Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
17-01-2016, 09:58
Gwint Home made, co o tym sądzicie?
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 28-11-2013, 23:37   

Po pierwsze nie rozmawiamy tylko o sprezynach ale takze o samych ,,gwintach'' z pewnoscia robionych na tokarkach numerycznych.

Po drugie nawet co do samych sprezyn/drukowania to jesli za kazdym razem musisz zmieniac ustatwienia maszyny cos mierzyc etc to juz jest cenny czas i spadek wydajnosci - wzrost kosztów. Trzecia sprawa wieksza masowa ilosc to takze zakup w tanszej cenie surowca, etc itp. I nie mam na mysli 100 sztuk bo tyle to chyba co zmane z jednej hali wychodzi tych coiloverów albo wiecej. itd to sa oczywiste rzeczy nie ma sensu o tym gadac.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
MattOmer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-03-2015, 00:18   .





Gwint HP Racing z Golfa III przerobiony w nieznacznym stopniu podchodzi do Colt'a :mrgreen:
z dedykacją dla bananów, którzy mówią, że się nie da :finga:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 13-03-2015, 03:10   

MattOmer, faktycznie zrobiłeś dzieło życia :roll: mogłes zaspawać amortyzatory i wyciągnąć sprężyny w końcu :
MattOmer napisał/a:
no ja potrzebuje żeby go po prostu obniżyć

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z pozdrowieniami dla bananów, a raczej banana :biggrin: jeżdżącego na "homemadach" - na lans pod remizą masz jak znalazł

Zdjęcia raczej usuń... bo żal patrzeć na to druciarstwo :roll:
 
 
MattOmer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-03-2015, 09:56   .

Myślę, że raczej nie, bardzo dużo ludzi twierdzi, że to dobra robota i nie będziesz mi kolego mówił, że to druciarstwo. Obcięcie sprężyn można nazwać druciarstwem, nie jestem fanem sprężyn -40 i że koniecznie wszystko muszę mieć dedykowane pod Colt'a, warto czasem zrobić coś innego a potem auto przynajmniej wyróżnia się, bo uwierz mi lub nie, ale ludzie potrafią na środku skrzyżowania do mnie podchodzić, pukać w szybe i mówić "stary ale edit samochód". Twoje teksty, że pod remize w sam raz śmieszą mnie bo takich jak Ty mam głęboko tam gdzie słońce nie dochodzi, włożyłem w niego dużo pracy i w końcu rozwiązałem problem gwintu który dręczył wielu właścicieli Colt'ów :wink: Tuning nie polega na tym, by kupić coś drogiego i włożyć to do auta, bo to nie sztuka, sztuką jest zrobić coś customowego, albo przypasować i przerobić tak by to miało ręce i nogi. Tutaj jest to zrobione z głową, wiele dyskusji było o tym zanim to założyłem. Myślisz, że przybliżenie auta maksymalnie do ziemi osiągniesz poprzez kupienie gwintu i tyle??? Wielu tunerów chociażby ze stance'u wyciąga helpery i OBCINA sprężyny w gwintach aby uzyskać jak najlepsze spasowanie. Czy to dzieło życia, tak uważam wgl mój samochód za dzieło życia, bo kupa kasy poszła na niego i pracy by wyglądał jak wygląda teraz.

PS.nie będziesz mi mówił, że mam usuwać zdjęcia, bo od tego jest moderator.


Edit: Ten kolokwializm zaliczamy do wulgaryzmów.
Ostatnio zmieniony przez mkm 13-03-2015, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-03-2015, 20:56   

MattOmer napisał/a:
i w końcu rozwiązałem problem gwintu który dręczył wielu właścicieli Colt'ów

juz wczesniej przed Toba ktos zaadoptował z Vectry B. Pozatym tez uwazam ze doróbka/samoróbka/podmianka z głowa ma sens. Wrzuc zdjecie auta jak wyglada.
A banan to raczej nie pasuje do nikogo na tym forum...

mkm napisał/a:
Zdjęcia raczej usuń... bo żal patrzeć na to druciarstwo

A konkretnie co jest zle ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-05-2015, 21:38   

ostatnio wrzycilem do colta KW v2 z golfa 3 przerobki minimalne. Jest bezpieczniej niz na moich wczesniejszych "bananowych" homemadeach (tekst chyba byl do mnie) bo jest bardziej miekko i nadaje sie na ulice. Nie wiem skad u ludzi takie obawy przed customem...chociaz to guzik nie custom zmiana rozstawu otworow mocujacych.
_________________

 
 
 
SPAM 
Forumowicz


Auto: CJ4A SE był, Jest mx5 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 81
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 23-11-2015, 11:54   

MKM nie wylewaj gorzkich żali za zły dzień.
Nikt mi nie powie że na produkcji takiego zawieszenia ten spaw jest mocniejszy od takiego który ktoś robi dla siebie i przykłada uwagę do jednej sztuki. A nie tysiąca na czas.

