazwyczaj nowe.
Tu stuki zaczęły mnie bardziej denerowowac ale pewnie wynika to z usztywnienia wszystkiego i bardziej upierdliwego szukania dziury w całym. Coś znalazłem i byłem chyba lepszy od diagnostów. Wymagało to naprawdę silnego szarpania za koło. Do wymiany łożysko koła. Już nie pamietam jaka firma ale koyo albo ntn - tak zeby sie nie wstydzić i zeby trochę pojeździć. Łożysko nie wyło, nie stukało ... Koło miało lekki luz w pionie. Do wymiany ... Przy okazji w skutek wymiany trzeba było szukac czujnika abs. Znalazłem jakiś nty coś kolo 55 czy 65 zł o dziwo działa prawidłowo. Przy okazji jak wpadłem na warsztat potelepałem autem w rożnych miejscach i oczywiście jak zwykle coś znalazłem. Do wymiany górne mocowania ( łożyska OK ale ze były w zestawie to tez zostały wymienione (Kyb). Auto generalnie jedzie OK. Stuki sa tylko slyszalne nie przenoszą się na nadwozie. Zrobiona zbieżność przód tył (katy wszystko OK), amory równo przód 83 tyl 78( tu wiem gdzie te badania mozna sobie wsadzić ale sa sprawne i równo działają ).

Dalej stuki występują , auto było już kilka razy szarpane podnoszone oglądane. Sprawdzone chyba wszystko. Mocowania ramy ,poduszki silnika. Nawet dogięte były zaczepy przy filtrze powierza i wyjęta Podpórka do klapy, zeby wyeliminować rozne możliwości nawet te proste.

Albo coś zostało przeoczone , albo nie wiem. Dodatkowo mam wrażenie ze jak nie jadę autem sam to stuki występują o wiele zadziej. W zasadzie jak jechałem z mechanikiem to nie występowały jak na złość ( tak dla przykładu). No i zostaje jeszcze opcja stuków z maglownicy temat na forum.

No wiec podsumowując zostają
1. Stukające zaciski, lub klocki - prace w planach
Tutaj pytanie o opinie , moze ktoś miał podobny temat luzu na zaciskach i moze wie gdzie mozna kupić w razie Niemca prowadnice zacisków ? Chyba d7142c Autofren. W zestawie naprawczym zacisku jest chyba gumka na prowadnice (zestaw gumek osłon , usCzelek na tłok), czy jest sens ja zakładać? Stukanie stukaniem ale na forum sa teorie ze hamulec działa
nieprawidłowo czasami ?
2. Stuki maglownicy. Czyli wg teorii tttm. Czyli trzeba z tym żyć.

Mam jeszcze dwa małe problemy tak przy okazji. Moze ktoś przy okazji pomoże , moze być na priv ,zeby nie zaśmiecać .
Jeden to lekkie bicie w trakcie przyspieszania na dwójce dosłownie prEz moment lekkie bujnięcie dwa trzy razy , w zasadzie leciutkie nawet . Podejrzewam przegub wewnętrzny ale tO chyba nie ma związku ze stukami. Mechanik nic nie wyczol jak sprawdzał. Tu jak ktoś miał podobny przypadek poprosze o rady.

I drugi temat ; trochę podjadla ruda blachę po przerysowaniu miedzy tylnymi drzwiami a tylnym kołem. Trochę to zdrutowalem ale trzebaby to zrobić porządnie. Od czego kształtem moze pasować reperaturki bo jak szukam reperaturki do csw to chyba jednak nie ma ich w sprzedaży. Dokładniej chodzi o fragment miedzy kołem i drzwiami .. Jakieś 30 cm od dołu budy. Rdza sie pojawiła po otarciu z boku nawet nie na samym rancie... Tzn teraz już rant nie ma większego znaczenia. Czy nie szukac tylko znalezcz blacharza, ktory to załata zgodnie ze sztuka i tyle?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-12-2014, 15:45   

kater83 napisał/a:
1. Stukające zaciski, lub klocki - prace w planach
Prawdopodobne, najlepiej sprawdzic wciskajac delikatnei hamulec wtedy gdy stuka - stuki powinny ustac
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kater83 
Forumowicz

Auto: lancer kombi 2003 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-01-2015, 11:26   

Zaciski zrobiony i z z rozpędu tuleje stabilizatora.
Może to coś niezwiązanego z zawieszeniem ?
Amortyzator niby ok (był mcpherson rozbierany) i wahacz (wymieniane tuleje).
Dla własnego komfortu psychicznego przyjmuje ,że TTTM.
 
 
pie3ak 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 04'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 20:37   

u mnie ostatnio stukało z lewego przodu i stukało
wszyscy sprawdzali, szarpali i nic
no więc jeździłem dalej i dalej stukało i dalej jeżdżę, bo się okazało, że... to spinka podpory maski pękła i ten kikut tak sobie stukał :P
 
 
p_k 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 CS_W 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 156
Skąd: WWA
Wysłany: 24-01-2015, 21:03   

a wie ktoś a pro po gdzie taką spinkę kupić oprócz szrotu ???
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-01-2015, 22:00   

Najszybciej w ASO :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-01-2015, 09:04   

ASO - koszt 14,34 PLN; 1.5 roku temu
 
 
pie3ak 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 04'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2015, 00:05   

13,97 brutto w Mitcar :)
 
 
kater83 
Forumowicz

Auto: lancer kombi 2003 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2014
Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-02-2015, 21:45   

U mnie jest to coś innego. Podporę maski do testów wyjąłem z auta. Mogą być jeszcze klocki ,mają lekki luz - jak wymienię to się dowiem czy to to. Lub jeszcze coś innego.
 
 
Praniu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS0 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-02-2015, 17:13   

Sprawdź poduszkę amortyzatora. Miałem taką samą sytuacje i wszyscy mechanicy mówili że w zawieszeniu wszystko w porządku. W końcu pojechałem do polecanych na forum SMG i jak tylko powiedziałem o objawach od razu powiedzieli co trzeba zrobić i pomogło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.