Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
Zakup Outlandera I |
Autor |
Wiadomość |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
Wysłany: 16-01-2014, 09:07
|
|
|
A było może coś takiego do Outka jak siatka grodziowa pomiędzy bagażnikiem a tylnymi siedzeniami? Nie widziałem za bardzo mocowań w dachu jakie są np. w kombiakach.
Nie ukrywam że przy podróżowaniu z psem bardzo przydatna rzecz. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 17-01-2014, 15:10
|
|
|
Tak jest coś takiego. Ja u siebie mam kratkę grodziową montowaną w zaczep rolety na dole. |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
Wysłany: 17-01-2014, 21:39
|
|
|
A jak to się u góry trzyma?
To jest oryginał?
Gdzie tego szukać i w jakiej cenie?
Jak masz jakieś fotki tego to wrzuć.
Pozdrawiam.
Bart. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
|
|
|
 |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
Wysłany: 04-02-2014, 11:21
|
|
|
Ciekawa sprawa.
Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie?
Ciekaw jestem jak te uchwyty są mocowane do konstrukcji dachu auta.
Jak byś się tego pozbywał daj znać.
Co prawda myślałem o jakiejś siatce raczej tak jak mam w Primerze ale i tak nie ma gdzie tego zahaczyć u góry. |
|
|
|
 |
Haiku
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 + Lancer Intense 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 184 Skąd: Łask
|
Wysłany: 05-02-2014, 12:26
|
|
|
qlka2 napisał/a: | Podejrzewam że te uchwyty w suficie są dorabiane u nas a nie fabrycznie? |
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie bo kratka była już zamontowana jak go kupowałem. Na 99% kratkę montował ASO Mitsubishi w niemczech. Najlepiej byłoby jakbyś Ty wrzucił fotkę czy u Ciebie w tym miejscu nie ma np. zaślepki.
ps. jeśli chcesz kupić to daj info na priv |
_________________ Lancer CS0 4G63
ASX 1.6 |
|
|
|
 |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
Wysłany: 05-02-2014, 20:12
|
|
|
Nie ma nic. Musiałbym sprawdzić pod plastikami czy są jakieś miejsca montażowe bo nie wiem czego by się to miało trzymać. |
|
|
|
 |
krzychu-84
Nowy Forumowicz krzychu174
Auto: Mitsubishi Outlander 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: Chorzele
|
Wysłany: 26-02-2014, 21:00 kupno outlandera
|
|
|
witam wszystkich.
mam zamiar kupić outlandera 2.4 benzyna 2005r i chciałbym założyć do niego gaz czy jest to możliwe, jak chodzi na gazie, czy są jakieś problemy, na co muszę zwrócić uwagę?
bo słyszałem ze te silniki nie lubią gazu??? |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-03-2015, 12:25
|
|
|
Dołączam się do pytania, które już wcześniej padło, ale pozostało bez odpowiedzi - są dwie wersje 2.4 MPI i 2.4MIVEC.
Czy te wersje silnikowe występowały jednocześnie? W jakich rocznikach można znaleźć 2.4MPI?
O ile dobrze rozumiem MPI nadaje się do gazu a MIVEC nie. |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-03-2015, 20:05
|
|
|
miałem miveca z gazem i nie było żadnych problemów, tylko porządna instalacja i kontrola luzów zaworowych |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 07-03-2015, 21:36
|
|
|
bulius napisał/a: | a jeżeli chodzi o mojego to gazu pije mi ok 14l lpg |
Mój O1T pali 12,5 - 15 LPG a benzyny palił 10,5 - 13 czyli średnio mniej niż Twój bulius a jestem kierowcą dynamicznie poruszającym się.
bulius napisał/a: | Jeep Grand Cherokee (WJ) 4,0 spali podobnie co Misiek 2,0 T |
3 moich klientów ma takie nabytki bo nie liczą specjalnie spalania i w trasie na autostradzie spalanie jest identyczne ale w mieście i na podjazdach 10-15 km to jest duuuża różnica na korzyść Miśka
Także ja polecam TURBO |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
argun
Forumowicz
Auto: Galant Kombi 2.0 benzyna 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 42 Skąd: Piekła
|
Wysłany: 05-04-2015, 12:44
|
|
|
Witam
Podbijam temat podobnie jak zakladajacy watek zamierzam przesiasc sie z Gala na OI.
Pytanie czy w Outlanderze sa jak w Galu problemy z blacha ? Który silnik jest najmniej awaryjny na pewno zaloze lub kupie z LPG zalezy mi tez aby byl w miare ekonomiczny.
Na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie w tym modelu?.Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem.
Prawda jest to co pisza na autocentrum ze podstawowa jednostka ma tylko przedni naped?
Pzdr. |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-04-2015, 13:09
|
|
|
podstawowa jednostka występuje z 2wd i 4wd, jest najbardziej ekonomiczna. Kazda inna wersja ma 4wd
wersja z turbo to podobny silnik pali nie co wiecej choc niektórym pali nie wiele wiecej niz wersja bez turbo.
mi w mieście łodzi w korkach i przy wykożystaniu możliwości jakie daje ta jednostka spalanie wacha się od 13,5-18l 100km(według wskazań kompa)
silnik ten z turbo jak i bez nie ma mechnicznie ustawianych zaworów więc spokojnie można zakładać gaz.
w wersji z silnikiem 2,4 nie jest juz tak wesoło, ale są użytkownicy co mają gaz.
Rdza... hmm warto ocenić podwozie szczególnie przy elementach mocowania wahaczy. |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-04-2015, 20:01
|
|
|
"Ineteresuje mnie tylo wersja4x4 kupowanie SUV bez napedu na 4 mija sie z celem. "
To zależy kolego. Jeśli nie zjeżdżasz z dróg utwardzanych to nie zauważysz różnicy. A jeśli jeździsz dużo, to te 3,4 litry lpg, które oszczędzisz na setkę dają rocznie znaczną kwotę. Poza tym odpada eksploatacja tylnego mostu. Wersja 2.0 2WD jest zdecydowanie najtańsza w eksploatacji. U mnie przy 35 tys. rocznie wyłącznie po asfalcie to było najlepsze rozwiązanie. |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 06-04-2015, 00:30
|
|
|
ja mam 2,4 z lpg i jestem zadowolony. odczyt spalania z kompa jest nieco niższy niż rzeczywisty bo ok 1-2l więcej. ogólnie robię niewielkie przebiegi i spalanie mam ok 13-15l gazu w trasie jak jechałem 350km to spalanie wyszło 10-11. |
|
|
|
 |
|