Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.4 MIVEC] Szarpie na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
kubutek102
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2,4 mivec 4g69
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-02-2015, 11:10 [I 2.4 MIVEC] Szarpie na zimnym silniku
|
|
|
Witam~
Mam o! 2,4 Mivec w automacie i od jakiegoś czasu zaczął szarpać na zimnym silniku na driv'ie (tylko). Jak się rozgrzeje objaw znika. Nie traci mocy podczas jazdy tylko na hamulcu potrafi zgasnąć. Wymieniłem świece i cewki , czasem wyrzuca CE losowe wypadanie zapłonu. Czy ma ktoś jakiś pomysł ? |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 23-02-2015, 16:18
|
|
|
A obroty ma stabilne czy skacze na obrotach przed zgaśnięciem? |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
kubutek102
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2,4 mivec 4g69
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-02-2015, 17:50
|
|
|
Pisząc że szarpie miałem na myśli pływające obroty od ~400 do ~800 a czasem do 0 i gaśnie |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 23-02-2015, 20:04
|
|
|
Nie wiem jak to jest w automatach, ale podobne objawy może powodować brudna przepustnica. Ja bym zaczął od dmuchnięcia sprzężonym powietrzem w otwartą przepustnicę, ewentualnie od jej demontażu i wyczyszczenia. Chociaż dziwne, że to tylko na zimnym silniku się dzieje... |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
kubutek102
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2,4 mivec 4g69
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2015, 07:44
|
|
|
No właśnie, Chciałbym uniknąć wizyty w warsztacie i naprawy na zasadzie "metodą prób i błędów wymieniamy wszystko" |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2015, 13:34
|
|
|
kubutek102 napisał/a: | czasem wyrzuca CE losowe wypadanie zapłonu. |
Tylko?
Zawory regulowane? gaz jest? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kubutek102
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2,4 mivec 4g69
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2015, 15:36
|
|
|
Tylko dopóki się nie rozgrzeje, zaworów nie ruszałem ( myślałem że są na kompensatorach ), gaz jest ale załącza się dopiero po rozgrzaniu silnika. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2015, 15:54
|
|
|
kubutek102 napisał/a: | zaworów nie ruszałem | Zawory powinny być regulowane (przy LPG) co 30-45 tys km...
Dawno masz ten gaz? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kubutek102
Nowy Forumowicz
Auto: outlander I 2,4 mivec 4g69
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2015, 19:30
|
|
|
od jakichś 20 tyś |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2015, 10:46
|
|
|
Przebieg samochodu?
Zresztą nieważne - obstawiam zawory do regulacji i sprawdzenie MUTem pod kątem błędów. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
marcin123
Forumowicz
Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 73 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: 25-02-2015, 17:46
|
|
|
stawiam na silniczek krokowy. wyciągnąć wyczyścić tylko delikatnie bo nowy mało że drogi to ciężko dostępny |
|
|
|
 |
|