Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ralliart SB 2.0 TC-SST kilka drobnych pytań.
Autor Wiadomość
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 05-10-2014, 20:28   

SirLancerlot napisał/a:
RalfPi napisał/a:
dużo pali,
a jakie odcinki jeździsz? Krótki, długie?
Często odpalasz/jeździsz na zimnym czy może rano wyjeżdzasz z garażu - takie rzeczy są ważne..
Bo jak jeździsz w korkach o 8'ej 5km, to takie spalanie jest normalne..
Czy trasa to dla Ciebie równo 120km/h czy może 100-160 ze średnią 120km/h?


Raczej krótkie...takie do 10 km. Nie mam garażu więc raczej często jest zimny- z tym, że nadal to spalanie nie powinno takie być. Na trasie jechałem w przedziale 120-150.

Zastanawia mnie co może być przyczyną takiego spalania w prawie 3 letnim samochodzie.

Sorry, ale moim zdaniem ten silnik nie ma prawa mniej palić przy tak krótkich dystansach i korkach. Kupiłeś bestię, więc musi wypić. Odcinki 10 km w zasadzie niespecjalnie nadają się do mierzenia spalania, jeśli przetoczysz się w korkach, to nawet za bardzo nie dogrzejesz silnika, tym bardziej że auto jest mocno wyziębione bez garażu. Punto mojej żony na odcinkach 2 km w jedną stronę pali 8 litrów i nie robię dramatu, bo po prostu mniej w tych warunkach nie może być.
"Wyprostuj mu kilka razy porządnie rurę", podepnij pod kompa i będziesz widział o co kaman, ale ufanie danym producenta odnośnie spalania jest zupełnie bez sensu. Warunki w jakich testuje się spalanie zupełnie odbiegają od normalnych, tym bardziej od dzikich w naszym kraju.
 
 
el_diablo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Puławy
Wysłany: 14-10-2014, 13:34   

Dokładnie, ja robię głównie krótkie, miejskie odcinki i w zimie spalanie dochodzi do 14 l/100 km. Średnia z całej eksploatacji 10,7.
_________________
Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-10-2014, 15:17   

Tak zapytam.. To waszym zdaniem przy normalnym traktowaniu - do czego jest proporcjonalne spalanie - do objętości? Czy do mocy silnika...?

I jaka jest ta zależność?

Spalanie = k*MOC^2? czy może Spalanie = k*MOC^(3/2) ?

A tu dla porównania GOLF z silnikiem 2.0 o mocy 210 KM..
https://www.youtube.com/watch?v=t7YTXGsQeNM

Aha - i ttaki mały Ralliart jeszcze ;)

https://www.youtube.com/watch?v=KLlAUp4Gd60

[ Dodano: 07-11-2014, 16:10 ]
No i jak z tym spalaniem?
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 31-05-2015, 17:39   

RalfPi napisał/a:

[ Dodano: 07-11-2014, 16:10 ]
No i jak z tym spalaniem?
Pewnie kolega nie wytrzymał ciśnienia i auto sprzedał :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.