Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 TD KRÓTKI
Autor Wiadomość
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 05-01-2015, 15:31   

Najlepiej wyszukaj w pobliżu jakiegoś Miśka z silnikiem 2.5 i przejedź się nim sam zobaczysz czy „mocy” jest wystarczająco Ja osobiście jak szukałem jesienią ubiegłego roku Pajero III to też mi się trafił w oględzinach jeden z silnikiem 2.5 i jak dla mnie to porażka. Co do silnika 3.2 to nie do końca jest prawdą że mają kiepskie pompy Przyczyna zacierania pomp leży po stronie układu paliwowego – zbiornika Więc jak kupisz i PIII z silnikiem 3.2 ze sprawną pompą i zadbasz o zbiornik paliwa (czytaj wymienisz) będziesz lał dobre paliwo to sądzę, zę prawdopodobieństwo zatarcia pompy będzie takie samo jak ukręcenie wału w silniku 2.5
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 05-01-2015, 18:27   

Grzegorz76 napisał/a:
Co do silnika 3.2 to nie do końca jest prawdą że mają kiepskie pompy

Powiem więcej: ZEXEL jest jedną z najbardziej udanych konstrukcji pomp rotacyjnych Boscha; w Pajero potrafi przejechać setki tysięcy kilometrów... i tylko my możemy sprawić, by tak było.

- Pozdrawiam
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Baza 
Nowy Forumowicz
MOTOCYKLISTA

Auto: Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-01-2015, 09:35   

No pozostaje jeszcze kwestia koła dwumasowego... No nic tyle samo plusów i minusów.
A jest może ktoś na forum z okolic Żywca z PIII 2.5?
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 06-01-2015, 11:23   

Georg napisał/a:
w Pajero potrafi przejechać setki tysięcy kilometrów... i tylko my możemy sprawić, by tak było.


Nie należy to do tematu postu ale to nie my powinniśmy to sprawiać . Należy to do producenta , który wypuszcza ........ to co wypuszcza do sprzedaży i nie interesują go usterki konstrukcyjno-technologiczne dotyczące 90 % modeli . I nie mówię o "akcji" wymiany bagnetu oleju . Mówię o korodujących ( utleniających ) rurkach klimatyzacji , ogrzewania , hamulcowych , korodujących śrubach regulacji geometrii , nieszczęsnej powłoce zbiornika paliwa i o korozji zabezpieczonego fabrycznie podwozia i wszystkiego co z nim związane .
 
 
Baza 
Nowy Forumowicz
MOTOCYKLISTA

Auto: Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-01-2015, 12:00   

Muszę poważnie przemyśleć sprawę i koniecznie przejechać się wersją 2.5
W Pajero wygląd robi robotę. Pokazywałem żonie LandCruisera LC 90 w podobnym przedziale cenowym ale średnio się jej podoba,sam muszę przyznać że Pastuch wygląda dużo okazalej ale im bardziej się zagłębiam w lekturę to dochodzę do wniosku że ma dość sporo kosztownych mankamentów. Pozostaję przy swojej opinii że 3.2 nie chcę. Jak 2.5 okaże się takim mułem to będę musiał odpuścić niestety Pajero a szkoda.
 
 
techsm 
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 115
Skąd: Łodź
Wysłany: 06-01-2015, 13:44   

Tylko szukaj 2,5 w wersji z elektroniczną pompą 115 km.
 
 
Baza 
Nowy Forumowicz
MOTOCYKLISTA

Auto: Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-01-2015, 14:29   

To to wiem.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 07-01-2015, 11:22   

PiotrKw napisał/a:
...o korodujących ( utleniających ) rurkach klimatyzacji , ogrzewania , hamulcowych , korodujących śrubach regulacji geometrii , nieszczęsnej powłoce zbiornika paliwa i o korozji zabezpieczonego fabrycznie podwozia i wszystkiego co z nim związane .

