Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Swap głowicy na 1.8
Autor Wiadomość
Sylwan 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 GLX 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 310
Skąd: WD / LBI
Wysłany: 14-04-2015, 13:17   

Jeżeli chcesz zwiększyć moc dużo bardziej to wstaw silnik V6 2,5 l z galanta. :)
_________________
Pozdrawiam
Sylwan
Była - Carisma 1.6 GLX 16V 97r - 2007-2023
Jest - Citroen C5 2,0 2003r - 2011-...
Jest - Audi Q5 2,0 TFSI 2013r - 2023-...
 
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2015, 19:50   

A silnik z Carismy 1.8 140 KM ? Ja mam 1.6 16V 99 KM jakie przeróbki trzeba by było zrobić? I jaki koszt

[ Dodano: 14-04-2015, 20:41 ]
Lub swap na 1.8 gsr od lancera XII tyle ze on ma 4x4 a jak od galanta to jaki silnik ? Bez wiekszych przerobek
 
 
mariusz9107 
Nowy Forumowicz
maniek

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Borki
Wysłany: 29-04-2015, 23:22   

tak, tylko to już dużo przeróbek niestety ..

90KM - Euro 3 // 103KM - Euro 4
103KM miała dłuższy drugi bieg (gorsze przyśpieszenie, większy V-Max o 10Km/h, większa moc maksymalna)
103KM - jedna sonda lambda więcej
90KM - "stary komputer", kody błedów dwucyfrowe, możliwość "wymrugania" błędu // 103KM - "nowy komputer", kody błedów czterocyfrowe, tylko komputer do zdiagnozowania Check Engine
90KM // 103KM - inne kolektory wydechowe, w Carismie także inny tłumik końcowy

zmiana ECU i kolektora pozwoliła by na osiągnięcie tych 103 km? (a może nawet ciut więcej bo dwójka krótsza by była )
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 30-04-2015, 02:06   

A co ma drugi bieg do mocy auta bo nie rozumiem? na hamowni mierzy się na biegu bezpośrednim poza tym ja obstaje przy tym ze albo robić coś porządnie albo wcale ten silnik nie nadaje się do tuningu za dużo trzeba było by wpompowac A przyrost mocy byłby zbyt mały jest jeszcze ponoć 1,6 mivec 178 koni nie wiem w czy m to siedzi nawet na YT jest filmik z taką carisma.
 
 
mariusz9107 
Nowy Forumowicz
maniek

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 14
Skąd: Borki
Wysłany: 30-04-2015, 08:57   

moim zdanie większa moc na mniejsze , krótsze przełożenie to szybciej do setki..

Ktoś jeszcze mógłby wypowiedzieć sie na ten temat ? abym mogł mieć jakiś punkt odniesienia ..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.