 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiana rozrządu, Co wymienić przy okazji!? |
Autor |
Wiadomość |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 12-02-2015, 21:21
|
|
|
nagar w dolocie w tym silniku to norma dzięki zaprojektowaniu go w taki sposób (dużo używa EGRu), jeżeli silnik był w złym stanie to katalizator i tak by padł
sprawdź czy masz dobrze ustawiony TPS - mogło się coś zmienić po czyszczeniu dolotu
http://forum.mitsumaniaki...70e5f1690e3b8f2
napięcie na TPS można też sprawdzić za pomocą Evoscana i interfejsu vag kkl
[ Dodano: 12-02-2015, 21:23 ]
no i tak jak kiedyś pisałem, wymrugaj błędy przez zwarcie 1 z 4 pinem w gnieździe diagnostycznym |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-02-2015, 21:34
|
|
|
Odpaliłem go jak spadła temperatura i chodzi równo, może to ten czujnik? Przy przekręceniu stacyjki na zapłon to słychać cykanie cyk-cyk-cyk-cyk:) Ale jak jest ciepły:) |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 12-02-2015, 22:36
|
|
|
przyczyn może być dużooo, na początek sprawdź błędy |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-02-2015, 16:22
|
|
|
A jakim programem polecasz sprawdzić błędy? Myślałem serwisie Mitsubishi by mi wywnioskowali co jest nie tak:)? |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 313 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 13-02-2015, 16:28
|
|
|
Kamacz napisał/a: | Odpaliłem go jak spadła temperatura i chodzi równo, może to ten czujnik? Przy przekręceniu stacyjki na zapłon to słychać cykanie cyk-cyk-cyk-cyk:) Ale jak jest ciepły:) | To cyk cyk jest normalne bo silnik krokowy ustawia przepustnicę prawie zawsze po przekręceniu kluczyka bez względu na temperaturę.
[ Dodano: 13-02-2015, 16:31 ]
Kamacz, Temat diagnozowania http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|
|