Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
Turbina, stuki, srs
Autor Wiadomość
majchas01T 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-05-2015, 14:28   Turbina, stuki, srs

Witam,
Kupiłem kilka miesięcy temu O1T i małymi krokami staram się doprowadzić go do stanu bezusterkowego. Mam do Was kilka pytań:
1) gdzie w okolicach Olsztyna można zregenerować turbosprężarkę? Turbo pompuje, ale pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera. Ewentualnie, czy rozsądnie jest pomyśleć o podmiance na td04-19t?
2) podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta. O czym może to świadczyć?
3) czy podpięcie się pod kompa w celu odczytania błędów z srs jest możliwe poza MUT? ogólnie pojawił się problem zapalającej się kontrolki srs, ale nie zapala się regularnie i nie mogę logicznie dojść co może być przyczyną. Po odpaleniu auta kontrolka gaśnie, po jakimś czasie zapala się i świeci się raz dłużej, raz krócej... może jakieś podpowiedzi?

Pozdrówki :)
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 26-05-2015, 20:24   

majchas01T napisał/a:
pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera

Jeśli delikatny to daj spokój sobie z regeneracją no chyba że nie masz tego "strzału" i puszcza dymka
majchas01T napisał/a:
Ewentualnie, czy rozsądnie jest pomyśleć o podmiance na td04-19t?

Na nową tak ale używaną to tu już rozsądku nie widzę bo pchasz się w dodatkowe koszty związane z kolektorem a ponoć chcesz tylko wyeliminować usterki :?: No chyba, że planujesz zrobić jakiegoś "potworka" ... :mrgreen:
majchas01T napisał/a:
podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta

U mnie coś podobnego świadczyło o rozwalonej końcówce drążka
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
MarcinGdy 
Forumowicz

Auto: O1T 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2014
Posty: 56
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-05-2015, 09:02   

Ad 2

też mi tak stukało przy zmianie biegów, magicy obstawiali podporę wału, ale jeden ogarnięty uznał, że to tuleje na tylnym moście

zamontowali mi takie http://poliuretany.olkusz...mostu-1szt.html
i jak ręką odjął
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-05-2015, 09:10   

majchas01T napisał/a:
1) gdzie w okolicach Olsztyna można zregenerować turbosprężarkę? Turbo pompuje, ale pojawił się delikatny ślad oleju na połączeniu turbo/rura do intercoolera.
Skontaktuj się z Moto-Remo - oni gdzieś w tej okolicy mają swój serwis.
majchas01T napisał/a:
2) podczas gwałtowniejszego przyspieszania i szybszej zmiany biegów czasami pojawia się stuk/uderzenie dobiegające gdzieś spod podłogi z tyłu auta. O czym może to świadczyć?
Luz na tylnym krzyżaku lub dyfrze. Druga ewentualnośc gorsza.
majchas01T napisał/a:
czy podpięcie się pod kompa w celu odczytania błędów z srs jest możliwe poza MUT?
Raczej nie.
majchas01T napisał/a:
ogólnie pojawił się problem zapalającej się kontrolki srs, ale nie zapala się regularnie i nie mogę logicznie dojść co może być przyczyną. P
Prawdopodobnie taśma poduszki kierowcy, przeciera się - miałem już Klienta z takim problemem, kupił chińską na Allegro i działa już pół roku.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
majchas01T 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 55
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-06-2015, 09:18   

Czy może mi ktoś podać numery seryjne turbiny z outka 2.0T?
Wiem, ze to td04hl-15t ale, żeby dobrać zestaw do regeneracji potrzebuję numeru xxxxx-xxxxx
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.