| 
		[CK1A 1.3] Auto ma wysokie obroty na biegu jałowym | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 jurek600  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer VI 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 6 Skąd: Zgorzelec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-03-2015, 16:42   [CK1A 1.3] Auto ma wysokie obroty na biegu jałowym
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Moj lancerek miał niskie oborty i na wolnych potrafił zgasnąć. Wyczyscilem przepustnice i teraz ma tak wysokie obroty ,że przy maksymalnym skręceniu srubki w przepustnicy są itak zbyt wysokie około 2000rpm. Nie wiem co mam zrobić bo przy takich obrotach w miescie to zaraz zajade maszyne. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-03-2015, 21:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Błedne sterowanie silniczkiem krokowym, albo coś sie popsuło w trakcie procesu czyszczenia, albo zbieg okoliczności | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mjsystem  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: ... 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ... 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-03-2015, 08:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Takie coś przeczytałem, ale nie pasuje mi rodzaj usterki do objawów
 
 	  | stani78 napisał/a: | 	 		  | Witam. Winnym za kłopoty z wysokimi obrotami był dwupinowy czujnik temperatury silnika .Po jego wymianie wszystko wruciło do normy. Pozdrawiam. | 	      
 
A nie pobiera czasem Ci przepustnica lewego powietrza po montażu? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ludinho1  		  
		 
         Forumowicz ludinho1
  
                  Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-04-2015, 16:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pewnie było dużo syfu a teraz jest czysto .    więcej powietrza=więcej obrotów jałowych.     .    regulacja obrotów na 750  ze zmasowanym złączem i będzie dobrze    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |