Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] uwagi odnośnie wysokiego spalania
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 28-08-2012, 12:02   

papadelta napisał/a:
ale co za czarny przedmiot skrzyneczka znajduje się za lewym przednim kołem, którego "fajka" wystaje przy akumulatorze?Pomocy


A idzie to do puchy filtra powietrza :?: Pewnie tak - więc już znasz odpowiedź :)
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
papadelta 
Nowy Forumowicz

Auto: colt cja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 2
Skąd: 44 wyspy
  Wysłany: 28-08-2012, 13:18   

Serdeczne dzięki, skrzyneczka pospawana cudak jeździ :biggrin:
 
 
Obywatel 
Forumowicz


Auto: RAV4 III Corsa E
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 232
Skąd: Słupsk
Wysłany: 28-08-2012, 14:29   

Mam bliźniaczy motor w Lancerze - CK1A i powiem, że dla optymalnego spalania bardzo ważna jest technika jazdy. Na początku też zmagałem się z wysokim spalaniem, ale udało mi się je unormować - na trasie zszedłem do 5,7 l/100km.

Temu silnikowi nie służy ani nadmierne pałowanie, ani jazda 'na dziadka'. Należy rozpędzać się w miarę dynamicznie, zmieniając biegi w przedziale 2500 - 3000 obr. Przy 50 - 60 km/h (w zależności od obciążenia i ukształtowania terenu) można już wrzucić czwórkę a przy 70 - 80 km/h piątkę. Ważne jest też przewidywanie sytuacji drogowych i hamowanie silnikiem.

Krótko mówiąc - nie pałujemy auta na niskim biegu i wysokich obrotach ani nie dławimy na wysokim biegu i niskich obrotach. 1.3 12V wyjątkowo źle te rzeczy znosi. Choć czasami dla higieny trzeba mu trochę depnąć :wink: Ale wtedy wskazówka paliwa opada w oczach.
_________________
Był Lancer 1.3 '98 CK1A
 
 
michal84 
Forumowicz

Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 102
Skąd: Kraków
  Wysłany: 27-04-2015, 13:39   

Cóż, czytam wątek, ja jeżdżąc Coltem 1.3 jak emeryt zgodnie ze wskazówkami uzyskuję na trasie 5,5 litra jak szybciej to 6,5 litra. Jeśli chodzi o miasto takie jak Warszawa to w dużych korkach wyniki 8 litrów nie jest chyba zły :badgrin: O oszczędności w ogóle tutaj mówić nie można.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.