Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana wahacza przód nie odbija kierownica
Autor Wiadomość
Adam1971 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-05-2015, 19:23   Wymiana wahacza przód nie odbija kierownica

Witam
Wymieniłem wahacz i łączniki stabilizatora prawy przód. Po wymianie nie odbija mi kierownica tak jak wcześniej i ciężej chodzi. Co jest nie tak? Czy wahacz trzeba było przykręcić na opuszczonym samochodzie. Przykręcałem na podniesionym. Proszę o jakieś rady.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-05-2015, 20:37   

Wahacz należało przykręcić na opuszczonym aucie - w pozycji drogowej, problem z cięzkim powrotem kierownicy może być związany z ciasnym/cięzko pracującym nowym sworzniem w wahaczu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Adam1971 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-05-2015, 21:10   

Czyli po jakimś czasie sworzeń się wyrobi i będzie dobrze.
Mam w takim razie poluzować wahacz i dokręcić jak będzie na kołach czy można tak zostawić? Jaki ma wpływ przykręcenie jak jest podniesiony?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-05-2015, 21:18   

Zerwie (jak już się nie zerwala) tuleja ta naprzeciw sworznia wahacza, koniecznie wypadałoby to poprawić, musisz trochę pojeżdzić aby sprawdzić czy to ewidentnie wina cviasnego nowego sworznia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Adam1971 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-05-2015, 21:38   

A sam sworzeń można przykręcić na podniesionym nie mam kanału i będzie ciężko
 
 
Grzesiek GDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 5
Skąd: kluczbork
Wysłany: 07-05-2015, 22:28   

Wiam. Sam sworzen mozesz dokrecic na podniesionym aucie ale tuleje juz jak stoi na kolach. I nie czekaj az sworzen zrobi sie luzniejszy tylko podjedz ustawic zbierznosc bo szkoda opon. Pozdrawiam
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 07-05-2015, 23:41   

Jeszcze należy sprawdzić zbieżność chociażby kawałkiem żyłki bo zbieżność też może być przyczyną że kierownica nie odbija albo wręcz sama skręca pogłębiajac skręt.
 
 
Adam1971 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-05-2015, 07:05   

Dzięki za pomoc. Nie będę zakładał koła tylko podłożę coś pod tarczę i opuszczę samochód na lewarku żeby stał równo i wtedy dokręcę. Chyba będzie to samo.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-05-2015, 08:18   

Pod tarcze to troche ryzykowne, jakbyś podłożył pod wahacz najlepiej w miejscu sworznia jakąś stabilną podpore, upuścił auto i pokołysła trochę (dociskając karoserie aby spręzyna się ułożyła, np przy podniesionej masce za kielich nadkola) wtedy bedzie dobrze
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Adam1971 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 65
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-05-2015, 10:40   

Przykręciłem na opuszczonym samochodzie i byłem na ustawieniu zbieżności. Kierownica chodzi tak jak powinna. Wszystko jest już w porządku. Dziękuję za pomoc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.