 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
GDi - LPG ciekły wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-03-2015, 22:30
|
|
|
Albo zrobić podgrzewanie reduktora lpg i jeździć tylko na log olewając wtrysk bezpośredni pb.
Poszedłbym w v6 albo co innego wartego zagazować
[ Dodano: 05-03-2015, 22:31 ]
Niby każdy chwali GDI ale boli jak zamiast płacić 1.69 za LPG daje sie 4.55 za PB |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cojac
Nowy Forumowicz cojac
Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 13 Skąd: Damasławek
|
Wysłany: 07-03-2015, 23:03
|
|
|
Bartek. LPG pod ciśnieniem 3 bar zmienia postać??? W butli jest ciśnienie około 6 bar, więc? Przepompowywałem gaz w stanie ciekłym zwykłą pompą przeponową i jakoś nic nie wybuchło. Napisałem przecież, że własności fizyczne ciekłego LPG i benzyny są bardzo zbliżone. Pytanie raczej dotyczy tego co się stanie z ciekłym LPG sprężonym do ok. 50 barów. |
_________________ "...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego
 |
|
|
|
 |
|
|