interfejs diagnostyczny |
Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-11-2014, 00:19
|
|
|
A tak z ciekawości, to gdzie znalazłeś info, że zadziała Elm 327 ze zwartymi pinami? Bo na forum w każdym podobnym temacie przewijają się informacje jaki interfejs z jakimi autami czy rocznikami działa i raczej takiego miksu, jak Elm ze zwartymi pinami, nikt nie podawał. |
|
|
|
 |
Marcin93
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Swobnica
|
Wysłany: 24-11-2014, 18:55
|
|
|
Próbowałem również na kolegi vag kkl i evoscan.Był już mały skuces,ponieważ program próbował się połączyć. Spróbuję jeszcze połączyć piny 1 i 4 tak jak jest opisane w poście który podał Bizi78.Jak już to zrobię to napiszę rezultat. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-11-2014, 19:35
|
|
|
Jeśli autko starsze niż 2001 to aby połączyć się Vagiem KKL i Evoscanem to trzeba zrobić zworkę po między pinami 1 i 4. W młodszych jak 2001 już tej zworki robić nie trzeba. Dodatkowo do kabla muszą być zainstalowane sterowniki nie od kabla Vag KKL a te co są razem w paczce z programem Evoscan. Kabel ten musi być też na czipie FTDI 232. Jeśli to wszystko będzie spełnione, to bez problemu powinniście się połączyć. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 25-11-2014, 02:30
|
|
|
A co do 2004 z silnikiem DiD |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-11-2014, 06:49
|
|
|
Teoretycznie do Diesli po 2004 Elm 327 a ze starszymi DID czy TD jest trochę problem. Najpewniejszą opcją jest oryginalny interfejs Mitsubishi lub chyba oryginalny interfejs Renault. Na forum jest gdzieś temat, że komuś się niby coś tam udało połączyć za pomocą kabla VAG KKL ale nie miał 100% pewności czy wszystko działa poprawnie. To tyle co kojarzę z forum bo sam tym tematem (ogólnie dieslami) nie bardzo się interesuję. |
|
|
|
 |
Marcin93
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Swobnica
|
Wysłany: 30-11-2014, 21:51
|
|
|
Mam pytanie.Czy podałby mi ktoś link do takiego interfejsu aby pasował do mojego Miśka?:D
Rok 99 1.8 GDI. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
grappa01
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 29 Skąd: Lodz
|
Wysłany: 19-12-2014, 21:23
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Teoretycznie do Diesli po 2004 Elm 327 a ze starszymi DID czy TD jest trochę problem. Najpewniejszą opcją jest oryginalny interfejs Mitsubishi lub chyba oryginalny interfejs Renault. Na forum jest gdzieś temat, że komuś się niby coś tam udało połączyć za pomocą kabla VAG KKL ale nie miał 100% pewności czy wszystko działa poprawnie. To tyle co kojarzę z forum bo sam tym tematem (ogólnie dieslami) nie bardzo się interesuję. |
Witaj,
mam Carisme z 2003 roku 1.9 DiD uzywam aktualnie do niego 2 ch interfejsów IDiag i Autela, sprawdzają się niezle. Mają wszystko oprócz kodowania. CDP+ pod Carisme jest słaby.
kolego @Plecho myslisz ze jak się podłączy pod Carisme Clipa to się on z tym autem połączy ? Hmm zastanawia mnie to bo w sumie mam od znajomego dostęp do Clipa i zastanawiam sie czy ryzykować podłączenie ... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-12-2014, 22:33
|
|
|
Niestety z dieslami miałem bardzo mało do czynienia ale wydaje mi się, że samo podłączenie raczej nie powinno w żaden sposób zaszkodzić. |
|
|
|
 |
grappa01
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 29 Skąd: Lodz
|
Wysłany: 20-12-2014, 12:58
|
|
|
@plecho w najblizszym czasie sprobuje podlaczyc Clipa pod Carisme, sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Nie wiesz silnik w której Renówce może najbardziej przypominać ten z Carismy ? Zastanawiam się podczas uruchomienia interfejsu Clipa, który model Renault wybrać ... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-12-2014, 18:51
|
|
|
Możesz wybrać skanowanie innego pojazdu z grupy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcin93
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Swobnica
|
Wysłany: 21-12-2014, 09:13
|
|
|
plecho1 dzięki wielkie za linka. Zamówiłem kabelek i wszystko śmiga ja należy. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-12-2014, 10:21
|
|
|
Nie ma za co |
|
|
|
 |
lesiom0
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 24 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-12-2014, 15:19
|
|
|
Próbowałem połaczyś się z DID przy pomocy clipa i niestety nie udało się. Jedynie DDT2000 i interface KKL ale dużo tym nie da się zrobić.
Może ktoś się orientuje czym można podnieść wolne obroty w DID? |
_________________ Lesio
Carisma DI-D
 |
|
|
|
 |
|