[3.0 V6] Kilka problemów wyciekowych i nie tylko.... |
Autor |
Wiadomość |
ifox
Nowy Forumowicz
Auto: Montenero Sport v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-07-2013, 20:58 [3.0 V6] Kilka problemów wyciekowych i nie tylko....
|
|
|
Witam
mam takie cudo
ale pojawiło się kilka problemów;
1. uszczelki pokryw zaworów do wymiany;
jakiej firmy i gdzie nabyć (mechanik stwierdził ze tylko oryginalne)?
2. wyciek przy reduktorze
wygląda że chlapie przy wejściu wałka do reduktora
jak się fachowo nazywa i co trzeba w tym wypadku zrobić?
3. drążki stabilizatora tył
jakiej firmy i gdzie nabyć?
4. tuleje wahaczy wszystkich.
jakiej firmy i gdzie nabyć?
5.wyciek przy przednim moście
co w tej sytuacji zdziałać?
6. wspornik drążka kierowniczego
czy to się jakoś naprawia?
7. trzęsie się przy hamowaniu czy to tarcze czy uszkodzony wspomniany wspornik?
8. jak odbywa się amortyzacja przodu bez sprężyn ? |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 22-07-2013, 22:48
|
|
|
1 Victor reinz najlepiej u Japaneze.
2 prawdopodobnie simmering do wymiany, ale tu niech się właściciele Pajero wypowiedzą
3 i 4 jeśli chodzi o same gumki można by się pokusić o poliuretany
5 chyba uszczelka papierowa do wymiany, nie mam Pajero, patrz pkt 2.
6
7 być może, lub jedno i drugie,
8 ten pręt, który jest połączony z wahaczem i ramą to drążek skrętny i on odpowiada za amortyzację |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23-07-2013, 07:49
|
|
|
odnośnie pytanie pierwszego, polecam Ci oryginały z ASO. U siebie wymieniłem trzy uszczelki w ciągu 4 miesięcy, za każdym razem innego producenta a itak zaraz zaczynało się lać. W końcu zamówiłem oryginał który kosztował 140 zeta. i spokój od dwóch lat. (tylko ja mam diesla, może w 3.0 jest inaczej)
Jeśli szukasz części org. to polecam Ci http://sklep.mitsustyle.pl/ |
|
|
|
 |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 23-07-2013, 11:24
|
|
|
Bardzo ładny Sport!
1. uszczelki albo ASO albo możesz spróbować poszukać Erling
3. firmy CTR, 555 - Intercars, Allegro, e-pajero itp. Albo można "zrobić samemu", czyli pomierzyć stare, zamówić tuleje np. z poli, kupić śruby z nakrętkami o odpowiedniej twardości. Gdzieś w necie widziałem na to przepis krok po kroku.
4. zależy czy chcesz "standardowe" czy poliuretanowe. Jeśli poli to możesz poszukać w guglu: " poliuretan olkusz (są 2 firmy), DRM 4x4, SuperPro, itd. Jeśli standard to IC, allegro, e-pajero itd.
5. najpierw sprawdzić stan oleju w moście
6. nie wiem, czy da się naprawić - to zależy od uszkodzenia. Najlepiej wymienić na nowy. Wspornik mozna nabyć w IC, e-pajero, allegro. Polecane firmy to oryginał, 555, CTR. Mi udało się dostać w dobrej cenie jakiś czas temu w http://www.belniakoffroad.pl/.
7. uszkodzony wspornik raczej daje objawy "myszkowania". Ale tego tez nie można wykluczyć.
8. za amortyzację odpowiadają amortyzatory (jak sama nazwa wskazuje ) w PI, PII, P Sport zamiast sprężyn Mitsu zastosowało drążki skrętne (czyli długie pręty widoczne na zdjęci z pkt 2) |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
kaczka81s
Forumowicz

Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 651 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 24-07-2013, 22:43
|
|
|
piotr277 napisał/a: | 1. uszczelki albo ASO albo możesz spróbować poszukać Erling |
Elring też dobra firma, ale z tego co ja szukałem, to w IC nie mają kompletnych uszczelek pod pokrywę, brakuje kółek na świece zapłonowe. (ja mam silnik 6G73, większość części zamienna z 6G72) Jeśli jakichś części nie można dostać w sklepach, polecam Japaneze czyli Marek Malik, on znajdzie i to w dobrej cenie. |
_________________ Toyota odeszła
Jest Imprezka
Galant zgnił
Przygarnąłem BMW
 |
|
|
|
 |
ifox
Nowy Forumowicz
Auto: Montenero Sport v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Płock
|
Wysłany: 23-08-2013, 09:18
|
|
|
Wymieniłem uszczelniacz reduktora przedniego wału, niestety po 15 stu km został wyrwany i poleciał olej.
Może ma ktoś ma jakieś sugestję.
a tak to wygląda (mysle ze wyrobiona jest tuleja widoczna na zdjęciu)
 |
|
|
|
 |
bonio-b2
Nowy Forumowicz sport
Auto: Pajero sport 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 1 Skąd: szamotuły
|
Wysłany: 19-12-2014, 17:37
|
|
|
Witam poradzileś sobie z tym reduktorem w sporcie bo ja też mam mokry reduktor |
|
|
|
 |
sylwa-x
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I '90r. 3.0 V6 L141G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 13 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 19-12-2014, 18:18
|
|
|
zrób pomiar tuleji i łacznika wału bedziesz wiedział czy wytarta
do tylnego wału tuleje da sie dorobić, do przedniego nie wiem |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-12-2014, 10:19
|
|
|
Sprawdź czy odpowietrzenie reduktora jest drożne? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|