Dobra robota!
_________________
Był colt CJ4A Sport Edition
Jest Turbo Retro Miata
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-12-2015, 05:16   

SPAM, nie baw się w psychologa.
Dowiesz się kilku rzeczy to za kilka lat będziesz się śmiał ze swoich "gratulacji"

Masz "customowych" kolegów?
Pojedź z nimi na ścieżkę a potem na zbieżność.
Wtedy będziesz wiedział co miałem na myśli nie zachwalając druciarstwa tutaj opisywanego :mrgreen:

Ty mi będziesz coś pisal o "customie" - SPAM, zapytaj kogoś starszego jak sie pompowało amory w maluchu, jak hartowało sie sprężyny w ładach lub przy jakiej prędkościach CC na "customach" zamieniał sie w piłeczkę ping-pongową :mrgreen:

Przy naszych drogach (a nawet niezwykle "wymagających i szybkich" torach kartingowych nawet na toralnym drucie przejedziesz i szpan zadasz :mrgreen:
Ale przejedź sie ze 100km po niemieckiej autostradzie z godną prędkością, gdzie siła docisku zrobi swoje na dobieranym i pospawanym "gwincie" (oczywiście z reguły uzywanym :roll: ) to pogadamy.

Piszesz, że spaw jest trwalszy - w kilku przypadkach na pewno, ale nie w większości na migomacie za kilka stówek i najtańszym drucie z umiejętnościami spawalniczymi nabytymi przy barierkach na budowie - a tak wygląda brutalna rzeczywistość "customowców" :wink:

Już pomijam homolagacje, zmainy techniczno-konstrukcyjne, bo to przeciez "bzdury".

Cytat:
Jest bezpieczniej niz na moich wczesniejszych "bananowych" homemadeach (tekst chyba byl do mnie) bo jest bardziej miekko i nadaje sie na ulice.

Czyli miałeś "ping-ponga".
Lans był, ale z jazda kiepskawo :roll:

Ja staram sie pisac o autach, które mają jeździć - bezawaryjnie, bezpiecznie i pewnie.
Wy - albo o sporcie wyczynowym (gdzie zaieszenie ma wytrzymać kilka odcinków/okrążeń/podjazdów i jest strojone w zależności od warunków i upodobań kierowców, albo o stance-ie - gdzie auto ma dobrze leżeć na feldze i tyle.

Cytat:
Wielu tunerów chociażby ze stance'u wyciąga helpery i OBCINA sprężyny w gwintach aby uzyskać jak najlepsze spasowanie


Niektórzy nawet stoliki z silników robią :mrgreen: ale skoro przy wspomnianej kategorii - tak mi sie skojarzyło...

Oczekiwania:
https://www.youtube.com/watch?v=uMf8v4NQ6kY

vs rzeczywistość
https://www.youtube.com/watch?v=8B6fAJP0DoE
 
 
MattOmer 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt III C50
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 29
Skąd: Łódź
  Wysłany: 16-01-2016, 20:24   

Ten mi o jakiś ping pongach, jakbyś nie wiedział należe do
grupy stance, przyjęli z otwartymi rękoma :) Zawias jest twardy spełnia bardzo dobrze swoje zadanie, na zbieżności, prosty i wszystkie wymiary są normalne bez żadnych anomalii... Po drugie nie wiesz jak to spawałem ;) Po trzecie jeżdżę i jeździ tak drugi rok i zero problemów hejterku... :butthead: Także nie rozumiemy twojego bólu d...y. Pokaż nam swój projekt,czekamy



8.3 Na forum nie piszemy wulgaryzmów. Wykropkowany wulgaryzm - nadal jest wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez Piwor 17-01-2016, 00:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 17-01-2016, 09:57   

No i brawo TY! Jesteś mistrzem Gwintu Home Made! :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.