[3.2 DID] BRAK NAPĘDU 4X4 |
Autor |
Wiadomość |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 27-11-2013, 00:55
|
|
|
Więc sprawa się wyjaśniła, jeden z 5 czujników, jedyny mankament to że dojście trudne i należało skrzynie opuścić.
A swoją drogą zastanawiam się czy zalanie tego czujnika preparatem kontakt by go nie uzdrowiło bo to trywialny styk do masy. I za co tyle kasy??!! |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
Geronimo
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 18 Skąd: Rędziny /k Częstochowy
|
Wysłany: 14-03-2015, 12:34
|
|
|
Witam.
Orientujecie się czy przedni most w 3,5 gdi jest taki sam jak w 3,2 did ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-03-2015, 14:29
|
|
|
Kształtem taki sam ale przełożenie inne. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 15-03-2015, 11:24
|
|
|
Cytat: | I za co tyle kasy??!! |
Cena oryginału poza ASO nie przekracza 200 zł za szt. Fakt i tak drogo ...
Taniej kupić kompletny reduktor na popularnym serwisie aukcyjnym i przełożyć czujnik. Czujniki mimo kolorowych wtyczek są zamienne. A sam kolorowy plastik wtyczki można przełożyć.
Do wymiany odkręcamy belkę pod skrzynią i opuszczamy ją kilkanaście cm. Już nie pamiętam czy trzeba odkręcać wały czy nie |
|
|
|
 |
Geronimo
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 18 Skąd: Rędziny /k Częstochowy
|
Wysłany: 29-03-2015, 12:46
|
|
|
Witam
Wczoraj pojawił się kolejny problem z przednim napędem mojej III. Po włączeniu na 4 przez jakiś czas napę przodu działa a potem się rozłącza. Czy przyczyna mogą być te mityczne elektrozawory? ( siłownik wymieniłem, silniczek słychać)
i jeszcze jedno pytanie dotyczące zjeżdżania z długich ostrych wzniesień na reduktorze (skrzynia automatyczna) samochód nie hamuje silnikiem tak jak miało to miejsce w pajero II SS czy przyczyną tego stanu może być brak przedniego napędu ? |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 29-03-2015, 23:13
|
|
|
Ale rozłącza i co ? Skąd wiesz, że się rozłącza ? Przechodzi skrzynia rozdzielcza w tryb awaryjny (miga kontrolka dyfra centralnego) ? |
|
|
|
 |
Geronimo
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 18 Skąd: Rędziny /k Częstochowy
|
Wysłany: 30-03-2015, 15:43
|
|
|
Kontrolka środkowa nie miga. Zaczynają migać kontroli przednich kół a napęd nie działa na pewno bo wczoraj paskudnie się zakopałem w piachu samochód zawisł na podwoziu i było widać co działa a co nie. |
|
|
|
 |
techsm
Forumowicz
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2014 Posty: 115 Skąd: Łodź
|
Wysłany: 30-03-2015, 17:29
|
|
|
To sugeruje, że odpina się przód w przednim dyfrze.
Testowo możesz odpiąć podciśnienie od siłownika. Pozycją normalną jest załączony. Zaślepiając wejście w siłowniku i wężyk podciśnienia, żeby nie zassał syfu.
Winne mogą być rzeczywiście zaworki. Nieszczelne. Wyjął bym je i przeczyścił jakimś cleanerem w sprayu. |
|
|
|
 |
|