[Cari 1.8 GDI] samochód dławi się od 2 do 3tys obrotów |
Autor |
Wiadomość |
hawker
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 00 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 16 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 02-03-2015, 20:41
|
|
|
slawko94 napisał/a: | Mechanik podłączył go pod komputer i wywalało mu jeden błąd ciśnienia na listwie paliwowej czy jakoś tak. Dlatego wyjmował pompę WC wyczyscil w raz z regulatorem i był spokój na 2 tygodnie |
Aja powtarzam raz jeszcze... czujnik położenia przepustnicy... odłącz, przeczyść styk, podłącz z powrotem! JA miałem idealnie ten sam problem i też wyskoczył błąd wtrysków!!! |
|
|
|
 |
slawko94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 18 Skąd: nie ważne
|
Wysłany: 03-03-2015, 19:15
|
|
|
Sprawdzilem dzisiaj czujnik położenia przepustnicy wyczyscilem styki i ustawilem tak jak powinno być i dalej to samo |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2015, 23:40
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Powtórzę - pompa WC do diagnostyki.
Evoscan albo MUT innej drogi nie ma. |
masz problem ze zrozumieniem czytanego tekstu? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
slawko94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi carisma II 2003 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2015 Posty: 18 Skąd: nie ważne
|
Wysłany: 04-03-2015, 02:01
|
|
|
Podpialem się pod czujnik ciśnienia paliwa i gdy go odpale na zimnym kiedy jest na ssaniu to przez cały czas ciśnienie się utrzymuje w normie.
Gdy odpale go po 10-20 min zaczyna szarpać i przełącza się w tryb awaryjny to ciśnienie jest bardzo niskie |
|
|
|
 |
|