2.5TD Pomoc w podlaczeniu turbo |
Autor |
Wiadomość |
lukpap6
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2.5TD 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 1 Skąd: Gorzow
|
Wysłany: 14-01-2015, 22:48 2.5TD Pomoc w podlaczeniu turbo
|
|
|
Witajcie mam nadzieje ze poradzicie cos na moj maly problem ....
mianowicie kupilem ostatnio pajero sport 99r 2.5td i jest problem z turbo
orginalne wysiadlo to poprzedni wlasciciel kupil inne lecz nie od tego modelu przy tym turbie jest
tulko 1 zawor podcisnieniowy napedza go nowa vacumpompa niby wszystko wporzadku lecz
turbo pompuje za wysokie cisnienie az anty bum je musi wypuszczac tak jakby dzialalo non stop
na full ...
sadze ze pownienem podlaczyc ta vacumpompe z pompa wtryskowa zeby voltarz podawany byl
taki sam na pompe i turbo ale nie wiem gdzie wlozyc lapki pierw co mozecie poradzic
prosze o konkretne porady a nie cwaniactwo ...
z gory dziekuje rzyczliwym
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-01-2015, 15:41
|
|
|
lukpap6 napisał/a: | turbo pompuje za wysokie cisnienie |
Przewód od gruszki(zawór ciśnieniowy regulator ) powinien iść do turbiny jeśli takie wyjście ma( ciekawe jaka turbina jest) lub do kolektora ssącego lukpap6 napisał/a: | sadze ze pownienem podlaczyc ta vacumpompe z pompa wtryskowa |
Pompa wtryskowa na samej górze ma grzybek -membrana ma przewód który ma iść do kolektora ssącego |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-01-2015, 15:45
|
|
|
To jest na pompie elektronicznej czy na linkę? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-01-2015, 11:55
|
|
|
Cytat: | To jest na pompie elektronicznej czy na linkę? |
Czy w 99r były w sportach pompy elektroniczne ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-01-2015, 15:43
|
|
|
Nie było, ale pisze on o elektrozaworach sterujących pompa a te są tylko w elektronicznych.
Aby wiedzieć o co mu chodzi najlepiej jest zapytać na początku o podstawowe rzeczy. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-01-2015, 15:10
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | ale pisze on o elektrozaworach sterujących pompa |
lukpap6 napisał/a: | tulko 1 zawor podcisnieniowy napedza go nowa vacumpompa |
Zapewne chodzi o gruszkę regulator ciśnienia turbiny czysto mechaniczny jest |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|