Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Problem z obrotami powyżej 3000 rpm.
Autor Wiadomość
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 31-12-2014, 14:22   [3.2 DID] Problem z obrotami powyżej 3000 rpm.

Dziś zauważyłem dziwną rzecz moje mitsu nie chce się wkręcać na obroty powyżej 3 000 rpm. Co lepsze na "N" wchodzi na obroty bez problemu a na biegu nie. Między 1000- 3000 chodzi zupełnie normalnie problem wyszedł przy wyprzedzaniu kiedy skrzynia zredukowała i obroty poszły na 3200 i nic uczucie jak przy odcięciu zapłonu. Najpierw pomyślałem diesel moze tak ma ale nie dawało mi to spokoju i przy kolejnym przyspieszaniu przeszedłem na tiptronica 2 i gaz w podłogę i znów 3200 i bardzo powoli w górę do jakiś 3500 los chciał ze na chwile musiałem odpuścić i potem znów dodałem gazu i poszło do czerwonego pola. Tak kilka razy w rożnych sytuacjach na rożnych biegach za pierwszym razem 3200-3500 za drugim lub trzecim do czerwonego całkiem żwawo. Macie pomysł o co chodzi. Auto nie kopci, żadnych checków na pomańczowo. Czeski film ????
 
 
n_bart 
Mitsumaniak

Auto: PII 2,8 A/T long po lifcie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 68
Skąd: Wilkowice /k.Bielsko-Biała
Wysłany: 31-12-2014, 17:56   

Może przeładowana turbina i upuścił zawór. W moim tak się właśnie dzieje przy dużym obciążeniu. Słychać przy tym specyficzny syk. Do momentu aż nie popuszcze gazu. (Tak w ogóle przypomnialeś mi że muszę się tym zając)
Sprawdź jakie wtedy masz doladowanie na turbinie. U mnie jest wtedy około 1, 2 bar.
 
 
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 02-01-2015, 18:14   

U mnie problem chyba leży gdzieś indziej bo jak na dworze robi sie cieplej niż 5 stopni problem znika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.