 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
Turbina, stuki, srs |
Autor |
Wiadomość |
majchas01T
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-05-2015, 14:28 Turbina, stuki, srs
|
|
|
Witam,
Kupiłem kilka miesięcy temu O1T i małymi krokami staram się doprowadzić go do stanu bezusterkowego. Mam do Was kilka pytań:
1) gdzie w okolicach Olsztyna można zregenerować turbosprężarkę? Turbo pompuje, ale pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera. Ewentualnie, czy rozsądnie jest pomyśleć o podmiance na td04-19t?
2) podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta. O czym może to świadczyć?
3) czy podpięcie się pod kompa w celu odczytania błędów z srs jest możliwe poza MUT? ogólnie pojawił się problem zapalającej się kontrolki srs, ale nie zapala się regularnie i nie mogę logicznie dojść co może być przyczyną. Po odpaleniu auta kontrolka gaśnie, po jakimś czasie zapala się i świeci się raz dłużej, raz krócej... może jakieś podpowiedzi?
Pozdrówki |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 26-05-2015, 20:24
|
|
|
majchas01T napisał/a: | pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera |
Jeśli delikatny to daj spokój sobie z regeneracją no chyba że nie masz tego "strzału" i puszcza dymka
majchas01T napisał/a: | Ewentualnie, czy rozsądnie jest pomyśleć o podmiance na td04-19t? |
Na nową tak ale używaną to tu już rozsądku nie widzę bo pchasz się w dodatkowe koszty związane z kolektorem a ponoć chcesz tylko wyeliminować usterki No chyba, że planujesz zrobić jakiegoś "potworka" ...
majchas01T napisał/a: | podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta |
U mnie coś podobnego świadczyło o rozwalonej końcówce drążka |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
MarcinGdy
Forumowicz
Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-05-2015, 09:02
|
|
|
Ad 2
też mi tak stukało przy zmianie biegów, magicy obstawiali podporę wału, ale jeden ogarnięty uznał, że to tuleje na tylnym moście
zamontowali mi takie http://poliuretany.olkusz...mostu-1szt.html
i jak ręką odjął |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-05-2015, 09:10
|
|
|
majchas01T napisał/a: | 1) gdzie w okolicach Olsztyna można zregenerować turbosprężarkę? Turbo pompuje, ale pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera. | Skontaktuj się z Moto-Remo - oni gdzieś w tej okolicy mają swój serwis. majchas01T napisał/a: | 2) podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta. O czym może to świadczyć? | Luz na tylnym krzyżaku lub dyfrze. Druga ewentualnośc gorsza. majchas01T napisał/a: | czy podpięcie się pod kompa w celu odczytania błędów z srs jest możliwe poza MUT? | Raczej nie. majchas01T napisał/a: | ogólnie pojawił się problem zapalającej się kontrolki srs, ale nie zapala się regularnie i nie mogę logicznie dojść co może być przyczyną. P | Prawdopodobnie taśma poduszki kierowcy, przeciera się - miałem już Klienta z takim problemem, kupił chińską na Allegro i działa już pół roku. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
majchas01T
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2015 Posty: 55 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-06-2015, 09:18
|
|
|
Czy może mi ktoś podać numery seryjne turbiny z outka 2.0T?
Wiem, ze to td04hl-15t ale, żeby dobrać zestaw do regeneracji potrzebuję numeru xxxxx-xxxxx |
|
|
|
 |
|
|