Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
coś kradnie prąd.
Autor Wiadomość
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 26-04-2015, 15:17   coś kradnie prąd.

Potrzebuję szybkiej pomocy Panowie. Postaram sie szybko opowiedzieć o co kaman.
Wchodząc do auta usłyszałem ciągle przerzucającą plyty zmieniarką i zresetowany zegarek. Pamięć radia natomiast byla ok. Odpalam auto i jest problem. Oznaki jak by rozladowanego aku. Słabo kręci, kontroli przygasają. Ale po chwili udaję się odpali i jadę do pracy. Pod zakladem odlaczylem zmieniarke. Po pracy wchodze do auta próbuje odpalic i to samo, ledwo co dał radę. Pod domem sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki czy światło gdzieś sie nie pali, czy klema nie poluzowana, masy i wszystko wizualnie wyglada ok. Zostawiłem na noc odpiętą klemę aby sprawdzić czy to nie wina akumulatora. Podpinam i odpalił bez problemu. Nie mam już pomysłów. Chwilowo nie dysponuję nawet miernikiem, siedzę w holandii. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, chętnie przeczytam. Jest to naprawdę uciążliwe. Z góry dzięki za pomoc.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-04-2015, 15:54   

Jak bedziesz dysponowal miernikiem to odepnij kleme minusowa od akumulatora i w szereg wepnij amperomierz, sprawdzic jak misz pobór prądu, czasami podczas pomiaru trzeba odczekac w okolicy minuty aby ustabilizowac pomiar. Jezeli będziesz miał spory pobór pradu trzeba będzie krok po kroku rozpinając najlepiej poprzez demontaz bezpieczników obwody i sprawdzac kiedy pobór pradu dyrastycznie spadnie- wtedy wyjety bezpiecznik wskaze obwód lewego poboru pradu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 27-04-2015, 15:46   

Kurcze nie mam tego miernika. Dzisiaj słuchałem rozrusznika jak odpala i faktycznie jest dziwny dźwięk. Dodam że w lutym wymieniali szczotki, mogli coś źle zrobić ? Ciężko jest się dostać do rozrusznika? Wersja msx. Problem z odpaleniem jest tylko za pierwszym razem, po zgaszeniu i drugim odpaleniu nie ma problemu.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-04-2015, 18:14   

Miernik można kupić w technicznych marketach tak jak u nas. Kiedy będziesz miał problem z odpalaniem spróbuj zrobić dodatkowe masy przewodami rozruchowymi. jeden podepnij do klemy ujemnej akumulatora oraz gdzieś do silnika a drugi też do klemy ujemnej i gdzieś do karoserii bo takie objawy może też dawać słaba masa która często występuje w starszych Carismach i nie tylko.
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 15-05-2015, 18:20   

Panowie udało mi się dzisaj wziąść wolne i na spkojnie przejrzeć auto. Miernik wpiety w szereg, pobór ok 0.001-0.002 czyli wszystko ok. Mase też sprawdziłem sposobem mocowania kabli rozruchowych i też nic. Podczas krecenia słychać było dziwne dźwięki w kabinie, cykanie jak by jakiś przekaźnik. Stwierdziłem że jest to gdzieś w okolicach konsoli środkowej, od strony pasażera. Zabrałem się za demontaż, znalazłem przy okazji chyba wtyk do diagnostyki, ale nie jestem pewien i dwa przekazniki, które powodowały problem. Po przekreceniu kluczyków wyraznie wydawały dźwięk i czuć było mała wibracje w dotyku. Po podmiance wszystko wróciło do normy, zrobiłem dzisiaj ok 120 km i jest gut. Zobaczę jeszcze jutro rano po nocy jak to wygląda. Fotki ustrojstwa niżej
ustrojstwo
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.