Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wybór rozrządu
Autor Wiadomość
czapelka 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 139
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-02-2015, 15:36   

MarcinZ napisał/a:
dzis w inter carsie polecili mi pasek Contitech i rolka Snr ,ale w pudelku jest pakowane podobno Ntn ,a czy trzeba by wymieniac od razu uszczelniacze walu i wałka ?
Warto co myslicie ,a po znizkach z numeru naszego wyszlo :
pasek contitech : 41zł
rolka Snr (Ntn) :87 zł
walek Corteco : 15 zł
wał przod od rozrzadu Corteco : 26 zł

I czy samemu kupic rozrzad i dac do mechanika na wymiane ,czy lepiej zostawic auto i nich sam kupi graty i zrobi ?

Czy samemu sprobowac ,mozna cos zle ustawic zrobic ?

Dodam ze to CJ1A jest .


SNR czy tam NTN to chiniol, za żadne skarby bym tego nie zamontował. Niech się postarają o coś lepszego, a nie wciskają g... :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-02-2015, 18:11   

czapelka napisał/a:
SNR czy tam NTN to chiniol, za żadne skarby bym tego nie zamontował. Niech się postarają o coś lepszego, a nie wciskają g... :)
SNR ma korzenie ze szwajcarii a NTN z kraju kwitnącej wiśni, coś sobie firmy pomyliłeś
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 02-02-2015, 19:23   

W tym roku stuknie 5 lat jak mam colta , od razu po kupnie był wymieniany
rozrząd - pasek continental , napinacz Gmb .
Przejechałem 27k km , niedawno zdejmowałem osłonę paska górną - pasek jak nowy ,
nie wiem jak napinacz , kiedy powinienem wymienić ?
_________________

 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2015, 19:41   

Ja bym nie czekał i już wymienił. 5 lat minęło, a to jest jedno z kryteriów jakby nie patrzyć i jakby ten pasek nie wyglądał. Tym bardziej, że cena wszystkiego jest relatywnie niska, jak się zestawi ją z ewentualnymi kosztami strzału paska.
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 04-02-2015, 20:37   

NTN były prawdopodobnie na pierwszy montaż kładzione i jest to na pewno japońska firma dobrej jakości, a nie żaden chinol. Ostatnio zmieniałem rozrząd w subarce szwagra i napinacz NTN był zapakowany w pudełko z Rouvilla, tak samo pozostałe rolki od paska, pudełko Rouville, a w środku NTN albo NSK. Słyszałem gdzieś że Rouville nie robi rolek do japońców tylko kupuje dobre i pakuje w swoje pudełka. A w pudełkach Corteco najczęściej japońskie NOK-i.
_________________
Toyota odeszła :-( :-(
Jest Imprezka :-D
Galant zgnił :-(
Przygarnąłem BMW :-D
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 05-02-2015, 07:54   

kaczka81s napisał/a:
NTN były prawdopodobnie na pierwszy montaż kładzione
bywały
kaczka81s napisał/a:
w pudełkach Corteco najczęściej japońskie NOK-i
nie wiem kto je robi obecnie, ale jakość padła na ryj
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-02-2015, 09:56   

krzysieg napisał/a:
W 1.3 rozrząd jest po lewej stronie silnika a pompa po prawej ,więc nie może być napędzana
paskiem rozrządu przynajmniej bezpośrednio ...
Jak mechanik mi wymieniał rozrząd to powiedział że "w razie co" można wymienić pompę
bez ingerowania w rozrząd .
pompa wody i rozrząd są po LEWEJ stronie silnika patrząc od przodu auta. ale prawdą jest że nie jest napędzana paskiem rozrządu i można ją wymienić nie ingerując w rozrząd.
 
 
MarcinZ 
Mitsumaniak
MarcinZ


Auto: colt 1.3 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: ze wsi
Wysłany: 05-02-2015, 11:11   

ludinho1 napisał/a:
ale prawdą jest że nie jest napędzana paskiem rozrządu i można ją wymienić nie ingerując w rozrząd.
Zdejmujac pasek i odkrecajac ja od bloku .
 
 
ludinho1 
Forumowicz
ludinho1

Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 253
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-02-2015, 11:17   

widzę że nie rozumiesz znaczenia słowa "ingerować" . żeby wymienić pompę wody nie trzeba zdejmować paska rozrządu .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.