To prawda. Ale praktycznie żadna marka w segmencie tzw. terenowych SUV-ów nie radzi sobie z rudą zarazą.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
tomasztomasz 
Forumowicz

Auto: pajero3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 34
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-01-2015, 19:49   

I jak wrazenia z jazdy?
 
 
Baza 
Nowy Forumowicz
MOTOCYKLISTA

Auto: Honda
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Żywiec
Wysłany: 10-01-2015, 16:52   

A więc miałem okazję się takowym przejechać. Co prawda miał jakieś problemy z wyjącymi trochę łożyskami z przodu ale chodziło mi o sprawdzenie jak się to odpycha. Otóż jak dla mnie ok. Nie ma fajerwerków ale do jazdy na codzień na miejscu w 100% wystarcza. Przy okazji muszę przyznać że to dość komfortowe autko.Właściciel mówił mi że u nas na miejscu autko pali 8,5-9L ale sam przyznał że jeździ bardzo spokojnie. Jak mu docisnął to nawet jechał i nawet na obwodnicy poprosiłem żeby sprawdzić taką realną prędkość przelotową to przy 120km/h jest nie zbyt głośno i nawet przy tej prędkości jak dołożył to autko żwawo się rozpędzało. Jak dla mnie temat braku mocy w tej maszynie uznaję za zamknięty.Nie wiem nic od właściciela o awaryjności bo ma autko od 4miesięcy i oprócz klocków i tarcz z przodu nie zrobił jeszcze nic przy aucie.
BTW PIII 2.5 z 2004r. w niebieskim kolorze fajnie utrzymane dał na gotowo z opłatami 24tyś. Było ugryzione lekko w róg (lampa,maska,błotnik) fajne autko brałbym.
 
 
majski 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Sport 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Strzegom
Wysłany: 02-12-2018, 11:06   

No i jak z awaryjnością Twojego PIII 2.5? Jak to jest z tymi pompami i bakiem paliwa, czy w 2.5 115 też mam się tego spodziewać? Jestem posiadaczem PIII 2.5 115 od miesiaca, zrobilem narazie serwis olejowy, swiece, akumulator (teraz po podgrzaniu swiec pali na dotyk) pozostaje mi jeszcze zegar temperatury bo po kilku minutach pokazuje temp max). Wszystko ok ale... przyznam szczerze że jak czytam kwoty jakie padają przy okazji wymiany zbiornika paliwa+regeneracji pompy to ogranicza mi to radość z jazdy A nigdzie nie znalazłem czy te drogie usterki dotyczą również tej wersji... czym się różni pompa mechaniczna od elektronicznej? Gdzie sprawdze jaka mam? Proszę o podpowiedz;) A jeśli była już o tym mowa w innym wątku, proszę o linka...
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 01-03-2019, 19:56   

czortunio, Witam serdecznie, w moim Pajero III 5d 2,5td 115km właśnie padła skrzynia. Kolego czortunio, piszesz, że reduktor od wersji 3,2did pasuje, to może skrzynia też by podeszła - pomijam inne przełożenia - ważne by dało się to podpiąć. Jeśli nie pasuje to co zrobić - czy pozostaje tylko zezłomować?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-03-2019, 08:37   

altmarcin napisał/a:
czortunio, Witam serdecznie, w moim Pajero III 5d 2,5td 115km właśnie padła skrzynia. Kolego czortunio, piszesz, że reduktor od wersji 3,2did pasuje, to może skrzynia też by podeszła - pomijam inne przełożenia - ważne by dało się to podpiąć. Jeśli nie pasuje to co zrobić - czy pozostaje tylko zezłomować?

Reduktor tak, skrzynia nie bo kołnierz jest inny i nie zaadoptujesz innego kołnierza.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 06-03-2019, 09:54   

A może ktoś robi adapter - flanszę z blachy odpowiednio ponawiercanej na CNC?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-03-2019, 10:00   

altmarcin napisał/a:
A może ktoś robi adapter - flanszę z blachy odpowiednio ponawiercanej na CNC?

tylko ze to kwestia jeszcze sprzęgła, i wałka sprzęgłowego.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.