carisma tarcze |
Autor |
Wiadomość |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 01-06-2015, 17:37 carisma tarcze
|
|
|
Witam
zamierzam wymienic wszystkie nowe tarcze, lecz nie wiem jakiej firmy beda dobre itp
samochod to carisma 1.9 DID hatchback 2004r
mile widziane opinie i linki do aukcji z gory dziekuje |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 01-06-2015, 21:24
|
|
|
gdzies na innym forum widzialem ze polecali wlasnie TRW i widze ze nie sa jakies mocno drogie, wiec chyba przy tym zostane a i jeszcze zapytam, trzeba szukac tarcz na dany rocznik? czy wszystkie roczniki mialy ten sam rozstaw srub? |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 443 Skąd: Okolice Grójca
|
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 01-06-2015, 22:00
|
|
|
ok dzieki z tylu tarcze sa pelne, nie byly by lepsze wentylowane? czy nie ma takich na tyl? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-06-2015, 22:03
|
|
|
Nie było wentylowanych na tył do Carismy, no chyba, że zaszczepisz tam EVO |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-06-2015, 22:41
|
|
|
Wg opisu powinny pasować |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 05-06-2015, 19:41
|
|
|
ok, pozakladalem nowe tarcze klocki, i wszystkie kola na liwarku lekko hamowaly (prowadnice byly rozbierane czyszczone i smarowane) zrobilem jazde probna, tak okolo 8-10 km. (staralem sie nie hamowac) wrocilem do domu i tarcze byly dosc cieple, na oko po 70-80 stopni, to normalne? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-06-2015, 20:02
|
|
|
Podjedź na stacje diagnostyczną i zbadaj opory toczenia, może za dużo pasty smarującej, albo gdzieś bąbel powietrza utknął w prowadnicy i stąd lekkie ocieranie, temperature najlepiej sprawdzać na felgach |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 05-06-2015, 20:10
|
|
|
oporow duzych nie ma bo bez problemu na luzie go popchne dobra, sprawdzi sie |
|
|
|
 |
Stepek
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2013 Posty: 37 Skąd: Serock
|
Wysłany: 05-06-2015, 21:27
|
|
|
Ja jak u siebie wymieniałem tarcze+klocki to oczywiście wszystko ładnie chodziło, tyle że przez pierwszy tydzień lub dwa po trasie 80km i lekkim używaniu hamulców normalnie aż śmierdziało palącymi się tarczami. Więc widocznie tak musi być bo z czasem to ustało i teraz nic się nie przegrzewa, koło się normalnie obraca a klocki ładnie ścierają po całej tarczy. |
|
|
|
 |
KaMoS
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Polska :D
|
Wysłany: 08-06-2015, 00:06
|
|
|
Dziś przejechalem jakis 120km i hamulce od razu zlapaly okolo 70-80 stopni i tak trzymaly cala droge mysle ze i tak nie jest zle przy tym ze sam asfalt mial 50 stopni, tylko wydaje mi sie ze auto slabej hamuje, byc moze klocki musza sie dotrzec |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 08-06-2015, 02:02
|
|
|
KaMoS napisał/a: | byc moze klocki musza sie dotrzec |
Nie być może, tylko na pewno |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 08-06-2015, 13:33
|
|
|
Tarcze nie powinny się nagrzewac jeżeli nie hamujesz, ale wystarczy jedno hamowanie nawet z małej prędkości i nagrzewaja się do tych 70 stopni w końcu na tym polega praca hamulców na konwersji energii w tym wypadku kinetyczna energia zamienia się w energię cieplną, Jedyne co mi przychodzi na myśl to to co Robert napisał być może w prowadnice za dużo smaru nałożyłeś i wtedy na zasadzie sprężyny gazowej odbija, ten trzpień powinien wejść do samego końca i nie odskakiwac a druga sprawa to płyn w zbiorniczku wyrownawczym możliwe że po cofnieciu tłoczków po prostu jest jego nadmiar. Tak BTW w styczniu wymieniłem tarcze na TRW i powiem jedno mocno przeciętne w porównaniu do PAGID słabiej hamują mocniej pylą i zdarza się zapiszczeć, następne będą na bank PAGID. |
|
|
|
 |
|