Tubrbina |
Autor |
Wiadomość |
marcin880
Nowy Forumowicz
Auto: 406 2.1TD 97 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-12-2014, 12:37 Tubrbina
|
|
|
Witajcie !!
Im więcej czasu posięcam miśkowi tym więcej mam pytań.... A mianowicie czy w waszych miśkach jest odczuwalne gdy turbo się załącza ?? w jakim zakresie obrotów ?? jak można sprawdzić działanie turbo??
Z góry dzięki za odpowiedź
Szczęśliwego nowego roku
Pozdrawiam marcin |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-12-2014, 14:42
|
|
|
Odczytując parametr z czujnika ciśnienia doładowania. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-12-2014, 14:54 Re: Tubrbina
|
|
|
marcin880 napisał/a: | Witajcie !!
Im więcej czasu posięcam miśkowi tym więcej mam pytań.... A mianowicie czy w waszych miśkach jest odczuwalne gdy turbo się załącza ?? w jakim zakresie obrotów ?? jak można sprawdzić działanie turbo??
Z góry dzięki za odpowiedź
Szczęśliwego nowego roku
Pozdrawiam marcin |
nic się nie odczuwa, turbina pracuje czas i w zależności od potrzeb reguluje ciśnienie dolotowe.
Sprostowanie, tak eis dzieje w pajero sport z elektroniczna pompa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 30-12-2014, 19:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
marcin880
Nowy Forumowicz
Auto: 406 2.1TD 97 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30-12-2014, 18:30
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Odczytując parametr z czujnika ciśnienia doładowania. |
a gdzie takowy znajde auto z 1998r??????????? w poprzednim dieslu jak turbo sie załączyło to różnica była znacząca... |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:21
|
|
|
Turbina się kręci od momentu odpalenia samochodu.Powstaja spaliny ktore leca na lopatki turbiny.Jest ona na jednym walku ze sprezarka im wiecej spalin tym wieksze obroty turbiny i wzrasta cisnienie doladowania.Turbina nie ma opcji on/off;) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:48
|
|
|
marcin880 napisał/a: | Hubeeert napisał/a: | Odczytując parametr z czujnika ciśnienia doładowania. |
a gdzie takowy znajde auto z 1998r??????????? w poprzednim dieslu jak turbo sie załączyło to różnica była znacząca... |
W tym modelu nie ma czujnika doładowania. Musisz podłączyć manometr. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 30-12-2014, 19:58
|
|
|
kubaeso napisał/a: | Turbina się kręci od momentu odpalenia samochodu. |
kubaeso napisał/a: | Turbina nie ma opcji on/off; |
Zgadza się
Hubeeert napisał/a: | Odczytując parametr z czujnika ciśnienia doładowania |
Czujnik doładowania czyli map sensor odczytuje zmianę ciśnienia doładowania przekształca to w napięcie które waha się od około 1.8V do 5V zasilanie 5V jeśli posiadasz taki czujnik w co wątpię
marcin880 napisał/a: | jak można sprawdzić działanie turbo?? |
Najlepszy sposób wskaznik ciśnienia doładowania prosty montaż i cały czas widać stan ciśnienia lub niedomagania turbiny
Np taki https://www.google.pl/sea...AM&ved=0CB8QsAQ |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|