Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] wygluszenie colta CAO
Autor Wiadomość
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 22-03-2007, 22:20   

panowie
colciakiem CAO nie miałem okazji jeździć wić nie wiem jak to u was wygląda ale w C52 jest ciszej niż w golfie a przynajmniej nie słychać tyle stuków z karoserii. Tak mi się przynajmniej wydaje. Tak czy tak mamy co wyciszać!!!! Macie może jakiś sprawdzony pomysł na wyciszenie nadkoli??? Rozglądałem się za dodatkowymi osłonami ale chyba nikt nie produkuje a orginały nie spełniają swojej roli ( słychać każdy kamyk )
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-03-2007, 00:10   

u mnie sluchac jedynie "powietrze" i szum z opon, ze srodka nie ma zadnego stukania, tym bardziej nic nie trzeszczy w srodku. tylko jednak przy wyzszych predkosciach troche szumi ;/
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2007, 09:49   

leon79, jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie - niestety to stara konstrukcja i w wiekszosci ma juz zmieniony uklad wydechowy, ktorego zamienniki z reguly sa duzo glosniejsze od MGP

a CAx jest jeszcze cichszy od C5x
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2007, 10:05   

Krzyzak napisał/a:
jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie - niestety to stara konstrukcja i w wiekszosci ma juz zmieniony uklad wydechowy, ktorego zamienniki z reguly sa duzo glosniejsze od MGP

a CAx jest jeszcze cichszy od C5x
:shock: Jestem w szoku.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-03-2007, 13:35   

Krzyzak napisał/a:
jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie


Eeee tam.
Rozbierałem z kumplem Golfa II 1,6 - ma dużo bardziej zaawansowane wyciszenie niż C50. Są np maty fabryczne na zewn połaciach drzwi - nie na całości ale 3/4 powierzchni. Pod wykładziną podłogową mata 2x grubsza niż w Colcie.
C50 nie ma nawet wyciszonych nadkoli z tyłu - słychać szum wody w czasie deszczu, kamyki itp.
Problem w tym, że większość golfów była rozkręcana i skręcana, zmieniane wydechy, silniki, twarde zawieszenia itp.
Ale jechałem kiedyś wujka MKII 1,6 i naprawdę było cicho.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2007, 14:49   

ale ja sobie nie zmyslam - C5x dostal taka nagrode (za najlepiej wyciszone auto w swojej klasie)
zauwazcie, ze wiekszosc aut ma podwojna sciane grodziowa, zeby bylo porownywalnie cicho - Mitsubishi ma jedna
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2007, 17:02   

Krzyzak napisał/a:
zauwazcie, ze wiekszosc aut ma podwojna sciane grodziowa, zeby bylo porownywalnie cicho - Mitsubishi ma jedna
W takim razie szacunek dla tak wyciszonego auta z pojedyńczą ścianą grodziową. Może jestem trochę przewrażliwiony :wink:
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 21-04-2010, 13:29   

Odgrzebę temat, ale chyba to mniejsze zło niż zakładanie nowego ;)

Odnośnie tego wyciszania drzwi. Jak obłożyć matami wnętrze? Bo przykleić na zew. drzwi to nie problem, ale żeby dostać się do środka to co...demontaż całkowity? Chodzi mi o to co zrobił np. kolega Kleju.
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 21-04-2010, 21:46   

Majstrujesz w otworach technologicznych. Połacie drzwi są połączone zgrzewami i spawami ze sobą.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 22-04-2010, 08:26   

A da się w ten sposób, tj przez te otwory, wyłożyć matami całe wnętrze drzwi czy tylko te widzialne fragmenty? I czy to na pewno wystarcza jeżeli np. w pewnych miejscach nie sięgnę żeby przykleić matę?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 22-04-2010, 08:37   

Havoc, da się. Mimo wszystko te otwory są dość spore a i odległość między połaciami blachy jest taka, że można sprawnie manewrować wszystkim co tam siedzi. Jedyne co to małe utrudnienia może sprawiać belka w drzwiach ale to tylko przy środku.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.