Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Swap 2.0 v6
Autor Wiadomość
JDMFORLIFE 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 5
Skąd: Kutno
Wysłany: 30-12-2014, 08:23   [CAxA] Swap 2.0 v6

Witam wszystkich mitsumaniaków. Właśnie rozbiłem galanta 2.0 v6 , niestety podłużnica dostała zbyt mocno i nie opłaca mi się go naprawiać. Silnik jest w stanie 5+ , nowy rozrząd , zjadalność oleju 0% ;) więc cięzko mi się z nim rozstać. i w tym moje pytanko czy da radę owy silnik (2.0v6 6a12) wcisnąć do Colcika ;) . ponieważ kupuję i tak drugiego gala v6 . a w międzyczasie chciałbym popracować nad takim Swapem w colcie. Moje pytanko :
Co będzie mi potrzebne z mojego uszkodzonego Galanta
Co będzie trzeba przerabiać żeby wszedł bez problemu ze skrzynią
Oraz czy muszę całego umacniać - obspawywać w celu jego umocnienia czy 150 km wytrzyma ta budka ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i porady :)
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-01-2015, 02:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-12-2014, 09:19   

Skoro 2.5V6 wczodzi to i ten wejdzie, napewno mocowania silnika trzeba bedzie dopasować
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-01-2015, 00:20   

JDMFORLIFE napisał/a:
Oraz czy muszę całego umacniać - obspawywać w celu jego umocnienia czy 150 km wytrzyma ta budka ?
\
jaja sobie robisz czy tak zginty jest Twój colt ???

http://coltmania.pl/colt-...lt-v6-t443.html

zobacz sobie ten temat. PS mozliwe ze bedziesz musiał zalozyc konto na coltmanii zeby go przeczytac.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-02-2015, 20:42   

hej
pytanie o ewentualnie wzmocnienia wydaje mi się nie tak głupie jak na pierwszy rzut oka może się wydawać.
Podobno nasze misie były konstruowane z dużym zapasem "wytrzymałościowym", i bardzo fajnie, ale też fajnie by było po takim swapie nadal mieć zapas, lepiej większy niż bujać się na granicy.
Zadam pytanko inaczej, czy w wersji Cyborg R, gdzie hula 170 kucy są jakieś dodatkowe wzmocnienia względem serii? Może to nie jest idealnym wykładnikiem bo silnik 6a12 pewnie jest cięższy, ale może da to jakiś pogląd.

@Rosomak, nie kojarze czy Ty masz swojego misia od nowości i wiesz o każdym zabiegu, który był przy nim robiony, ale na pewno zdajesz sobie sprawę że CAO mają już koło 20 lat i ze świecą szukać takiego, który nie był nigdy przez rudą tknięty i nie potrzebował poprawek. A wiadomo że poprawki mogą wyjśc lepiej lub gorzej. A nawet jeśli takich oblucji jakiś colciak nie przechodził to podejrzewam że po tylu latach buda już nie jest tak sztywna i wytrzymała jak na początku.

Więc może warto by coś dołożyć i nie martwić się czy wytrzyma czy nie ???

To są tylko moje domysły, nie jestem znawcą, więc miło by było usłyszeć parę opinii w tym temacie od kogoś bardziej doświadczonego

@Robert, trzymam kciuki za tego swapa i za relację. Też mi parę tygodni temu przeszło przez myśl żeby 6a12 upakować do colciaka

pozdr
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-02-2015, 21:22   

pe emazed napisał/a:
czy w wersji Cyborg R, gdzie hula 170 kucy są jakieś dodatkowe wzmocnienia względem serii?

nie


A rdze wygonic zawsze warto.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.