Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Orginalny centralny zamek - proszę o pomoc!
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-11-2013, 21:05   

Napisz do niego albo podaj @. Zobaczysz jak to jest zrobione.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-11-2013, 21:23   

to czyli musiałeś do zamka jakoś podłączyć te przewody a nie tylko dopiąć się do białej kostki która już tam była. tak? pytam bo muszę je odłączyć jakoś a tam jest taka kopułka plastikowa i niewiem jak te przewody odłączyć tymbardziej że dostęp też jest kiepski do samego zamka widać to na zdjęciu nr 2. chodzi mi o odcinek pomiędzy białą kostką a zamkiem (czerwony i biały)

a schematy jak chcesz to wyślij mi maila na ludinho1@wp.pl
 
 
KR2YCHO 
Nowy Forumowicz


Auto: Sprzedany
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2013, 22:03   

Tak, tą wiązkę co idzie od klamki do kostki też trzeba odczepić, ona jest razem z ta kopułką na takich zatrzaskach na klamce, najwygodniej będzie ci to zdjąć jak wyciągniesz klamkę.
Napisałem ci na maila, jestem ciekawy czy po przejrzeniu tych schematów dojdę dlaczego działa mi wszystko poza centralnym zamkiem.

No i gdyby ktoś wiedział jak można sprawdzić czy siłownik działa, czy można jakieś kable w kostce chwilowo zewrzeć żeby pobudzić go do pracy to byłbym wdzięczy gdyby mógł napisać. To bym wykluczył ewentualną niesprawność siłownika i później szukał dalej.
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 (2002): 2013r. - 2020r. (sprzedany)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-11-2013, 22:57   

Siłownik ma dwa kable zasilające, pewnie są grubsze. Jeśli podłączymy pod nie napięcie 12V (+ do jednego i - do drugiego) to siłownik zadziała w jedną stronę a jak zmienimy polaryzację, to siłownik zadziała w druga stronę.
Aby na 100% odróżnić te dwa przewody zasilające od trzech pozostałych sterujących najlepiej użyć miernika uniwersalnego sprawdzając przejście po między przewodami. Dwa zasilające będą zawsze miały przejście z pewną opornością większą od 0.
A jeśli chodzi o te trzy sterujące, to jeden jest główny i przy wysuniętym siłowniku będzie on miał przejście z jednym z pozostałych a przy wsuniętym, z drugim. Oporność w tym przypadku powinna być praktycznie 0.
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 06-11-2013, 23:06   

jutro sprawdzę i powiem ci jak na króciaka sprawdzić siłowniki :)
 
 
KR2YCHO 
Nowy Forumowicz


Auto: Sprzedany
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2013, 19:19   

Już nie musisz sprawdzać, wszystko już mi działa po zamontowaniu innego ETACS-ECU który ma wejście na podłączenie kostki i jest on właśnie koloru jakby jasno niebieskiego, centralny zamek zaczął działać. Wystarczyło wymienić ten ETACS-ECU i podłączyć do niego kostkę którą na szczęście producent zostawił fabrycznie i nie trzeba było się wcinać w instalację.

Wielkie dzięki za pomoc dla:

1. londolut
2. ludinho1
3. plecho1
_________________
Mitsubishi Colt CJ0 (2002): 2013r. - 2020r. (sprzedany)
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-01-2015, 16:38   

czy wasze zamki w coltach tez dzialaja na zasadzie jenorazowego zamkniecia ,czy mozecie pozwolic sobie na zamykanie i otwieranie kilka razy pod rzad :
zamnknac-otworzyc-zamknac-otworzyc-zamknac-otworzyc

czy to mozliwe w tym aucie ?

czy ja mam awarie gdzie i nie moge jej zlokalizowac ?
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 14-01-2015, 17:54   

Można otwierać i zamykać wiele razy .
Na czym ta awaria polega ?
_________________

 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-01-2015, 18:49   

Cytat:
krzysieg
chyba awaria ,bo jak zamkne 1 raz i otworze ,i za chwile chcac zamknac to zamyka tylko drzwi kierowcy ,a pasazera juz nie.Analogicznie jest od strony pasazera ,to samo zjawisko .
W sterowniku caly czas cos pyka tzn.ze daje sygnal do zamkniecia i otwarcia ,nawet w drzwiach pasazera po zamknieciu od strony kierowcy kiedy drzwi pasazera nie zostaly zaryglowane ,slychac pykanie jakby mialy sie ryglowac.

ROZBIERALEM juz oba zamki i czysciilem i psiukalem ,smarowalem tez ,a newt modul podmienialem .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.