Nowy zakup, nowe problemy || Carisma 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-01-2015, 11:23
|
|
|
Jeśli miał byś padnięty któryś wtrysk, to silnik by na tym cylindrze nie pracował dlatego napisałem abyś sprawdził błędy tylko po jeździe na benzynie i abyś sprawdził czy pojawia się błąd wtryskiwaczy. Jeśli ten błąd nie pojawi się na benzynie to możliwe, że wtryski wystarczy tylko przemyć jakimś specyfikiem do tego przeznaczonym. Sprawdź to co Ci sugeruje MichciuGT, bo w tych silnikach to dość częsty problem. |
|
|
|
 |
auffil
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 9 Skąd: Jelenia Góra
|
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 11-01-2015, 13:00
|
|
|
jak masz możliwość to sprawdź jakie masz napięcie przy 2000rpm
na początek chyba najlepiej wymienić filtr paliwa który jest za lewym nadkolem
i jak byś miał możliwość to sprawdzić ciśnienie manometrem zgodnie z tym co jest w service manualu tak jak napisał robertdg |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
auffil
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 9 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 14-01-2015, 22:40
|
|
|
Przepraszam, za zwłokę oraz brak oznak życia. Miałem nagły wyjazd służbowy w pracy i nie miałem dostępu do Cari. Jutro sprawdzę napięcia na sondzie dla poszczególnych obrotów (skokami 1,5k 2k 2,5k 3k) i podam dokładne wyniki. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 15-01-2015, 17:58
|
|
|
sprawdz jeszcze dolot za przepływomierzem pod kątem nieszczelności jest tam do "trąby słonia" wetknięte takie małe kolanko plastikowe i dalej od tego kolanka idzie przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej to kolanko lubi sie wysunać albo pęknąc i wtedy własnie takie są objawy musisz po kolei eliminować wszystkie wymrugane błędy, ale GDI+LPG=Problemy |
|
|
|
 |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2015, 21:15
|
|
|
Przy wymianie filtra paliwa to życzę powodzenia i dużo cierpliwości jeśli będziesz robił to sam ja trochę się z tym męczyłem MichciuGT powinien wiedzieć |
|
|
|
 |
|