| 
		[CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 rydzu25  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 06-09-2009, 10:39   [CK1A 1.3] Gaśnie gdy zimny silnik
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                  
 
Witam wszystkich.
 
Mam problem z Lancerkiem z 97 r. z silnikiem 1,3 gdy jest zimny to mi gaśnie i trudno wchodzi na obroty wszystko mija jak się rozgrzeje silnik.
 
Sprawdzałem już silniczek krokowy wydaje się że juz jest wszystko wporządku ale mogie się mylić    
 
Wychodzi na to że chyba padło ssanie ale nie wiem gdzie i do czego się zabrać a zbliża się zimna pora więc będe się wkurzał jeszcze bardziej    
 
Proszę Was o jakieś propozycje i pomoc
 
Pozdrawiam | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez mkm 04-10-2009, 10:26, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pierafal  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: GALANT EA V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-09-2009, 21:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mozesz w ciemno jechac do mechanika ktory wyregyluje ci luzy zaworowe i bedzie cacy.
 
 
Tylko pamietaj aby je regulowac na cieplym silniku.
 
 
Standard value (hot engine): 
 
intake valve: 0.20 mm 
 
exhaust valve: 0.25 mm
 
 
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15 | 
             
						
				_________________ pozdrawiam, Rafał
 
__________________________________
 
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rydzu25  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Outlander II 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 26-09-2009, 07:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzieki kolego za link bardzo mi pomógł. Wczoraj nastąpiła regulacja luzów zaworów a dziś autko chodzi jak nowe    
 
POZDRAWIAM | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jurek600  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 6 Skąd: Zgorzelec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2015, 01:44   [CK0] Bardzo niskie wolne obroty. Robiłem już wszystko
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam. 
 
Dalej mam problem z moim autkiem mianowicie na zimnym silniku autko ma bardzo niskie obroty i potrafi zgasnąć (po takim samoistnym zgasnięciu nie da się go odpalić bez wcisniecia pedału gazu i po odpaleniu możn a puscic i jakoś tam trzyma te bardzo niskie obroty).
 
Jeśli przejade około kilometra wtedy auto z czasem ma coraz wyższe obroty i gdy silnik ma optymalną temperature to autko pracuje idealnie lecz wtedy Mitsu przełącza się na LPG i od nowa ten sam problem tylko na gazie. Znowu trzeba troche pojezdzic na gazie mimo ,że silnik jest ciepły i wtedy już na PB i LPG jest okej.
 
 
Co do tej pory zrobiłem/wymieniłem:
 
 
-swiece
 
-kable
 
-czyszczenie przepustnicy z polerowaniem
 
-pompa paliwa
 
-reset kompa
 
 
i żadna z tych czynnosci nie pomogła. Nie wiem już co moge jeszcze sprawdzić. Auto zachowuje się jak by nie miało wogóle ssania. Dodam ,że spalanie,moc itd.. wszystko jest w normie. Błędów nie ma.
 
 
Dzisiaj poraz kolejny rozebrałem całą przepustnice,wyciągnąłem i przeczyscilem też silniczek krokowy,zaslepiłem EGR i zabrałem się do składania. Przykręciłem silniczek krokowy,TPS,wężyki wszystko poskladałem i poprawy nie widzę. Gdy wyciągnięty silniczek krokowy po wyczyszczeniu podłączyłęm do wtyczki i przekreciłem na zapłon było słyszalne takie cykanie krokowca ,ale tylko wtedy ,a jak już wszystko poskładałem to nic tam nie cyka tzn jest tylko jedno cyknięcie.  Ustawiłem sobie obroty srubką w przepustnicy na troche wyższe ,ale nie wiem jak auto będzie się zachowywało na zimnym silniku bo aktualnie jest ciepły. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2015, 08:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Trzeba sprawdzić parametry silniczka krokowego oraz jego sterowanie z ECU | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jurek600  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 6 Skąd: Zgorzelec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-03-2015, 16:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podkręciłem troszke obroty i ustawiłęm prawidłowo zapłon i jest dużo lepiej auto już nie gasnie ,ale itak ma troche falujące obroty. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pierafal  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: GALANT EA V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-03-2015, 20:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Kolego nie widze regulacji luzow zaworowych na twojej liscie    Jesli nie masz wiecej pomyslow co moze byc nie tak z twoim miskiem, to ja sprobowal bym z regulacja zaworow. Szczegoly na poczatku tego watku. | 
             
						
				_________________ pozdrawiam, Rafał
 
__________________________________
 
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |