 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] Swap 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
JDMFORLIFE
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014 Posty: 5 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 30-12-2014, 08:23 [CAxA] Swap 2.0 v6
|
|
|
Witam wszystkich mitsumaniaków. Właśnie rozbiłem galanta 2.0 v6 , niestety podłużnica dostała zbyt mocno i nie opłaca mi się go naprawiać. Silnik jest w stanie 5+ , nowy rozrząd , zjadalność oleju 0% więc cięzko mi się z nim rozstać. i w tym moje pytanko czy da radę owy silnik (2.0v6 6a12) wcisnąć do Colcika . ponieważ kupuję i tak drugiego gala v6 . a w międzyczasie chciałbym popracować nad takim Swapem w colcie. Moje pytanko :
Co będzie mi potrzebne z mojego uszkodzonego Galanta
Co będzie trzeba przerabiać żeby wszedł bez problemu ze skrzynią
Oraz czy muszę całego umacniać - obspawywać w celu jego umocnienia czy 150 km wytrzyma ta budka ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi i porady |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 03-01-2015, 02:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 30-12-2014, 09:19
|
|
|
Skoro 2.5V6 wczodzi to i ten wejdzie, napewno mocowania silnika trzeba bedzie dopasować |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-01-2015, 00:20
|
|
|
JDMFORLIFE napisał/a: | Oraz czy muszę całego umacniać - obspawywać w celu jego umocnienia czy 150 km wytrzyma ta budka ? | \
jaja sobie robisz czy tak zginty jest Twój colt ???
http://coltmania.pl/colt-...lt-v6-t443.html
zobacz sobie ten temat. PS mozliwe ze bedziesz musiał zalozyc konto na coltmanii zeby go przeczytac. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
pe emazed
Forumowicz
Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013 Posty: 40 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-02-2015, 20:42
|
|
|
hej
pytanie o ewentualnie wzmocnienia wydaje mi się nie tak głupie jak na pierwszy rzut oka może się wydawać.
Podobno nasze misie były konstruowane z dużym zapasem "wytrzymałościowym", i bardzo fajnie, ale też fajnie by było po takim swapie nadal mieć zapas, lepiej większy niż bujać się na granicy.
Zadam pytanko inaczej, czy w wersji Cyborg R, gdzie hula 170 kucy są jakieś dodatkowe wzmocnienia względem serii? Może to nie jest idealnym wykładnikiem bo silnik 6a12 pewnie jest cięższy, ale może da to jakiś pogląd.
@Rosomak, nie kojarze czy Ty masz swojego misia od nowości i wiesz o każdym zabiegu, który był przy nim robiony, ale na pewno zdajesz sobie sprawę że CAO mają już koło 20 lat i ze świecą szukać takiego, który nie był nigdy przez rudą tknięty i nie potrzebował poprawek. A wiadomo że poprawki mogą wyjśc lepiej lub gorzej. A nawet jeśli takich oblucji jakiś colciak nie przechodził to podejrzewam że po tylu latach buda już nie jest tak sztywna i wytrzymała jak na początku.
Więc może warto by coś dołożyć i nie martwić się czy wytrzyma czy nie ???
To są tylko moje domysły, nie jestem znawcą, więc miło by było usłyszeć parę opinii w tym temacie od kogoś bardziej doświadczonego
@Robert, trzymam kciuki za tego swapa i za relację. Też mi parę tygodni temu przeszło przez myśl żeby 6a12 upakować do colciaka
pozdr |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 09-02-2015, 21:22
|
|
|
pe emazed napisał/a: | czy w wersji Cyborg R, gdzie hula 170 kucy są jakieś dodatkowe wzmocnienia względem serii? |
nie
A rdze wygonic zawsze warto. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|
|